Да, по график за утре дават 46012 с "Родопи", а днес с товарен влак дойде 46243 в Синдел. Ето клипче: http://vbox7.com/play:4eab3012minitek написа:В депо Варна утре да се очаква нещо бургаско. Предполагам ще дойде с "Родопите".
Модернизирана 46-00-ца с 55-00-ца действително е интересна гледка.Цистерната с надпис "Mondi" идва от Стамболийски - такива надписи има на Завода за целуоза и хартия , като гледам по другите цистерни "Кълвача газ" , явно са от Стара Загора , "Лукойл" - от Бургас и така придобиваме представа този влак през кои места е минал. 


187 е пловдивска, няма как да си видял нея, може да си видял 147. лок 061 би трябвало да е в депо Сз.emoboi95 написа:Вчера на 7622 (03.02.2011) от София до Мездра беше с лок. 43 550, а от Мездра се прикачи 45 187 до Брусарци. Може ли някой да ми каже къде се на мира лок. 44 061
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

20.01.11.
КПВ 24206 с ДМВ 10 049/050
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 20136 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20137 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 049/050
ПВ 24105 с диз. лок. 55 144.0 в състав 1ВХ27-47
ПВ 40102 с ел. лок. 45 196.3 в състав 1ВХ74 + 1ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 43 550.3 в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 45 190.6 в състав 1ВХ17 + 2ВХ47
ПВ 40114 с ел. лок. 45 201.1 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 2614 с ел. лок. 44 088.3 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
БВ 4641 с ел. лок. 44 065.1 в състав 1ВХ50 + 1АВХ43 + 1ВХ43 + 1ВХ47
ТСВ 40 391 с ДМВ 10 015/016
ЛТВ 40703 с ел. лок. 43 513.2 + диз. лок. 07 001.1
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 143.2
21.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 23101 с ДМВ 10 021/022
ПВ 24103 с ДМВ 10 049/050
ПВ 40103 с ел. лок. 44 138.6 в състав 3ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 45 190.6 в състав 1ВХ27-47 + 1ВХ17 + 1ВХ47
ПВ 40114 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 2612 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 2ВХ74
БВ 2613 с ел. лок. 44 127.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
ЛТВ 24702/703 с диз. лок. 07 032.6
27.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 055.6/056.4
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 055.6/056.4
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 90205 с ел. лок. 44 093.3 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 20152 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 40103 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1ВХ27-47 + 1ВХ17 + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 61 011.3 (СЗ-ГО) и 44 137.8 (ГО-Рр) в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1АХ40 + 1ВХ27-47
БВ 2612 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 2ВХ74
БВ 2613 с ел. лок. 44 088.3 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
МБВ 382 с ел. лок. 44 114.7 + 44 109.7 в състав 1ВХ43 + 1ВХ50
МБВ 461 с ел. лок. 44 125.3 в състав 2ВХ50 + 1ВХ43 + 1ВХ40 + 1WLabХ31 + 1BcmХ40
28.01.11. Румъния
P 9023 с диз. лок. 63 1025.9
P 9342 с диз. лок. 63 0902.5
P 9435 с диз. лок. 60 1115.9
R 382 с диз. лок. 65 0944.2
29.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 90205 с ел. лок. 44 093.3 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 20152 с ЕМВ 32 055.6/056.4
ПВ 40102 с ел. лок. 43 545.3 в състав 2ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 44 139.4 + 44 118.8 в състав 2ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 121.2 в състав 1BX17 + 1ВХ47 + 1BX17
ПВ 40114 с ел. лок. 44 114.7 в състав 2ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 127.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 1ВХ74 + 1BX50
БВ 2613 с ел. лок. 44 065.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
МБВ 461 с ел. лок. 45 201.1 в състав 1ВХ43 + 1ВХ50 + 1ВХ43
КПВ 24206 с ДМВ 10 049/050
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 20136 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20137 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 24101/102 с ДМВ 10 049/050
ПВ 24105 с диз. лок. 55 144.0 в състав 1ВХ27-47
ПВ 40102 с ел. лок. 45 196.3 в състав 1ВХ74 + 1ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 43 550.3 в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 45 190.6 в състав 1ВХ17 + 2ВХ47
ПВ 40114 с ел. лок. 45 201.1 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 2614 с ел. лок. 44 088.3 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
БВ 4641 с ел. лок. 44 065.1 в състав 1ВХ50 + 1АВХ43 + 1ВХ43 + 1ВХ47
ТСВ 40 391 с ДМВ 10 015/016
ЛТВ 40703 с ел. лок. 43 513.2 + диз. лок. 07 001.1
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 143.2
21.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 125.7/126.5
ПВ 23101 с ДМВ 10 021/022
ПВ 24103 с ДМВ 10 049/050
ПВ 40103 с ел. лок. 44 138.6 в състав 3ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 45 190.6 в състав 1ВХ27-47 + 1ВХ17 + 1ВХ47
ПВ 40114 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 2612 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 2ВХ74
БВ 2613 с ел. лок. 44 127.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
ЛТВ 24702/703 с диз. лок. 07 032.6
27.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 055.6/056.4
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 055.6/056.4
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 90205 с ел. лок. 44 093.3 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 20152 с ЕМВ 32 031.7/032.5
ПВ 40103 с ел. лок. 44 141.0 в състав 1ВХ27-47 + 1ВХ17 + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 61 011.3 (СЗ-ГО) и 44 137.8 (ГО-Рр) в състав 3ВХ47
ПВ 40105 с ел. лок. 44 105.5 в състав 1АХ40 + 1ВХ27-47
БВ 2612 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 2ВХ74
БВ 2613 с ел. лок. 44 088.3 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
МБВ 382 с ел. лок. 44 114.7 + 44 109.7 в състав 1ВХ43 + 1ВХ50
МБВ 461 с ел. лок. 44 125.3 в състав 2ВХ50 + 1ВХ43 + 1ВХ40 + 1WLabХ31 + 1BcmХ40
28.01.11. Румъния
P 9023 с диз. лок. 63 1025.9
P 9342 с диз. лок. 63 0902.5
P 9435 с диз. лок. 60 1115.9
R 382 с диз. лок. 65 0944.2
29.01.11.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 90205 с ел. лок. 44 093.3 в състав 1ВХ47 + 1ВХ17
ПВ 20152 с ЕМВ 32 055.6/056.4
ПВ 40102 с ел. лок. 43 545.3 в състав 2ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 44 139.4 + 44 118.8 в състав 2ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 121.2 в състав 1BX17 + 1ВХ47 + 1BX17
ПВ 40114 с ел. лок. 44 114.7 в състав 2ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 127.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ50 + 1ВRmХ55 + 1ВХ74 + 1BX50
БВ 2613 с ел. лок. 44 065.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ74
МБВ 461 с ел. лок. 45 201.1 в състав 1ВХ43 + 1ВХ50 + 1ВХ43

Малко прясно инфо от тази нощ:
461 до Сф с лок 44 137
2627 с двойна тяга - 45 180 ползваща трасе до М (от вл.70103, понеже 20611 е отменен) + 44 105 влакова и изключително слаба населеност след Лк в пътническите вагони - 15 човека общо
4646 обявен с неопределено закъснение в гара ГО, нещо е станало около Цл, подробности засега не зная
20135 с 32 035 + 32 036
40101 с 2 вагона only
20110 с 45 171
2640 с 44 126
актуализация (в 09:45 ч.)
20130 с 32 053 + 32 054
383 с 44093
2611 с 8 63-ки (5 за Ва - 4 второкласни и 1 първокласна и 3 първокласни Сф-ГО)
20133/20132 с 2 вагона и лок 45 194
461 до Сф с лок 44 137
2627 с двойна тяга - 45 180 ползваща трасе до М (от вл.70103, понеже 20611 е отменен) + 44 105 влакова и изключително слаба населеност след Лк в пътническите вагони - 15 човека общо

4646 обявен с неопределено закъснение в гара ГО, нещо е станало около Цл, подробности засега не зная
20135 с 32 035 + 32 036
40101 с 2 вагона only
20110 с 45 171
2640 с 44 126
актуализация (в 09:45 ч.)
20130 с 32 053 + 32 054
383 с 44093
2611 с 8 63-ки (5 за Ва - 4 второкласни и 1 първокласна и 3 първокласни Сф-ГО)
20133/20132 с 2 вагона и лок 45 194

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ето клипче на влак 2672 "Варна" от днес: http://vbox7.com/play:e5851112
Информация
Модератори