Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 10:25 am
Какъв е тонажа на "Ориента", като се има в предвит меродавния наклон Русе разпределителна - Образцов чифлик, че е 27 промила, а теглителната норма за 44 серия за такъв наклон е 610 т.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
Сега прегледах снимки и установих, че тарата на един вагон от Ориент Експрес е 50 тона, разполагат с 34 места, ако сложим по 75 кг на пътник, то брутото следва да е 52,5 тона. 15 вагона х 52,5 тона = 787,5 тbdz46 написа:14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
ОРИЕНТ-а има и спални по 60 тона, пътнически по 55 тона, кухня, която е около 50 тона и други специални вагони.bdz46 написа:14 нормални вагона са 620 тона. На ориента са доста по-тежки и целия състав гони 800-1000 т.vkakachev написа:Около 390 / 400 тона композиция
Такъв няма. Има 20132. А иначе не за първи път се обслужват точно те с ЕМВ. Миналата година (когато ГО ЕМВ от вл.20136 ходеше ИзЛ Чб-М и на другия ден работеше М-Вц-М) ги обслужи 32 029/30. Ето снимка за доказателство:mitkodiablo написа:Тази сутрин влакове 20133 и 20113 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120
Е защо ще ходи изолирана? Поне мен доста ме учудиNikss написа:Такъв няма. Има 20132. А иначе не за първи път се обслужват точно те с ЕМВ. Миналата година (когато ГО ЕМВ от вл.20136 ходеше ИзЛ Чб-М и на другия ден работеше М-Вц-М) ги обслужи 32 029/30. Ето снимка за доказателство:mitkodiablo написа:Тази сутрин влакове 20133 и 20113 се обслужваха от ЕМВ 32 119/120
http://www.prikachi.com/images/226/2470226n.jpg
Поправям се: датата е 02.07.2008 г.