Страница 33 от 39
Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 9:41 am
от bdz46
Nikss написа:мисля си,че ако се сложат такива кражбите може би ще намалеят понеже във всеки град има магазини с китайски стоки
Няма да намалеят. Ще се крадат докато ги има.
Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 9:48 am
от lok43r
A простаците които пътуват с влак не са чували за култура.
Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 6:28 pm
от Nikss
Ами повечето хора,пътуващи с ЕМВ Дезиро са от селата и затова нямат култура и си влизат като в супермаркет.

Според мен има резервен вариант-да се сложат поставки и в тях сапуни от обикновените.
Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 6:36 pm
от bdz46
Като за българи - класически кенеф с дупка на пода.
За друго не сме дорасли.
@Nikss тези неща не се правят от безкултурни селяни, а от културни градски селяндури.
Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 7:03 pm
от refil
bdz46 каза
"тези неща не се правят от безкултурни селяни, а от културни градски селяндури."
По точно не може и да се каже
Имаш едно пиене от мен за тези думи

Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 7:04 pm
от SoAlien
Nikss написа:Ами повечето хора,пътуващи с ЕМВ Дезиро са от селата и затова нямат култура и си влизат като в супермаркет.

Според мен има резервен вариант-да се сложат поставки и в тях сапуни от обикновените.
Мен ме е гнус да използвам такива сапуни на обществени места. А и не съм видял да има подобно нещо по Европа ... Съгласен съм на такъв компромис, само, ако е домашно произведен сапун...няма да обяснявам защо..

Но младите днес дори не са виждали такова животно, а си "мият" ръцете с разни химии със сода

Публикувано на: Чет Авг 21, 2008 4:59 pm
от Nikss
Ами както знаеш никой няма да се наеме да сложи нови помпички понеже пак ще ги окрадат и файдата няма да е никаква.Затова ако пробно на някое ЕМВ се сложи поставка и в нея сапун и се провери какъв е резултатът тогава вече може да се реши какво да се прави.Мисля си,че на ЕМВ 30005.7 + 30006.5 може да има останали помпички...на 31-ва серия също трябва да има...някой ако може да провери 31-ците които още не са пуснати в движение и да заснеме въпросните помпички.
Публикувано на: Съб Авг 23, 2008 5:31 pm
от VESO
Факт е вече редовното движение на най - новите представители на серия 31-00.На Септември , обслужващ 10110 , засякох 31011-4+31012-2 , две снимки на нея:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112028669271.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112073357915.jpg
На центр. София попаднах на друго ел.DESIRO.От обслужване на 13207 пристигна
31009-8+31010-6 , където помощник беше нашия форумец Bdz46.
Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 10:54 pm
от Mario Evstatiev
Днес 30-003/004 обслужи ПВ 10212/10213 с повредени захранващи блокове 400V, поради което климатичната инсталация в салоните не работеше. Не е нужно да обяснявам какъв мор беше вътре.
Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 10:57 pm
от VESO
Цяли 3 пъти съм случвал на подобно нещо , така че знам за какво става дума.
Между другото , поразрових малко снимките си и намерих такава на помпата за сапуна , за което изчезване стана дума.
Ето как изглежда тя , че току виж се оказало , снимката да е последна за нея.

Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 10:59 pm
от rexkos
А през това време някой е гепил помпичката за сапун на един от кенефите (може би даже и двата) на 30 013/014.

Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 11:00 pm
от Mario Evstatiev
Ето данни от дисплея на 30-003/004:
*Това, което мига в червено долу в десния ъгъл на дисплея е указанието за повредени инвертори 400V

Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 11:21 pm
от bdz46
Ако даде фира единия инвертор, климатика е първото, което отпада.
Това е от най-честите повреди.
Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 11:24 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Ако даде фира единия инвертор, климатика е първото, което отпада.
Това е от най-честите повреди.
А доколкото си спомням, мотрисата се върна от ТП

Май тия ТП-та са бошлав - работа.
Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 11:27 pm
от bdz46
На ТП се прави само, каквото е заложено по план.
Ремонт на повредени възли и агрегати не се извършва, а последните трябва да се заменят с оборотни, каквито няма.
Освен това повечето повреди се самооправят като захладнее времето. Често и тяговите инвертори работят според метеорологичната обстановка.