Страница 34 от 48

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 8:47 pm
от mitaka
Като чета по форумите какво става в София ти вярвам напълно!Жалко,много жалко,хаоса стана повсеместен.А иначе ще модернизираме жп трасета за по-високи скорости-с какво?

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 10:26 am
от Nikss
След 5 години като почнат поетапно да изваждат от експлоатация файтърите, спрените Р-ки ще живнат (ако не са станали голи кошове де). :? Проблемът е не само в липса на елементарни консумативи и каквито и да е резервни части, но и трафовете са кът голям. :?

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 11:03 am
от vkakachev

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 11:20 am
от mitaka
Доколкото си спомням в края на 80-те год.БДЖ са искали да закупят 20-на нови Шкоди от Чехословакия,които да станат 47 серия,но политическите събития объркват плановете.Визията на тези локомотиви е доста различна от познатите ни,но ходовата част и някои др.елементи съвпадат.Възможно е да сме искали нещо подобно...

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 11:50 am
от bobara_e_tuk
такива шкоди каквито показа vkakachev са щели да бъдат серия 47 :?:

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 12:09 pm
от mitaka
Планираната тогава 47 серия е щяла да бъде аналогична с чешката серия 263,което е нещо мн. наподобяващо първите 2 снимки.

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 12:54 pm
от turboto
mitaka написа:Планираната тогава 47 серия е щяла да бъде аналогична с чешката серия 263,което е нещо мн. наподобяващо първите 2 снимки.
Изображение

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 1:54 pm
от vesko7
Зада не повтаряме 1000 пъти едно и също:

viewtopic.php?t=1077

vkakachev:

Първа снимка - CD 163 000 - 3kV DC; 3000кW/h; тиристорно управление;
Втора снимка - CD 150 000- 3kV DC; 4000кW/h; тиристорно управление;
Трета снимка - CD 363 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 3000кW/h; тиристорно управление;
Четвърта снимка - CD 350 000 - 3kV DC / 25kV 50Hz; 4000кW/h; тиристорно управление;
Съвсем ориентировъчно

Подробности за всички серии чешки локомотиви на:
http://www.atlaslokomotiv.net/list-el.html

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 2:46 pm
от bdz46
Nikss написа: трафовете са кът голям. :?
Трафовете се правят. Има завод за трансформатори, караш им траф и го получаваш като нов, ако щеш и нов ще ти направят.
Искат пари обаче.
Наскоро ми попадна паспорт на лок 61 006. За 15-те си години служба е изгърмяла 4 трафа и работи с 5-ти, който от своя страна е гърмял два пъти (междувитково к. с.).

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 3:28 pm
от dobo
Е*а ти майсторите :lol: Те пари трябва да дават, че им дават работа, а ти ми говориш, че пари вземали :lol:

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 4:52 pm
от bdz46
Абе трансформатори има много. Надали са опряли до локомотивните такива.

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 5:13 pm
от mitaka
За съжаление обаче БДЖ е опряло до тях...Навремето в Пловдив 44 097 спря за траф и умря!Последваха я 527,529и 534,които заради това вече берат душа.532 също изпука,но навреме докараха траф от Ст.Загора,защото ,,тройките,, за Димитровград и Карлово бяха кът в този момент.Иначе си отиваше и тя!Истината е че издумка ли траф и машината става донор...

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 6:39 pm
от Nikss
Mitak, това е положението брато. 526 си отлежа в депо Сз 2 години чакайки траф. Сега понеже 512 спря за ПР, взеха нейния и вероятно повече няма да я видим в движение, а 526 доволно пердаши по жп мрежата. 8)
Що се отнася до пловдивските машини, те не са ли спирани за големи ремонти или трафовете междувременно са гърмяли? 097 доколкото знам чакаше за КР, но не го дочака, а на файтърите се прави най-много ПР.

Иначе що се отнася до локомотивите серия 47, които са щели да бъдат доставени, като гледам по механика са почти еднакви като нашите Р-ки, а и не само те, а повечето от чешките електровози, иначе 263 са нещо като подобрение по технически параметри спрямо нашите Р-ки. Подробности не се сещам. :D Каквото и да говорим, чехите са бая напред с матрияла - имат по няколко серии с различни параметри на разновидност локомотив. Например на нашите патици имат 3 серии - 110, 111 и 210. Най ми е интересно защо обаче нямат нито 1 лок подобен на нашите 44/45 - като нашите 41, 42, 43 и 61 имат, а като Р-ките нямат - имат подобрени варианти на тях. Явно са ги конструирали навремето специално за нас. :D А някой да знае с локомотиви 45 206 - 45 220 какво е станало? Доколкото ми е известно на същите са били предвидени дори фабрични номера, но доколкото знам не са произведени изобщо и затова и не са доставени. :?

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 6:56 pm
от bdz46
Когато чехите са произвеждали 44/45, вече е започнало производството на серия 350 за CSD, така че още тогава машините са оборудвани с остарели технологии.
Талигата на 44/45 за пръв път е приложена именно при серия 350 за 160 км/ч.
Аналози на 41, 43, 44 и 45 в Чехия няма. Приликата на серия 242 с 43 е само външна, вътре има малко общо.
41 са серийно произведени на базата на единствен прототип, който не е видял бял свят, освен за БДЖ.

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 6:59 pm
от mitaka
Всички горепосочени машини спряха за трафове.Само 532 беше за ПР,но тогава издумка трафа на 43 309 и по спешност беше взет и преправен трафа на 532.После докараха траф за нея от Ст.Загора-да не те излъжа ,но май от 506.Иначе тройките редовно си минават големи ремонти-последни бяха 533 и 539.Сега ПР са 44 132 и 44 185.Последната тази седмица започва проби и скоро ще е лъскава в строя! :D