Страница 36 от 50

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 10:46 pm
от rexkos
29.06.2011:

490 с лок. 44 105
3620 с лок. 44 078
7622 с лок. 44 174
5611 с лок. 45 149 и намален от 4 вагона - три 44-ки и една 43-ка
5623 с лок. 44 089 и отново намален състав от 4 вагона серии 43/45
5624 с лок. 45 146 + лок. 43 542 и с 5 вагона - Bx50, Bx45, Bx84-44, 2Ax63
50265 с лок. 44 100 + лок. 61 007, като втората се връща в ДЦА след ГПР в ПД
1384 с лок. 44 115
292 с лок. 44 098
491 с лок. 44 081 до София, нататък го пое лок. 44 134

И още нещо - на фона на орязаните състави на 5611 и 5623 днес, за сметка на това пък 2637 беше увеличен и то в силистренската група... Така вагоните за Силистра бяха цели 3, при положение че и 1 е напълно достатъчен. :lol:
И така - съставът на Кардамеца беше както следва: спален 76-ца, 45-ца, първокласна 40-ка, 45-ца за Кардам ; и три второкласни 50-ки за Силистра - видимо в много добро състояние по отношение на чистотата. :)

Публикувано на: Чет Юни 30, 2011 5:37 pm
от 44.123
Тези хора не са добре изобщо 3 вагона за Силистра поредната простотия на железниците.

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 9:47 am
от Nikss
Днес от гара Чб:
МБВ 1385 с ЕЛ 44 126 в състав от общо 6 вагона - 4 сандъка, 1 х 31 43 Bucuresti - Sf & 1 x Ame (19 40 117) Р-Сф, 08:55-08:56 ч.
БВЗР 2611 *Зл.пясъци* с ЕЛ 44 111 и композицията с двете 43-ки и синия бюфет 85 55 051, 09:02-09:03 ч.
ПВ 20101/КПВ 20232 с ЕМВ 32 081-2
Дн.ман. Чб - ДЛ 06 108
БВ 4611 *Дунав* с ЕЛ 44 115 и скромният състав от 3 Bm + 1 Ame (19 40 135)
ДТВ 20621 с ЕЛ 45 205 (начело) + ЕЛ 44 106 (зад нея) и състав от 21 вагона (предимно зърновози и цистерни), 84 оси и около 800 тона, понеже 106 беше със свалени токоснематели

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:52 am
от Vancho
Дунава не е пълен влак. Виж 3660/3661 е друго нещо :twisted: И двата влака с еднакви състави са в момента. Идиотщина и половина. На 3660/3661 си личи че вагоните са от Дунава, тъй като поставките за пердетата си стоят и са в изключително добро състояние. А доскоро се пускаха едни по-мизернички, ама нали тоя влак стана най-пълния :roll:

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 4:36 pm
от plastikat
Ванчо,стига рева ,че почваш да ме нервиш.Не един или два пъти се оплакваш от състава на 3660/61.Като не ти харесва купи си собствена железница и си пускай каквито си искаш вагони и локомотиви за където си искаш.От БДЖ явно са преценили,че 3660/61 има по-голяма нужда от допълнителни вагони(все пак ходи до морето)а Дунава няма.Затова и да се сърдиш и да не се сърдиш ................................има кой да решава какви да са съставите и повярвай ми това не си Ти :wink:

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 4:45 pm
от rexkos
Тук вече не мога да не се съглася с Ванчо. Миналия петък пътувах от Комунари до Бургас с 3660 и от Комунари до Каспичан с 3661 и най-смело да твърдя, че за този влак три вагона са му достатъчни. Е, два вагона определено няма да му стигнат, но четири ще са множко, впредвид дефицита на вагони напоследък. Особено след като няма достатъчно вагони, смятам, че е определено по-належащо този допълнителен вагон на 3660/3661 да иде на 4611/4612, който от две седмици насам се движи с редуциран състав от 3Б+1А вагона и във влака става голяма гъчканица.
Пътувайки на 24 юни с 3660 в трите вагона установих доста добра населеност, като основно пътуваха студенти от Шумен за Бургас, но все пак впредвид недостига на вагони, не смятам, че на този етап е оправдано да се пуска допълнителен четвърти на този влак, още повече няма такъв дефицит на свободни седящи места, за разлика от Дунава, който е много по-пълен, особено в участъка София - Г. Оряховица.
3661 пък беше по-празен от 3660. Качвайки се на Комунари, установих, че в целия влак имаше поне 3 празни купета и то в петък следобед, когато уж влаковете са най-пълни.

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 10:41 pm
от svd90
Тъй като стана дума за пердета някой знае ли къде изчезнаха всички пердета в БДЖ . Преди 5-6 години всички вагони имаха пердета с логото на БДЖ.. в момента почти никой вагон няма,тук там. След като вагоните се изкарват от експлоатация и остават все по-малко е логично всички да имат пердета като ги вземат от изкараните от експлоатация,но уви пердета няма и хората се печат и препичат като гущери :lol:
Не вярвам някой да е взел пердетата и да си ги окача у тях :lol:

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:05 pm
от VESO
Както се казва , открийте разликите:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... ass_97.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 6_2011.jpg

97-ците , които са най - новодоставените вагони у нас , също са останали без пердета.Такива има само на 4611 / 4612 и 2655 / 2654.От 63-ките , пердета съм виждал единствено на Янтрата.
На бистрата още не са изчезнали. :D

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:12 pm
от svd90
Колко уютно са изглеждали 97-ците , чак бях забравил,че имаха преди тази екстра пердета :lol:
Но не само това е разликта - и кошчета е имало,които сега на повечето места липсват хаха Да не говорим ,че тапицерията супер много се захаби и вече са доста гнусни :D
Имам чувството,че като бяха на Чайката и Дианат се пазеха повече. Откакто тръгнаха на Сл.бряг им "разказаха играта " на тея 97-ци..

Публикувано на: Нед Юли 03, 2011 10:35 am
от Nikss
Кошчетата на много от вагоните ги демонтираха когато излезе забраната за пушене във влаковете... според мен махането на кошчетата беше голяма глупост, но няма кой да го разбере... пък околната среда ще поглъща купищата боклуци безпроблемно... :evil:

Публикувано на: Нед Юли 03, 2011 11:13 am
от mutagen
Не мога да кажа същото за вагони серия 74,пътувам с влакове които са предимно с тези вагони,дори и вчера пътувах с 8612,имаше кошчета навсякъде,вода в тоалетната,също и гъз папир:)))А,дори и сапунче видях в едната тоалетна!!!!

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 9:31 pm
от kgeorgiev
От кога варненци карат 9636/9637 до Силистра с дизели? Ако не е уместен въпроса моля модераторите да го преместят в подходяща тема.

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 10:27 pm
от 42 072.9
След разделението, Русе останаха ПТП, а Самуил и Силистра ППП.
Варна пък е към ППП-ГО. Капиш?

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 12:00 am
от VESO
Не са варненци , самуилци са.Това , че машината е варненска , нищо не значи.
А иначе "42 072.9" го обясни - няма вече русенци , няма каспичанци , няма варненци , добричани , плевенчани , самуилци или каквито и да са други по този край - всички са горнооряховци. :lol:

Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 10:10 pm
от rexkos
13.07.2011, гара София:

ПВ 70103 с лок. 45 177; два вагона 45-ца и 50-ка
БВ 2614 с лок. 44 138 и обичайния състав 4Б+1А
БВ 2637 с лок. 44 078 и обичайния състав (все още с хубави 50-ка за Силистра)
БВ 1624 с лок. 44 060
МБВ 1384 с лок. 44 126 - двата седящи (45-ца за Русе и 43-ка за
Букурещ) бяха пълни почти на 100%
КПВ 20226 с лок. 44 202; четири 63-ки, една 43-ка и синият бюфет
МБВ 292 с лок. 44 076; с 61 мин/з от гара София, на Костинброд с 63 минути "вътре" по среща с КПВ 10213 в гара Волуяк
БВ 7625 с лок. 45 173; 6 вагона - всичките ексДБ серии 43 и 45