Страница 34 от 42

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 8:45 pm
от rexkos
Новоизлюпените 1384/1385 (бившите 382/383) возят пътници във вътрешно съобщение, само че вагонът за Русе вече е само един. Така в цялата композиция остават само два седящи вагона - един София-Русе и едно смесено ексДБ за Букурещ. За сметка на това вагоните за Москва вече са три, като единият от тях е смесен - едната половина на вагона са 4 спални купета, а останалата част е тип "бистро", както се вика по нашему. :lol:

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 9:02 pm
от VESO
Виж първия вагон след 093(доколкото знам и ти беше там). Такъв тип ли беше? За цвета не знам , аз на снимката съм хванал зелен , но сега масово у нас идват вагони на РЖД със сива ливрея.

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 9:09 pm
от rexkos
Весо, вагонът беше абсолютно същият като този на снимката ти, само че с новата сива ливрея на РЖД.

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 9:30 pm
от Vancho
Догодина с какво циганята ще ходят до Софията ? :lol: Развалиха поредната връзка на Русе със столицата... Очакваме 4647 и 4611 да са следващите :evil:

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 9:32 pm
от rexkos
Циганята с 2626 ще ходят до София, като няма 383. 4647/4646 няма добро бъдеще, но 4611/4612 е просто абсурдно да бъде спрян - това е един отлично населен влак поне до ГО.

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 11:14 pm
от 46 242
3623 ли е 130 или 3620 ?

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 11:30 pm
от VESO
Много глупаво е само едната "Чайка" да бъде с възстановена скорост , а другата да продължава да бъде скопена.Ако се опитаме да подходим най - логично (то каква ли логика да търсиш в БДЖ) , би следвало 3620 е за 130 , а 3623 да продължава да е до 100.
Да вземат и двете да ги направят за 130 и проблемът веднъж завинаги да бъде решен.

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 11:35 pm
от emoboi95
VESO написа:Много глупаво е само едната "Чайка" да бъде с възстановена скорост , а другата да продължава да бъде скопена.Ако се опитаме да подходим най - логично (то каква ли логика да търсиш в БДЖ) , би следвало 3620 е за 130 , а 3623 да продължава да е до 100.
Да вземат и двете да ги направят за 130 и проблемът веднъж завинаги да бъде решен.
aз немога да разбера какъв е смисъла да ги скопеват

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 11:39 pm
от VESO
Чайките бяха скопени заради вагоните серия 63 , с които се движеха , но едва сега някой се сети , че такива вагони няма и вдигна скоростта.На този принцип още са Дианата , Златните и Янтрата.
Хайде за тези влакове си имаха оправание.Но за какво скопиха "Родопи" , който се движи с 50-ки , чиито талиги са оразмерени за 160 км/ч?

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 2:38 pm
от n0_aLoNe
3623 е до 130 Km/h, 3620 до 100 - тъпа работа.

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 2:48 pm
от 46 242
Тъпо е, та чак идиотско. Развинтиха 3623 до 130 и му туриха +12 в обхода! И с лок без бандаж можеш да го вкараш навреме в Бс :lol:

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 4:00 pm
от gonzo8611
VESO написа:Чайките бяха скопени заради вагоните серия 63 , с които се движеха , но едва сега някой се сети , че такива вагони няма и вдигна скоростта.На този принцип още са Дианата , Златните и Янтрата.
Хайде за тези влакове си имаха оправание.Но за какво скопиха "Родопи" , който се движи с 50-ки , чиито талиги са оразмерени за 160 км/ч?
Никой нищо не се е сетил. :D Просто сега 3623 е коригиран заради прекъсването в Балкана и който е правил коригираното разписание на 3623 се е ОБЪРКАЛ и го е писал до 130 :lol: А влаковете са скопени, защото така или инъче разписанията с връзките в гарите са направени и на никой не му се занимава да прави нови, да преизчислява времепътувания, и в крайна сметка да се стига по-бързо от т. А до т. Б. :D

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 4:06 pm
от VESO
n0_aLoNe написа:3623 е до 130 Km/h, 3620 до 100 - тъпа работа.
Да не би тази разлика да са я формирали на база на преминаването в участъка Тулово - Дъбово - път 2 е за 120 , път 1 за 100.Съответното 3620 минава по този за 100 , а 3623 - по другия. :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 5:37 pm
от Nikss
Диана вози 63-ки, ако ги разкарат тях, може да измислим нещо, така и така сега подготвям да изпратя за разглеждане и одобрение разписания, в които съм изчистил недоразуменията, които сами са създали. Преди това, ще ви ги предоставя за разглеждане и изказване на мнения. Нагаждането по 3-та линия обаче се оказва доста трудно... 30111/30112/30113/30114 ме поизпотиха, но пък си заслужава.
За Чайката е глупост в едната посока да е 130, а в другата 100, при положение, че няма 63-ки или намален сп. %, който да не позволява движение с над 100. Същото е и при Родопите, 460/461 и прочие. Безумия бол... ще трябва и на тях да им направя разписания, да ги пратя за одобрение и да пускат телеграми за корекции.
Интересно как ще се процедира от новия график с 1384/1385 и по-конкретно с 1385, който сега тръгва в 02:25 ч. от Р... дали ще си запази часа на тръгване или пак ще правят измислици до еди кога си в толкова часа, от еди кога си в толкова... 1384 да го дръпнат на 19:50 ч. от Сф предлагам аз, тъй като на 20:40 е малко късничък, а и малко след него върви "Албена"-та... така де, да са наравно разпределени по движение влаковете в участъка Сф-ГО... и се получава следното: 13:20 е 2615, 15:40 е 4612, 17:30 е 2641, 19:50 е 1384 и 21:20 е 2637... горе/долу да са на 2 часа, иначе се получава дупка между Янтрата и Албената... :?
Освен това е нужно пускане на влакове 4613/4610 Русе-София-Русе, които да запълнят дупките, които зеят и да има повече влакове от един немалък град към столицата смятам аз.
В заключение ще кажа, че смисълът да скопяват (ограничават) влаковете до 100 км/ч е в това, че трябва да изгоним и малкото останали пътници, които не разбират, че целта е жп секторът да бъде затрит напълно и да остане само автомобилният и автобусният... :evil: :x

Публикувано на: Съб Юни 04, 2011 5:41 pm
от Vancho
В едно скорошно интервю на някакъв си шеф в БДЖ на въпрос ''кога железницата ще влезе в 21 век'', той отговори : ''когато НК ЖИ вдигне скоростите и ние ще купим нови влакове''... НК ЖИ и сега си има достатъчно високи скорости за постигане на много прилични времепътувания София-Русе и София-го-Варна, ама БДЖ само мрънка как скоростите били ниски. Докога ще си измиват ръцете с инфрата, в която се работи много по-качествено отколкото при тях :evil: