На дряновската 44-ка имаше табелка (Бургас - Сл. бряг - София), което значи, че вече се експлоатира.
Вчера късно вечерта, като минавах през централна гара София, не повярвах на очите си. На първи коловоз беше състава на "Слънчев бряг" (4 х 97 и 1 х 74) + отпред другата дряновска 44-ка (44 002) + двете бистра.
На дряновската 44-ка имаше табелка (Бургас - Сл. бряг - София), което значи, че вече се експлоатира.
На дряновската 44-ка имаше табелка (Бургас - Сл. бряг - София), което значи, че вече се експлоатира.
в Бистрото купетата се водят за "Бизнес класа"gonzo8611 написа:И аз го видях с двете бистра. Та въпроса е: Едното дали не е "Бизнес" класатаУикенда пък нямаше бистро.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
2615 с лок. 44 089
8615 с лок. 44 058
8610 с лок. 46 229
1622 с лок. 45 187
1623 с лок. 44 185
20223 с лок. 44 087
2641 с лок. 44 121
2612 с лок. 44 114
5624 с лок. 44 081
1384 с лок. 44 114
292 с лок. 44 113
8615 с лок. 44 058
8610 с лок. 46 229
1622 с лок. 45 187
1623 с лок. 44 185
20223 с лок. 44 087
2641 с лок. 44 121
2612 с лок. 44 114
5624 с лок. 44 081
1384 с лок. 44 114
292 с лок. 44 113
Един вагон, ама пълен! (4627)
11.06.2011:
10206/10207 с ЕМВ 30 009/010
5623 с лок. 45 160
7624 с лок. 44 174
20223 с лок. 44 121
2641 с лок. 44 111
13210/13209 с ЕМВ 30 009/010
50265 с лок. 44 198; от Захарна фабрика замина с 2 мин/з, а на Драгичево пристигна 5 минути ПРЕДИ време....
50224 с ЕМВ 31 001/002 + EМВ 30 003/004
5625 с лок. 44 087
1384 с лок. 45 196
292 с лок. 43 542
10206/10207 с ЕМВ 30 009/010
5623 с лок. 45 160
7624 с лок. 44 174
20223 с лок. 44 121
2641 с лок. 44 111
13210/13209 с ЕМВ 30 009/010
50265 с лок. 44 198; от Захарна фабрика замина с 2 мин/з, а на Драгичево пристигна 5 минути ПРЕДИ време....
50224 с ЕМВ 31 001/002 + EМВ 30 003/004
5625 с лок. 44 087
1384 с лок. 45 196
292 с лок. 43 542
Един вагон, ама пълен! (4627)
43 542 e на депо Дупница. Влакът беше внушителен с 8-вагоннния със състав и Файото начело, но успя да лепне 100-те км/ч след Волуяк. 1384 също не беше зле със 7-те си вагона, като 5 от тях бяха "сандъци". 
Един вагон, ама пълен! (4627)
значи все пак е 1 вагон вътрешно 1384 ?
Странно защото и 460/461 движат по един вагон. Тогава идва въпросът откъде се взема един вагон за 4627 и един за 1385 ... Ако приемем че от 1384 отива на 1385, то тогава от 4627 вагона като отиде в София как се връща, ако приемем че е русенски .... 
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
1384/1385 са с един вагон за вътрешно.
461 е също е с един за вътрешно, но 460 би трябвало да е с два. Предполагам, че единият от тях отива нощем на 4647/2626, а на следващия ден другият е на 461.
461 е също е с един за вътрешно, но 460 би трябвало да е с два. Предполагам, че единият от тях отива нощем на 4647/2626, а на следващия ден другият е на 461.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Тези дни ще проверя за 460, но по всяка вероятност е с два.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори