Страница 34 от 94

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 8:39 am
от 45-170
движението е въстановено тази сутрин след 05.00ч.2626 и2636 са събрани и са с около 250 мин.Сменени са деформирали релси и скороста е 25км/ч на мястото на инцидента

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:37 am
от Nikss
...

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:48 am
от stani_46001
Дочух, че влак 2610 сутринта е тръгнал от Варна с варненска бригада (интересно ми е коя е машината и кой състав са ползвали), а състава на БВ 2612 е този от 2610. Ако успея ще снимам 2612 по обяд.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:53 am
от mutagen
Видях го 2610 като заминаваше,беше си с неговия състав от 63ки+бюфет:)Машината нямаше как да видя,бях на Аспарухов мост:)

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:56 am
от stani_46001
mutagen написа:Видях го 2610 като заминаваше,беше си с неговия състав от 63ки+бюфет:)Машината нямаше как да видя,бях на Аспарухов мост:)
Интересно, защото един приятел го видял във Варна и каза че 2612 е със сини вагони.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 10:32 am
от varg
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 11:34 am
от gugu_134
Доста страшни снимки. Вчера пътувах с пътници от този влак и казаха, че пожарната е дошла след 2 часа.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 12:00 pm
от stani_46001
Видях БВ 2612, който беше с три 63-ки, едната първокласна и два вагона 74-та серия. Направих клип, който по-късно ще кача.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 1:07 pm
от 45-170
нямало е път по които да пристигнат до там и за това са се забавили 2 часа

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 2:47 pm
от WOLFMX
varg написа:Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
По д......е....м...а м..! Защо все Шкодите?! Защооо?! :( :cry: :evil: :cry:

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 4:03 pm
от dobo
Защо ли ? Ами защото, както пишат форумци, поддръжка е около ниво йок и има там нещо, щото са вече на по 20 и кусур години, щото не се правят навреме и качествено ремонтите, щото... още искаш ли или това стига на първо време ?

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 8:54 pm
от WOLFMX
dobo написа:Защо ли ? Ами защото, както пишат форумци, поддръжка е около ниво йок и има там нещо, щото са вече на по 20 и кусур години, щото не се правят навреме и качествено ремонтите, щото... още искаш ли или това стига на първо време ?
Нека да добавим и решението да отхвърлим предложението на Чехите за два наши локомотива използвани за един нов от завода,в резултат на което... Чехите решават да ни отрежат доставката на части и когато изпаднем в нужда цените да са непосилни за нас и да се наложи да донорстваме и да променяме схемите при ремонтите на локомотивите. А това от своя страна довежда до непрекъснати повреди и лоши работни условия в локомотивите поради недобре монтирани части! Това също трябва да се вземе впредвид. :(

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:01 pm
от bdz46
Никой няма да ти даде нов локомотив срещу два дърти...
Това е пак някакъв развален телефон.
Скандала с чехите стана заради 44 001 и 002.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:23 pm
от plastikat
И заради "изгъзици"от сорта на 43309 и от сорта катъри ,на които пише "Произведено в България от локомотивно депо Бургас,Горна Оряховица и от сорта величия в науката ,техниката и транспорта".Доколкото на 44001 и 44002 си пише ,че само са модернизирани ,а не произведени в "Кочинар"

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:23 pm
от WOLFMX
Явно аз нещо не съм разбрал. А какво се е случило всъщност, за да се стигне до този спор?