Страница 35 от 42

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 5:43 pm
от Nikss
Виж сега, до някъде и от БДЖ са прави, защото има участъци, в които скоростта е висока, а са под всякаква критика и подвижният състав се амортизира доста сериозно и после се налага да се извършват случайни ремонти в депата и пунктовете, а още по-лошо когато стане повреда насред междугарие... закъснение, помощна и прочие... така, че за себе си всеки е прав :!: :arrow:

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 10:00 pm
от rexkos
От известно време панагюрските влакове се движат с композиция от 2 вагона серия 43 - 1B, 1AB.
Вероятно поради тази причина влакове 1650/1625 се движат с намален състав от 2B+2AB вагона и 1624/1621 в състав от 4B+1AB вагона.

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 10:06 pm
от Vancho
4 вагона и това е намаления състав :shock:

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 10:11 pm
от rexkos
Точно така. Днес с Весо докато пътувахме с 8613, кондукторката сподели, че тази сутрин в 1650 е било нещо страшно! Някой пътници със зор са успяли да се качат във влака, тъй като и в навсякъде е било пълно с народ - между седалките, в преддверието... Е не се учудих защо е било така, когато вечерта видях 1625 само с два второкласни и цели два смесени! :shock:
1624 по план е 6 с вагона, но днес и 5 му бяха напълно достатъчни - след Пазарджик свободни места бол. :)

Публикувано на: Съб Юни 25, 2011 10:00 pm
от rexkos
Във връзка с осъщественото пътуване до Подкова, Варна, Бургас и Русе споделям впечатления от съставите на влаковете, които видях, както и тяхната населеност.

23 юни:
- БВЗР 8611 с 8 вагона - инвалиден, 97-ца, бистро, 97-ца, първокласна 74-ка и още три 97-ци.
- МБВ 492 беше засечен на Чирпан, като във вагона за вътрешно съобщение (гнусна безнадежденска 45-ца) имаше точно трима пътници...
- КПВ 40251, както и всичките Миньори 40250/1/2/3, 40242/1 се движат с един вагон серия 50 с максимално допустима скорост на движение 160 км/ч! :lol:
- Влакове 10141/10144, 10245/10146, 10143/10148, а също така и нощната двойка 4686/4687 се движат с два вагона 47-ма серия, като единият е горнооряховски, а другият - русенски.
- Поради недостиг на ДМВ, ПВ 40163 беше с 1 вагон 17-та серия, който се оказа напълно достатъчен. От Димитровград замина с ~ 15 пътници, като на Хасково никой не слезе, но се качиха десетина души. На гара Мост влакът почти се опразни, но на спирките след Перперек се напълни на около 50%. На Кърджали слязоха почти всички, но почти никой не се качи и от Кърджали до Момчилград преброих само 8 пътници без превозната бригада.
Безспорно участъкът Момчилград - Подкова се слави с най-високата населеност на влаковете по линията Димитровград - Подкова, като на Момчилград в 40163 се качиха около 60 души - което е абсолютен рекорд за тази линия в днешно време... Навръщане 40166 като цяло беше слабо населен до Кърджали, където се качиха доста хора и влакът се напълно до половина, но до Мост малко се поопразни все пак, на Хасково се качиха само двама пътници и така в Димитровград бяхме останали общо двайсетина в целия влак (вагон). :lol:
Изводът от пътуването ми по линията Димитровград - Подкова е, че един вагон е напълно достатъчен, за да събере пътниците.

24 юни:
- 8637 все още е състав от 4 вагона. В нощта на 23 срещу 24 юни беше следният: Bx47, Bx50, Ax47, Bx47. Населеност - около 70-80%.
- На гара Белослав видях 28102, обслужван от румънско Дезиро - лок. 55 064 и един вагон 47-ма серия, пълен на ~ 110%.
- Голямата изненада за мен се оказа 3660, който напук на твърденията на доста форумци, че е слабо населен, се оказа точно обратното. На Комунари пристигна доста пълен, предимно със студенти от Шумен за Бургас, като във всяко купе имаше минимум 4-5 души.
- В Бургас не видях нищо интересно, освен изключително мръсните и мизерни вагони на 3622, с който с lubo_bulgaria трябваше да пътуваме до Карнобат, но щом видяхме що за кочини са, веднага взехме решение до Карнобат да пътуваме с чамугата за Ямбол - ПВ 80122, след което на Карнобат се прехвърлихме на 30155 до Комунари.
- На Комунари се качихме в 3661, който се оказа доста по-празен от очакванията ми, впредвид факта, че беше петък слеобед. Трите вагона бяха доста слабо населени, като във всеки от тях имаше по 1-2 празни купета. На Каспичан обърнах внимание на състава на 9622, който от известно време се движи с 2Б+1А вагона, които в интерес на истината засега са достатъчни, но след 1 юли определено ще е необходим поне още един допълнителен заради летния сезон. Като цяло до Самуил влакът се опразни и в Русе пристигна доста слабо населен, особено в бургаските вагони, където имаше поне 4-5 празни купета.....

За 4627 и 2626 ще цитирам мнението от темата "Актуална информация":
2626 беше с доста голяма населеност, но пък увеличен с цели 3 вагона (една 45-ца и две 50-ки), което създаваше впечатление, че влакът бе значително по-празен, докато първата класа беше фул. Когато с lubo_bulgaria се качихме на Горна все още се намираха празни купета, но нататък се понапълни и в София пристигна населен на около 50%. Обаче ако ги нямаше трите допълнителни вагона щеше да е доста фрашкано.
А и между другото по време на пътуването тази нощ от Русе до ГО с 4627, а впоследвстие от ГО до СФ с 2626, установих че пътниците бяха изключително недоволни от ексДБ вагона, непредлагащ абсолютно никакъв комфорт на пътуване, особено през нощта. Затова с Любо в Горна Оряховица веднага се прехвърлихме в една от купейните 74-ки, която беше относително празна, а нашият пример беше последван от повече от половината пътници от Русе, като и те също се прехвърлиха в нормалните вагони, за да пътуват в по-човешки условия.

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 8:25 pm
от nikol4yy
Можете ли да ми кажете какъв е състава на БВ 2655, че утре се налага голяма група да пътуваме с него :) !

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 8:27 pm
от rexkos
Съставът му е доста рехав за жалост - 3 второкласни и 1 първокласен. :(

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 9:21 pm
от mutagen
Дано да не е пълен,понеже е през седмицата,но ако е в петък...аман ви и системета:)

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 7:12 pm
от vladimir.lekov
За сметка на това днес 8613 ме впечатли - 9-10 вагона и две машини начело!

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 7:19 pm
от Vancho
Той винаги е с по толкова :)

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 7:20 pm
от Vancho
rexkos написа:Съставът му е доста рехав за жалост - 3 второкласни и 1 първокласен. :(
Вчера беше 4 + 1 :)

Публикувано на: Вто Юли 05, 2011 7:21 pm
от rexkos
Интересно! 4611 беше с 3+1. Явно петият вагон е взет от 1385, който беше първокласна 40-ка с гара на домунаве с Русе с номер 51 52 19 40 - 117.

Публикувано на: Съб Юли 09, 2011 8:50 pm
от rexkos
Снощи вече окончателно установих какви са новите обвръзки на съставите на влаковете от София за Русе, влязли в сила след пускането на сезонния МБВ 1384/1385 и новоизлюпения БВ 4627.

1) МБВ 460 се движи с композиция от три вагона, както следва: - един вагон за вътрешно съобщение София - Русе и два за международно София - Букурещ, като единият е на CFR, а другият - exDB 43. Вагонът за вътрешно съобщение, пристигнал следобед в крайдунавския град, през нощта се връща в София посредством БВ 4627, като в Горна Оряховица се закача на опашката на БВ 2626.

2) МБВ 1384 се движи с два седящи вагона - един за вътрешно съобщение (предимно серия 43 или 50, по-рядко се пуска 74-ка), а другият е смесено ексДБ 43-ка за Букурещ. Единственият вагон за вътрешно съобщение, се връща в София с МБВ 461, който е със същия състав като на 460 (посочен по-горе).

3) МБВ 1385, също е с два седящи, като вагонът от Букурещ е същата смесена 43-ка. Тук обаче разликата се състои в това, че вагонът за вътрешно съобщение е русенска 40-ка или 74-ка, която после за връща като допълнителен вагон на БВ 4612.

4) БВ 4611 вече се движи с редуциран състав от 4 вагона - 3Б+1А. За разлика от него обаче, БВ 4612 все още е с 5 вагона, като допълнителният се взима от МБВ 1385. С цел да се избегне тъпканицата в БВ 4611, добър вариант е да се вземе един вагон от БВ 3660/3661 (сега той е четири вагона, но и три са му достатъчни), който да иде на Дунава. А освен това, по този начин БВ 4612 става с шест вагона и това би било само от полза на пътуващите, особено в натоварени дни като петък.

Публикувано на: Нед Юли 10, 2011 6:00 pm
от svd90
Можете ли да ми кажете съставите на следните влаци:

КПВ 40286
БВ 2612
БВ 5625

Мерси предварително :)

Публикувано на: Нед Юли 10, 2011 8:17 pm
от mutagen
Бв2612 обикновено се движи в състав от:пощенски,4 второкласни 74-ки,понякога има 50-ка,1 първокласна 40-ка и синия или червен вагон бюфет,серия 47,както и електровоза разбирасе,горнооряховски:)