Страница 35 от 39
Публикувано на: Вто Сеп 09, 2008 12:45 pm
от Nikss
Тук напълно те подрепям!Българите може да не могат да крадат,но могат да драскат,обаче мангалите могат да крадат,а не могат да драскат така,че си поделят по 50% вандализма.Моето мнение относно графитите по влаковете:НИКАКВИ ГРАФИТИ!Или ще бъдем нормални бели хора с нормални влакове или ще правим изложение на влакове надраскани с графити.Що не надраскат чичовия Мерцедес?А?Щото ще им спукат трътката от бой.Охраната на влаковете няма да осигури 100% такава заради това,че ако не улучи...или не улучи каквото трябва...може да стане после по-лошо.А според мен освен от разстояние да охранява защо пък и в самия ТПС да не се наеме охрана?Най-доброто предпазно средство за влаковете е навсякъде да се изградят стени,а по гарите терминали-пускаш си билета и минаваш...ако нямаш билет не можеш да се качиш на влака...а като е заградено навсякъде в опасните зони няма да има и графити,и кражби и замерания с камъни.

Публикувано на: Вто Сеп 09, 2008 5:13 pm
от Гост
Де да знам...няма управия.С изключение графитаджийте да се вразумят и да спрат да шарят по влаковете,а мургавелките - изселване,това му е майката,и нещта ще се оправят...може би...
Публикувано на: Пет Сеп 12, 2008 7:17 am
от rexkos
Снощи в 21.05 от гара Варна замина ТСВ 20332 с ЕМВ 30 021/022, прибираща се в столицата от ТП. До Горна втора мотриса на влака беше 30 011/012, където я сякоха и отиде за струг.
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 9:57 pm
от bdz46
Днес и 30 007/008 загуби пантографа си на гара София.
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 10:01 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Днес и 30 007/008 загуби пантографа си на гара София.
На тази "хубостница" това ще и е втори пантограф, преди време пак счупи на Волуяк ако не се лъжа и тогаз взеха пантограф от 30-005/006. Сега от къде ще вземат???
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 10:05 pm
от dido73
lok45111 написа:bdz46 написа:Днес и 30 007/008 загуби пантографа си на гара София.
На тази "хубостница" това ще и е втори пантограф, преди време пак счупи на Волуяк ако не се лъжа и тогаз взеха пантограф от 30-005/006. Сега от къде ще вземат???
Ще вземат от кратуната на тоя дето е подсписал с немците договора за доставка на резервни части и поддръжка на "дезирото".... ако въобще има нещо там (в кратуната).
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 10:09 pm
от Mario Evstatiev
Доставките на части никакви ги няма, освен това 30-005/006 още си чака пантографа. Явно някой глътна голяма комисионна с тази "сделка". В случая ми е интересно какво ще се случи сега с 30-007/008. В единия от предполагаемите сценарии виждам как тя ще стане източник на HBU-та и други слаби възли за движещите се ЕМВ.
Публикувано на: Съб Сеп 20, 2008 11:16 pm
от 43.309
В петък около 13.00 30.005-6 я видях да пери гордо пантограф в депо Сф ново хале, откъде са го намерили незнам.Погледнах хубаво номера, но тя беше 30.005.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 6:25 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:В петък около 13.00 30.005-6 я видях да пери гордо пантограф в депо Сф ново хале, откъде са го намерили незнам.Погледнах хубаво номера, но тя беше 30.005.
Сигурен ли си, че не си видял 31-005/006, тъй като 30-005/006 все още по картон се води "АВАРИЕН" ремонт. Освен ако не е докарана в четвъртък вечерта от Ва.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 8:40 am
от 43.309
Сигурен съм наблегнах върху номера,защото знам че е спряна от много време.Имаше си цял изправен патограф, може да са поправили счупения, примерно 30.025 в Пловдив счупи пантограф,и в депото го побългариха и мотрисата сега върви

.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 2:41 pm
от rexkos
Поправили са пантографа на 30 007/008 и отново e в движение. В момента обслужва влак 10210.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 3:05 pm
от SoAlien
Абе нещо загубих бройката вече на тези мотриси. Какво става сега, всички ли са в движение? Чакаме ли още нещо? Нека когато всички са в движение някой да се опита да направи подробно описание всяка мотриса какъв път изминава за всяко денонощие (от къде до къде се движи)...

Ако е възможно ...

Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 4:44 pm
от VESO
От серия 31-00 - 015+016 и 017+018 онзи ден бяха в депо ПО и от началото на др. седмица се очаква да потеглят. Единствено 019+020 някъде се губи , но предполагам вече е в България.От серия 30-00 всички са налице.
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 4:57 pm
от SoAlien
VESO написа:От серия 31-00 - 015+016 и 017+018 онзи ден бяха в депо ПО и от началото на др. седмица се очаква да потеглят. Единствено 019+020 някъде се губи , но предполагам вече е в България.От серия 30-00 всички са налице.
Предполагам тези серия 31-00 са четиривагонните, а останалите 30-00 са тривагонните ?
Е, това е добра новина - може би за Асеновград ще се попълни вече изцяло състава....А Весо можеш ли да кажеш как се пълнят по това направление новите мотриси? Сутрин особено - по 2 ли се движат ? Или по 1? Има ли нужда от четиривагонни? Как мислиш? (За Асеновград става въпрос)
Също да те питам мернах онзи ден от Пловдив за Ямбол една двойка (ЕМВ Дезиро) в Нова Загора дето празничка се движеше...рентабилно ли е чифт да се движи за това направление ?
Публикувано на: Нед Сеп 21, 2008 7:48 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Днес и 30 007/008 загуби пантографа си на гара София.
Тошко, поправка! 31-007/008 е загубила пантографа си под моста на Централна гара.