Страница 37 от 59
Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 10:16 pm
от Nikss
Замина си безславно елитната някога 071, зад нея е 42 148, която си чака оксижена.
Ей не искаха да я вземат русенци да я възстановят 071, а я оставиха да бъде изтърбушена и вече шансовете да се възстанови са единствено ако се прати в Чехия или ZOS Vrutky.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 11:24 am
от Nikss
108 вече може да я чакате по влакове, в Петък успешно си е минала товарната проба и е изписана от ПР със стари амортисьори, пружини и черни колооси (вероятно няма да има 130 както се тръбеше).

Но така или иначе в Р има достатъчно бързи 44, че и на ГО и ВА да дават ако се наложи.

Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 10:28 pm
от Nikss
Към днешна дата влакове 2614/3637 обслужвани от лок депо Варна вървят с ГО 44 (вчера 141, днес 127) поради отсъствието на редовно ходещия до скоро по тях лок 44 066.
9 предполагам поради немалка повреда... да бяха оставили 065 във Варна, а 092 и 120 за 3660/3661.

44 121.
2 днес беше в депо М, вероятно претърпяла повреда тези дни и оставена да си чака реда.
44108.
9 вероятно също е претърпяла повреда тъй като по график днес трябваше да е на 4611 и след това 4612, но последният замина от Сф с лок 44 100.
6

Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 10:49 pm
от 42 072.9
066 не рядко се случва да кара 2626, а 3636 да заминава с 120...
Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 10:57 pm
от Nikss
42 072.9 написа:066 не рядко се случва да кара 2626, а 3636 да заминава с 120...
Не рядко, 2-3 пъти най-много.

Така ще е като не успяват да върнат ГО машината навреме и се подава каквото има във Ва.
Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 11:04 pm
от 42 072.9
90% от случаите дето съм бил у Варна машина с жълта ивица връща този влак, не е толкова важно, но просто го отбелязваме

Публикувано на: Нед Авг 08, 2010 2:45 pm
от 44142
44108 вчера пръсна камера на ГВП на СФ.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 1:38 am
от Nikss
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 9:31 pm
от 43.309
Вече пътува към Варна с 2637

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 9:53 pm
от borislaviv
Виж, атмосферните условия не са най-определящи за пръсването на камерите. По-точно това са вътрешните условия. Защото при всяко едно изключване на ГВП- под товар или без, вътре навлиза сгъстен до 9 атмосфери въздух и то взривно. Знаеш как звучи. Та този порцелан от който е направена камерата в съчетание с дъгата, която все пак се получава води до умора на материала и микропукнатини. И лошото е, че това не може да се установи визуално.С изключение когато глазурата е повредена от дъга, тогава се сменя защото е предпоставка за скорошно пръсване.Единствената причина от експлоатационна точка, е неспазването на разстоянието от 5-7мм, при сглобяването и. Но това се проверява редовно и за това твърдя, че стареенето е причина за проблема.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:27 pm
от Nikss
Благодаря за разяснението. Пролетта 45 157 пръсна камерата така, че чак парчета порцелан се разхвърчаха по перона, а машиниста грижливо събра няколко от тях за доказателство. Тогава забелязах, че на пулта от лампите, които са най-вляво до уредите за тока на АБ и ВО, свети червено на горния ред втората лампа от ляво на дясно (не съм много сигурен, но мисля, че пишеше 408 над нея).
Иначе съм виждал някои машини, които при смяна на кабините не изключват ГВП. Няма ли начин да се сменят кабините без да се изключва ГВП или като се сменят и като се маха ключа за управление да не гърми ГВП?

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:01 pm
от bdz46
Лампа с надпис 408 няма. Над лампата пише 406 - контрол вентилация. Свети, когато машината е на позиция и реле 406 (контрол вентилация) е отпаднало.
ГВП оригинално гърми на всички машини, но накои са преправени. В Мездра има много негърмящи.
Не виждам голям смисъл от изключването на ГВП при смяна на кабините...
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:05 pm
от Nikss
bdz46 написа:Лампа с надпис 408 няма. Над лампата пише 406 - контрол вентилация. Свети, когато машината е на позиция и реле 406 (контрол вентилация) е отпаднало.
ГВП оригинално гърми на всички машини, но накои са преправени. В Мездра има много негърмящи.
Не виждам голям смисъл от изключването на ГВП при смяна на кабините...
Именно за това говорим. При 44001/2, 46 200 и 30/31 мисля, че ГВП се изключваше преди всяко сваляне на пантографите, което е още по-голяма глупост.
А инак не става въпрос за лампа 406 и за контрол вентилация. Говоря за тази до нея на същия ред. Горе уточних - втората лампа на горния ред. Тя не е 406, в това съм сигурен! Първата е 406, за втората не съм сигурен каква беше. Ако намеря снимки от пултове на серия 45 ще видя коя беше.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:14 pm
от bdz46
Все тая... осем лампи са - 406, 493/494, 220, 221, 461, 462, 463, 464, всичките за неизправности по вентилацията и светят само на позиция различна от нулевата. При 44001/2 и 46 200 ГВП изключва, но при 30/31/32 нищо не изключва. При 33 също изключва.
Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:16 pm
от Nikss
Сега се сетих, че до 406 е 464 - става на въпрос за първа доставка на серия 45. До нея са 220 и 221, които съм забелязал, че светват една след друга при набиране на позиции и изгасват веднага. Също така една след друга светват и изгасват и ако всичко е наред и 234 и 235 за компресорите.
Иначе тия дни се чудих много защо при файтърите вентилацията се изключва сама при достигане на 0-ва позиция, а при Р-ките трябва ръчно да се спира и стигнах до извода, че вероятно заради реостатната спирачка е направено така тъй като при ползване на реостат вентилацията трябва да работи постоянно.