Страница 36 от 147
Публикувано на: Съб Фев 13, 2010 6:03 pm
от dido73
Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.
Публикувано на: Съб Фев 13, 2010 9:00 pm
от Nikss
Разбрах, че в момента 198 е СлР във Ва тъй като се е нагълтала със сняг и има изгоряли бързодействащи предпазители на единия спомагателен мост.

А 074 днес беше в депо Сф на екипировката заедно със 076, 085 и 165.
Публикувано на: Съб Фев 13, 2010 9:11 pm
от 42 072.9
Двигателите на 166 били пълни...с вода. Дали е излязла от ПД или все още се прави.
Публикувано на: Нед Фев 14, 2010 1:41 pm
от lok43r
dido73 написа:Карането без вентилация води до натрупване на сняг под групите. При работеща вентилация въздушния поток излиза от подкошовите вентилатори навън. При каране без вентилация, понеже няма въздушен поток, при висока скорост снега се навява в обратна посока на въздушния поток и се сбира под изправителната група. За това бяха изгоряли долните шини на 44-074, а преди това и на 45-198.
Toчно обратното. А относно 44 074 имаше пробойна до трети вентилатор и вероятно от там е влизал снега.
Публикувано на: Нед Фев 14, 2010 2:17 pm
от bdz46
Dido73 е прав. При изключена вентилация снегът влиза свободно в ТД и ТИ, защото те са отворени отдолу.
При работеща пък влизав машинното през всякакви разни отвори.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 2:53 pm
от 44142
ПР на 44076 също е претупан като на 44074. Протекли са почти всички амортисьори а някой изобщо не работят, повреден ЕПВ на тифон в едната кабина (сменен днес в депо СФ), не включва 3-ти шунт на 052, стопени реглети за осветление кабина и осветление на уредите, липсващи ламарини на компенсаторите, неплътна врата към машинното в 1-ва кабина (уплътнена в депо СФ), Повреден блок на станцията (почти не хваща канал), контролер 2-ра кабина не се фиксира на положение минус и тн.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 6:46 pm
от 42 072.9
Дано да постегнат 144, че пътува с много редове в книгата.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:12 pm
от amon
Спокойно, не се притеснявайте за машините.
По последна информация от висшето началство Електролокомотивно депо Подуене до няколко месеца ще престане да съществува.
Мир на праха му.
П.П. Раздаваме сувенири - ако някой иска да дойде да си вземе

.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:15 pm
от 44142
Значи ще се изпълни заканата да затрият най доброто депо и с най голямия парк преди години.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:38 pm
от amon
Точно така.
Днес половината Дирекция се изсипа в Подуене за да се разясни на началството и работниците това решение.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:43 pm
от 42 072.9
Какво ще стане с персонала, ремонта?
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:43 pm
от 44142
В СФ ли ще се мести ремонта или закриване. Не може да бъде напълно закрит. Отделно в ПД е струга, лабораторията, кантара колоосното и тн. В колоосното съм виждал да карат колооси от другите депа.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 7:45 pm
от Mario Evstatiev
Сигурно пак е тръгнала идеята за местене на ремонта в депо София. Но това е крайно глупаво - там база за електровози няма. Освен ако не са решили големите ремонти да се правят в друго депо, а Сф да прави само ТП и МПР.
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 8:53 pm
от 44142
45149 идва за изписване от ГПР но бе върната за рекламация с 50 точки. Буфери се въртят и още много неизправности.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:50 am
от Mario Evstatiev
Поредната дупнишка издънка. Не мога да разбера кой ги праща в Дца, след като там не само, че не могат да направят ремонт, ами ги връщат по - развалени отколкото са отишли.