Страница 36 от 102
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 10:12 am
от bobara_e_tuk
мисля че на този видеоклип мястото му не е в тая тема

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 11:46 am
от desiro_94
Весо, не съм гледал вагоните, а само видях машините как пристигат на 1 коловоз.
Машината на 20220 беше мездренската 45 158.
Златните пясъци отдавна нямат инвалиден вагон, като от скоро ми прави впечатление, че само единият 'Златни пясъци' има бистро. Днес 2611 беше с него.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 11:59 am
от todor plamenov
КПВ 20220 се обслужва от депо Мездра и е нормално локомотива да е 45.158.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 12:36 pm
от desiro_94
todor plamenov написа:КПВ 20220 се обслужва от депо Мездра и е нормално локомотива да е 45.158.
Може да е имало случай да е със Софийска. Обаче 46 231 ме изненада и нямаше как да я снимам понеже бързах.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:26 pm
от Nikss
mutagen написа:Верно загрозява влака,ама по добре от 065,тя сякаш милата е била на война в Ирак!!!

Абе ти ми дай 065, пък си дръж твойта 120.
Bdz_fan_site написа:Днеска по пътя си 44 118 е дала леко фира,причаната паднала скала и талигата издала багажа. И за това влаковете са отклонени!
Каква ти талига... плуга и ГВР изобщо ги няма отпред...

а не можах да разбера онова нещо до аксиалният вентилатор, което беше провиснало какво е, но ми приличаше на кожух или зъбно колело на редуктор.

Скалата вероятно не е била висока, но за сметка на това плътна и обемиста, затова и щетите са сериозни. Ударът не знам с каква скорост е станал, но ако предположим, че са ударили екстреното веднага щом са я видяли, да предположим, че с около 50 км/ч.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:42 pm
от Saruman
Незнам но при единя случай вчера влака е изминал 100 метра, след сблъсака преди да спре.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:45 pm
от Nikss
Saruman написа:Незнам но при единя случай вчера влака е изминал 100 метра, след сблъсака преди да спре.
Аз съм чувал за 250 тона влак и спирачен път при екстрено 130-0 км/ч около 300 метра, значи тук около 45-50 км/ч излиза.

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 7:22 pm
от mutagen
Това е абсурд,поне според мен!!!!!!!!!!!!!!!!
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 7:29 pm
от bdz46
130 - 0 за 300 метра може да е ставало с МРС-то на първите ДМВ.
С нормална спирачка под 550-600 метра е абсурд.
При 65 км/ч, 100 метра е нормално.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 8:01 pm
от Bdz_fan_site
Рбв 8614 *Слънчев Бряг* с 46036
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:37 pm
от VESO
Тя сутринта го е закарала в Бургас и сега го връща.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:38 pm
от Nikss
Вероятно криза за модернизирани мечки.

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:42 pm
от 07
mutagen написа:Това е абсурд,поне според мен!!!!!!!!!!!!!!!!
130-0 300 метра.... при 130 и 5-6 вагона влак на пръвите 100 метра последния вагон тъкмо ще е чул, на следващите 100 метра вече всичките ще държат "екстренно" и спирането започва....
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:44 pm
от VESO
Nikss написа:Вероятно криза за модернизирани мечки.

Сигурно 238 , която снощи докара 8614 в София , днес е отишла на 3621.Аз освен нея и 242 тук при нас друга не виждам може би някъде от месец.
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 9:49 pm
от gu6terov
208 също върви на бързите (на 4 ТД), но вчера влезе в депо Кн за размяна на колооси и не знам кога ще излезе.