Страница 34 от 59

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 9:56 pm
от Vlakov
Иван Иванов написа:За 130. Колоосите бяха за 44-108.
е как бе аз даже съм снимал колоосите с тебешир пише 44.067 I - ва и т.н
108 ще излезе за нова година сигорно. Не съм влизал по навътре в ел.цеха да видя в какво състояние е

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 10:09 pm
от 46 242
Въпросът ми беше дали остават други след като тези предвидени за 108 отидоха на 067 ?

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 10:37 pm
от Vlakov
46 242 написа:Въпросът ми беше дали остават други след като тези предвидени за 108 отидоха на 067 ?
Не нямат но понеже и двамата сме пуснали мнение в едно и също време твоето мнение не го видях

Публикувано на: Пет Май 14, 2010 5:47 pm
от Иван Иванов
Склада е в ГО. Нямам представа.

Публикувано на: Пет Май 14, 2010 10:24 pm
от Mario Evstatiev
Днеска русенската 44 067 беше на ПВ 10114, след което замина с МБВ 382 към Русе. Машината на боя е добра, да се надяваме да е така и като техническо състояние.

Ето я нея:
Изображение

Публикувано на: Пет Май 14, 2010 10:34 pm
от 44142
067 е измислица както и 139. Половината предпазители от апаратния шкаф в 1-ва кабина са преместени във 2-ра.

Публикувано на: Съб Май 15, 2010 4:58 pm
от Иван Иванов
Ако не бяха измислица нямаше да са в Русе.

Публикувано на: Съб Май 15, 2010 6:03 pm
от Vlakov
от 067 беше свалено цялото обурудване с пароструйка беше измито машиното и пак всичко се сложи по местата почистено нагласено :) наблюдавах я когато ходех всеки четвъртак на практика в депо Русе в ел.цеха :) сега 108 е наред

Публикувано на: Съб Май 15, 2010 6:34 pm
от Nikss
Иван Иванов написа:Ако не бяха измислица нямаше да са в Русе.
Ако не бяха измислица сега щяха да са в небитието. :arrow: Евала на депо Русе от всякъде!

Публикувано на: Съб Май 15, 2010 9:03 pm
от Mario Evstatiev
Редно е да се обърне внимание на 44 118. 4-ти редуктор вие доста силно, което подсказва дефекти в зъбните колела. Днес машината докара 10114 на време в София.

Публикувано на: Съб Май 15, 2010 9:13 pm
от bdz46
Освен редуктора, трябва да й оправят и кантара.
С 1-ва колоос начело като завали се разчеква и 10121 (180 т) с мъка го качи до Вакарел. Боксува яко при 500-600 А.

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 9:59 am
от disell
Броени дни остават докато и по-големия брат на 44.067 :arrow: 44.066 ще започне да развява лъскавите си доспехи по стоманените магистрали на България :!:

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 6:19 pm
от Vlakov
disell написа:Броени дни остават докато и по-големия брат на 44.067 :arrow: 44.066 ще започне да развява лъскавите си доспехи по стоманените магистрали на България :!:
снимки има ли на 66 :? по време на ремонта или ще я снимаме чак на финала :)

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 6:49 pm
от Vancho
Вчера 44 067 беше на 9621 :)

Публикувано на: Нед Май 16, 2010 7:41 pm
от nagi
Утре 44 066 е втора на влак 2627 Го-Ва.