40286 - ЕМВ 32
2612 - фургон, 4 второкласни, 1 първокласен, като през ден има бюфет 47-ма серия. В неделя на Горна му закачат три допълнителни вагона (предимно първокласни 63-та серия)
5625 - 5 вагона серия 43, като 4 от тях са второкласни и 1 смесен
2612 - фургон, 4 второкласни, 1 първокласен, като през ден има бюфет 47-ма серия. В неделя на Горна му закачат три допълнителни вагона (предимно първокласни 63-та серия)
5625 - 5 вагона серия 43, като 4 от тях са второкласни и 1 смесен
Един вагон, ама пълен! (4627)
Сноши БВ 8627 с 9 вагона - 7Б+1A+1WLB
Един вагон, ама пълен! (4627)
8626/7 са с увеличен състав от една софийска 74-ка и една пловдивска 43-ка (поне на едната врътка)на другата са пак такива вагоните но не видях гарата на домуване.В Бургас се откачат и цял ден правят компания на спалния вагон на трети коловоз.И както бях писал в една друга тема създават суматоха и объркване когато на обяд заминава 3622 от същия коловоз.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Редовният състав на 8627 е 4 седящи (3Б+1А), като са добавени допълнително още четири второкласни серии 43, 50, 74 - всичките софийски. Вероятно пловдивската 43-ка се размотава на другата композиция на нощния за Бургас.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Точно така, 2 вагона от 8627 остават в Бургас за 8626.
8613/8661 е с обичайния състав - 3Б+1А.
8660/8612 е с 5Б+1А от 8626. Другите 2Б стоят цял ден в Бургас.
8613/8661 е с обичайния състав - 3Б+1А.
8660/8612 е с 5Б+1А от 8626. Другите 2Б стоят цял ден в Бургас.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Аз тук предложих разумно решение на обвръзки с видинските влакове , при което се пестят вагони. Дано някой се е сетил да види и да приложи тази схема.

Ако изобщо го пуснат в тоя влак ще с 5 седящи вагона серия........ май няма нужда да казвам коя, но със сигурност е баш от "любимите" ни с вратички по средата.... 
Спален вагон е абсурд да пуснат поради липсата на такъв. В момента в движение има само 11 такива вагона - два за 2627/2626, два за 8627/8626, два за 2637/2636, два за 491/492 и три за 490/491, като на всеки влак пътува по един такъв.

Спален вагон е абсурд да пуснат поради липсата на такъв. В момента в движение има само 11 такива вагона - два за 2627/2626, два за 8627/8626, два за 2637/2636, два за 491/492 и три за 490/491, като на всеки влак пътува по един такъв.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Вагончета с вратички по средата въобще и да не си помислят да пускат. А е срамота да има само 11 спални и нито един кушет.
Миналата година като беше изригнал вулкана 490/491 возиха 3 спални вагона! На Wien Westbahnhof беше епична гледка като международния към Будапеща тръгна с около 22 вагона.
Миналата година като беше изригнал вулкана 490/491 возиха 3 спални вагона! На Wien Westbahnhof беше епична гледка като международния към Будапеща тръгна с около 22 вагона.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
През 2008 и 2009г. 8687/8686 вървеше с ексДБ. Съмнявам се и тази година при евентуалното пускане на този влак нещата да се променят, още повече по ПКВ е заложен с безкупейни вагони...
За 11-те спални вагона е повече от срамота. Недопустимо е в разгара на летния сезон влаковете за морето да имат само 1 (eдин) спален вагон в състава! Само преди 3-4 години същите тези влакове имаха поне 4 спални и бяха пълни....
И все пак надеждата остава за 2012г., когато се очаква доставката на 30 нови спални вагона на турската фирма "Тювасаш".

За 11-те спални вагона е повече от срамота. Недопустимо е в разгара на летния сезон влаковете за морето да имат само 1 (eдин) спален вагон в състава! Само преди 3-4 години същите тези влакове имаха поне 4 спални и бяха пълни....
И все пак надеждата остава за 2012г., когато се очаква доставката на 30 нови спални вагона на турската фирма "Тювасаш".
Един вагон, ама пълен! (4627)

През август месец 2010г. пътувах с БВ 8627/8626 и имаха по два спални вагона, бяха пълни. По жп. бюрата хората търсеха още билети за спални. А сега само с по един, хората ще са недоволни. Може би в разгара на летния сезон, от 1 август да пуснат по още един на композиция, особено по направление за Бургас.
От една седмица насам всички влакове по 7-ма линия се обслужват от еxDB вагони серии 43/45. Тук таме може да се срещне по някоя заблудена 50-ка в състава на 7622/7623 или някой КПВ за Лом, иначе всичко в Северозападна България вече е с безкупейни вагони. Днес засякох влакове 7621, 7622, 7623, 7624, 7630, 70203, 70103, както всичките до един бяха изцяло с ексДБ-та (изключая 7623, който имаше само една 50-ка).
Един вагон, ама пълен! (4627)
И още нещо...
Простотия на простотията - влак 460, който преди няма и две години вървеше с шест вагона, вече е едва с 2 (ДВА) - румънска 80-ка и наша 43-ка, като вагон за вътрешно съобщение няма. Интересно откъде идва вагонът за влак 4627 ?
Простотия на простотията - влак 460, който преди няма и две години вървеше с шест вагона, вече е едва с 2 (ДВА) - румънска 80-ка и наша 43-ка, като вагон за вътрешно съобщение няма. Интересно откъде идва вагонът за влак 4627 ?

Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори