Страница 35 от 94
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:31 pm
от plastikat
Ами нашите велики технически гении ,вземат кош от Шкода,вземат талиги от Шкода,вземат оборудване от Шкода и на принципа на "Легото" ги сглобяват и после слагат табела : "Локомотива е произведен в Локомотивно Депо Бургас".Без да са платили лицензи и всичката необходима документация за сглобяване на локомотив с марката "Шкода".Единствено съм склонен да се съглася за 43308 ,защото коша е сбирщайн и може да мине за български дизайн,но въпреки всичко 90% от частите използвани за сглобяването му са на Шкода.Аз се чудя как от Шкода не са ни осъдили за авторски права ................
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:52 pm
от WOLFMX
Направо гениално... Найстина трябва да ни съдят за това. Благодаря за инфото!
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 10:29 pm
от bdz46
На 43 300 пише "възстановен", не "произведен".
Ако беше за това, щяха да се скарат още преди 20 години.
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 10:57 pm
от Saruman
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 2:55 am
от disell
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 7:02 am
от 45-170
Предполагам че както всичко ни е наред и тои е в абсолютна "изправност"
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 8:02 am
от stankos
Защото все пак някой трябва да вземе решение , съответно да поеме някаква отговорност , а от това бягат като дявол от тамян !
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 1:39 pm
от 43.309
Ти пък, докато се реши ЦДР-то, докато му начертаят трасе, докато намерят бригада... може и повече от 2 часа да минат, винаги съм се питал закакво са им въобще тези пожарни влакове.
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 2:53 pm
от dobo
Тука с тези пожарни влакове ми стана интересно и имам следните въпроси:
1.Те нямат ли си дежурна бригада, така, че в случай на необходимост образно казано, просто палят и заминават ?
2.Какво значи да му чертаят маршрута ? В такъв случай, не е ли просто по пътя му всичко да е зелено, а всички други влакове в района на червено ? Или пък, ако има някой влак по пътя му да го спрат в първата попътна гара или да го прехвърлят по неправилен път, само и само да може да не спира до мястото, където е необходим ?
Наистина трябва да се поема отговорност, ама иначе за какво са тия влакове, ако не за такива случай ???
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 3:18 pm
от genata
Противопожарния влак на Горна Оряховица, през 90-91 година, докато учех там, съм го виждал на входа на локомотивното депо в един глух коловоз, така че за изпозването му е необходимо един ГАНЦ от маневрата да го издърпа до 1-ви коловоз и е готов за заминаване и от там за 20 мин. е на Ресен. Но за дежурна бригада не знам нищо.
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 4:43 pm
от 42 072.9
Категорията на противо-пожарните влакове (както и на възстановителните) е най-висока. Дори и да е имало други влакове в участъка е трябвало да го пуснат да изгаси каквото може, защото представете си ако имаше човешки жертви.
Прави се искане до диспечера за да изпрати влака, бригада и локомотив ще се намери. Отделно всеки такъв влак си има обслужващ персонал и 24часа в денонощието се поддържа в готовност при подаден сигнал.
Отделно има изискване за местоположението на тези влакове, тъй като при нужда трябва да излязат от коловоза на който са гарирани за възможно най-кратко време
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 4:51 pm
от dobo
Тоест е имало възможност да се прати такъв влак, които да речем на 30-тата минута е щял да бъде на мястото на пожара, ама някой не е проявил достатъчно, как да го кажа, мъжество да се обади на там на кого трябва и да прати тоя влак...
Е браво....
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 4:54 pm
от 42 072.9
Тече разследване, така че какво е можело и какво не можело....
Проблемът, е че изгоря електровоз, който струва пари и изкарва пари.
Както и два пътнически вагона.
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 5:13 pm
от 44142
Правете си изводи какъв вятър е бил щом контактната мрежа над локомотива не се е стопила, а се е стопила на съседния път. Така , че и пожарната е можело да не помогне.
Публикувано на: Пет Юли 22, 2011 5:20 pm
от dobo
Е и аз за това говоря, в случай, че е бил изпратен въпросния влак, според мен е би могло, ако не локомотива то поне вагоните да бяха спасени...