Страница 36 от 39
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 9:08 pm
от VESO
SoAlien написа:
Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Точно - серия 30-00 са 3-вагонни DESIRO , а серия 31-00 - 4 вагонните.
SoAlien написа:......как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Преди време сутрин се пускаше 32-00-ка , сега е 31-00-ца.Не съм мяркал влака в работен ден (предполагам имаш предвид 19206 и 19208 , с които пътува основна част от работниците и учениците) , но предполагам че една 4-вагонна мотриса трудно би ги побрала.Най - малкото , което е ще трябва към нея да се прикача още една.
SoAlien написа:Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?
Основна част от пътническите влакове по 8-ма са с ел.мотриси от серия 30-00 (3-вагонните).На
снимката е 80233 , потеглящ за Ямбол.Минути преди потегляне , направих фотографията и огледах влака.В него имаше общо 17 души без превозната бригада.По - рентабилно според мен е да пускат 3-вагонни , а не 4 , защото пътникопотока по тези места за ПВ не е особено голям.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 9:50 pm
от SoAlien
VESO написа:SoAlien написа:
Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Точно - серия 30-00 са 3-вагонни DESIRO , а серия 31-00 - 4 вагонните.
SoAlien написа:......как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Преди време сутрин се пускаше 32-00-ка , сега е 31-00-ца.Не съм мяркал влака в работен ден (предполагам имаш предвид 19206 и 19208 , с които пътува основна част от работниците и учениците) , но предполагам че една 4-вагонна мотриса трудно би ги побрала.Най - малкото , което е ще трябва към нея да се прикача още една.
SoAlien написа:Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?
Основна част от пътническите влакове по 8-ма са с ел.мотриси от серия 30-00 (3-вагонните).На
снимката е 80233 , потеглящ за Ямбол.Минути преди потегляне , направих фотографията и огледах влака.В него имаше общо 17 души без превозната бригада.По - рентабилно според мен е да пускат 3-вагонни , а не 4 , защото пътникопотока по тези места за ПВ не е особено голям.
Аз бях видял 2 тривагонни на гара Нова Загора в посока Ямбол преди около месец. А за Асеновград не съм забелязал какво точно се движи, защото само в движение се разминаваме, но според мен за там трябва минимум една четиривагонна (или 2 тривагонна) - особено за сутрин.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 10:02 pm
от VESO
За Асеновград в тези часове трябват поне две 4-вагонни мотриси.Потокът е голям , след като автобусите возят по - скъпо и билетът не е изгоден на огромните тълпи ученици от Асеновград.Цяло Крумово пък използва влака , понеже рейс до там не пътува.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 10:13 pm
от SoAlien
VESO написа:За Асеновград в тези часове трябват поне две 4-вагонни мотриси.Потокът е голям , след като автобусите возят по - скъпо и билетът не е изгоден на огромните тълпи ученици от Асеновград.Цяло Крумово пък използва влака , понеже рейс до там не пътува.
Аз затова питам. Колко според теб е нужно за Асеновград....Съмнява ме обаче да пуснат 2 четиривагонни ... но защо пък не - ако са най-рентабилни там...
Междудрогото сега след затварянето на Крумово-Първомай - автобусите на БДЖ не преминават през Крумово и крумовци протестират (въпреки, че всички влакове от Асг минават от там), та влаковете за Пловдив са още по-пълни дори и по тази линия, макар и незначително повече...
Ами дано да пуснат...странно тогава как в момента една 4вагонна успява да събере целия поток...и все пак разстоянието не е толкова дълго - не е болка да има правостоящи стига да не са повече от седящите, както често се получаваше от Садово към Пловдив...
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 11:48 pm
от VESO
Автобусите карат хората до Първомай , поне така съобщяват по уредбите , а оттам в направления Дг и Сви ги поемат мотриси.
Личното ми мнение относно Асеновград го изразих по - горе , пак да повторя - в пиковите часове са необходими две мотриси - или 31-00 + 30-00 , или две 31-00-ци.Всяка друга комбинация не би била в състояние да събере пътникопотока.Правостоящи , разбира се ще има , целта е да не са толкова много , че мотрисата на ПО да се празни повече от половин час и да задръства графика , тъй като престоят и там е няколко минути.
Публикувано на: Пон Сеп 22, 2008 11:09 am
от bdz46
VESO написа:От серия 31-00 - 015+016 и 017+018 онзи ден бяха в депо ПО и от началото на др. седмица се очаква да потеглят.
31 015/16 и 017/18 се движат. Вчера 31 017 беше на влак 10115.
Публикувано на: Пон Сеп 22, 2008 11:24 am
от VESO
Чудесно тогава.Значи само последната я няма все още.С това ел. мотрисите се изчерпаха.019+020 доколкото знам , е последна от серия 31-00.
Публикувано на: Пон Сеп 22, 2008 11:27 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Чудесно тогава.Значи само последната я няма все още.С това ел. мотрисите се изчерпаха.019+020 доколкото знам , е последна от серия 31-00.
019/020 ако не ме лъже паметта е в депо Варна и чака лицензия. Доколкото знам и тя ще е в София. По план трябва при нас да са следните ЕМВ 31:
31-005/006 - РАБОТИ
31-007/008 - Случаен ремонт
31-009/010 - РАБОТИ
31-011/012 - РАБОТИ
31-013/014 - РАБОТИ
31-015/016 - РАБОТИ
31-017/018 - РАБОТИ
31-019/020 - ???
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 2:09 pm
от 44142
На 30003 са счупили челното стъкло или поне са го спукали.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 7:28 pm
от Labros
44142 написа:На 30003 са счупили челното стъкло или поне са го спукали.
... от хвърлен камък, или нещо друго?
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 7:40 pm
от rexkos
lok45111 написа:
По план трябва при нас да са следните ЕМВ 31:
31-015/016 - РАБОТИ
31 015/016 е в депо ПО.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 8:45 pm
от VESO
Различно е , както се случи - веднъж дойде някоя мотриса от София , а на нейно място замине друга.По този начин се завъртат.
Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 8:45 pm
от Гост
В началото на годината се говореше усилено за пускането на ЕМВ Дезиро по дестинация Царева Ливада - Габрово.
За момента там се движат само ЕМВ-та серия 32.
Някой знае ли,дали има вероятност Дезиро да тръгне по тази дестинация

По-рано се говореше и за спирането на ЕМВ 32-ки в този участък и пускането на Дезиро три пъти в деня до Дряново....

Публикувано на: Вто Сеп 30, 2008 8:51 pm
от rexkos
Влаковете в участъка Царева ливада - Габрово се обслужват от локомотивно депо Горна Оряховица. Така че на този етап поне в близките няколко години в този край ще кретат старите секции, понеже ЕМВ Дезиро са зачислени само в депата София и Пловдив.
Публикувано на: Сря Окт 01, 2008 2:09 pm
от Nikss
Да не забравяме,че в тях има още живот... това хич не е за подценяване.Скоро там няма да се движи ЕМВ Дезиро.