Страница 36 от 78

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 10:25 am
от genata
Какъв е тонажа на "Ориента", като се има в предвит меродавния наклон Русе разпределителна - Образцов чифлик, че е 27 промила, а теглителната норма за 44 серия за такъв наклон е 610 т.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 12:00 pm
от vkakachev
Ориента се състои от 15 вагона 12 пътнически, бар, кухня и магазини за сувенири. Един пътнически 25т., бар-вагон 30т., вагон кухня 30т. и вагоните с магазини 32т./бр. Това са мой предположения.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 12:03 pm
от Vancho
Две машини се подават между Русе и Образцов чифлик :P

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 12:05 pm
от vkakachev
Около 390 / 400 тона композиция

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 12:11 pm
от vkakachev
преди 5 години бях на почивка в Грузиа с наще и ходихме до родния град на Сталин. Пред мизея ми седи ногов личен вагон. Този вогон е с триосни талиги и тежи 45т. :twisted: :lol:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Wagon.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _train.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 281%29.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 283%29.jpg

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 1:48 pm
от bdz46
vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 2:41 pm
от vkakachev
1 нормален вагон колко тежи

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 2:54 pm
от bdz46
Серия 74 са най-леки по 42 тона бруто. Другите са малко повече.
Трябва да се има предвид, че нетото е хипотетична стойност по 100 кг на седящо място или нещо от сорта (не ми се рови).
Реалната маса на вагона се доближава до тарата, която за серия 74 е 35 т.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 9:46 pm
от Nikss
bdz46 написа:
vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.
Сега прегледах снимки и установих, че тарата на един вагон от Ориент Експрес е 50 тона, разполагат с 34 места, ако сложим по 75 кг на пътник, то брутото следва да е 52,5 тона. 15 вагона х 52,5 тона = 787,5 т :arrow:

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 9:49 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:
vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.
ОРИЕНТ-а има и спални по 60 тона, пътнически по 55 тона, кухня, която е около 50 тона и други специални вагони.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 10:33 pm
от gonzo8611
Някой не успя ли да го снима тоз Ориент. Особено с 44-094. Че тук много валеше. :lol:

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 1:09 am
от minitek
Във Варна обстановката не беше по-суха :D. Не успях да снимам Ориента, но аз съм го виждал много пъти, така че не ме е яд.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 1:32 pm
от mitkodiablo
Тази сутрин влакове 20133 и 20132 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 5:04 pm
от Nikss
mitkodiablo написа:Тази сутрин влакове 20133 и 20113 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120
Такъв няма. Има 20132. А иначе не за първи път се обслужват точно те с ЕМВ. Миналата година (когато ГО ЕМВ от вл.20136 ходеше ИзЛ Чб-М и на другия ден работеше М-Вц-М) ги обслужи 32 029/30. Ето снимка за доказателство:
http://www.prikachi.com/images/226/2470226n.jpg
Поправям се: датата е 02.07.2008 г.

Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 5:28 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:
mitkodiablo написа:Тази сутрин влакове 20133 и 20113 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120
Такъв няма. Има 20132. А иначе не за първи път се обслужват точно те с ЕМВ. Миналата година (когато ГО ЕМВ от вл.20136 ходеше ИзЛ Чб-М и на другия ден работеше М-Вц-М) ги обслужи 32 029/30. Ето снимка за доказателство:
http://www.prikachi.com/images/226/2470226n.jpg
Поправям се: датата е 02.07.2008 г.
Е защо ще ходи изолирана? Поне мен доста ме учуди :)