Страница 33 от 94
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 8:16 pm
от 44.123
За тази си спомням като се връщах един път от Горна Оряховица към Русе я видях на 40105 изписана от БТР /ЛВЗ-Русе/ перфектна отвсякъде сега вече е въглен.

Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 8:30 pm
от varg
Има ли някои на снимка да видиме какво е представлявала машината преди пожара.
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 8:37 pm
от rexkos
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 9:03 pm
от stani_46001
Ужас, сега гледах по телевизията за пожара. Много ме е яд, че са изгорели машината и два от любимата ми серия вагони.

Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 9:03 pm
от disell
И още един спомен който вече ще ни топли завинаги
44.089.1a
44.089.1b
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 9:05 pm
от bdz46
Тези снимки ми напомнят за 44 071, която беше същата преди да се запали.
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 9:10 pm
от disell
Да ,да .... за съжаление.....
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 9:48 pm
от varg
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 10:23 pm
от VESO
И от мен за
спомен.Последната ми среща наживо с този локомотив бе на 29-ти май 2011 г. , когато докара
Чайката 3620 в София.
BTW , в тази криза за вагони и повсеместно намаляване , да изгорят целия два купейни е равносилно на ужас.Коя ли композиция ще пострада?

Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 10:24 pm
от rexkos
За вагони не се притеснявай чак толкова, сигурен съм, че Надежда ще намери все някаква алтернатива за спряване със ситуацията. В най-лошия случай да резнат допълнителен вагон от състава на някой влак.
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 10:47 pm
от svd90
VESO написа:Скромна информация от днес , 20-ти юли.
Сутринта на гара Пазарджик се разминаха два влака като взаимно се изчакаха.Първи пристигна 10260 , обслужван от 31019-7+31020-5.От мотрисата слязоха доста хора и като стана време за потегляне , нач. влака попита дежурния рък. движение какво чакат.Отговорът който получи , бе че докато не дойде "Сл.бряг" , DESIRO-то няма да потегли.След 6-7 минути се зададе 8611 , теглен от 46242-4 и композиция в състав: инвалидната 80-ка за превоз на велосипеди , следвана от 97-ца , бистрото , две първокласни 74-ки с номера 003 и 005 и още четири 97-ци (техните номера ще ги подам в съответната тема).Изненада ме ниската населеност във влака - като за такъв сезон , вагоните би следвало да се пукат по шевовете , а се забелязваха дори празни купета.От Пзк се качиха не повече от 10-тина души.Докато не замина мотрисата , "Сл.бряг" не бе пуснат и стоя на гарата около 7-8 минути.
Дианата 8640 начело с 45155-9 пристигна навреме и композицията и бе съставена от 74-ка , две първокласни 63-ки , едната от които играеше ролята на "С" вагон и още две 74-ки.Населеността беше около 100 %-ова , като в последния вагон имаше пълна заетост от 8 души във всяко едно от 10-те купета.Единственото нормално свободно място , което намерих , бе симпатична единична седалка в "С" вагона.
Други по - интересни неща - на Септември имахме двойно разминаване - на 3-ти коловоз чакаше 10111 , обслужван от 30009-9+30010-7 , а на 4-ти - товарният влак "Тръбите" , теглен от 44082-6 и бутаща 45187-2.
На центр. СФ забелязах 8613 начело с 46229-1.
8615 се теглеше от 44128-7.До Ихтиман беше навреме (8610 беше закъснял и вместо на Искър , срещата между двата стана на Елин Пелин).Точно на Ихтиман имахме доста дълъг престой от около 15-тина минути и с това закъснение влакът потегли.На Вакарел имаше товарен влак , теглен от 43539-6 и бутан от същата 45187-2 , която видях сутринта на "Тръбите".За финал - 46208-5 стоеше изолирана на Искър.
8615 потегли от Пзк с 12 минутно закъснение.
И аз днес бях на път , на СЗ засякох Сл.бряг и бях също изненадан от супер ниската населеност на влака... за това време

Иначе дойде +12/13 мин.
Вечерта ползвах Дианата и вече "Ц" беше 44-ка Дряновска. Явно пак са я сменили.
Иначе ми се наложи да пътувам до Търново ,не бях пътувал никога до сега, не съм особено очарован особено с тези автобуси Дъбово- Радунци. Някой знае ли до кога няма да работи линията в този участък ?
Между другото от ПЗК за Дианата издават ли запазени места ?
В понеделник пък пътувах с 8626 от Бургас...95% населен
Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 10:56 pm
от VESO
Днес ми издадоха.Но предишните години , както и през периода , в който се движаше с 97-ци , не даваха.Мотивът им бе , че за този влак от гарата имали само едно купе на 97-ца (5 места) и те свършвали веднага.Това обаче даваше поводи да си пишеш с химикал каквито си цифри искаш - вагон и място по избор.

Публикувано на: Сря Юли 20, 2011 11:02 pm
от Saruman
Никой не е очарован, когато има "трансбо... нещо си", но не може и линията да седи в опасно за движението състояние. По добре да се изтърпи 3 месеца да се оправят нещата, от колкото да имаме някой катурнат влак у дерето, нали така.
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 12:11 am
от 42 072.9
Около същото фатално място горя и 44 091 преди години. Един по един локомотивите капят. Крайно време е тази държава да разбере, че има железница и тя се нуждае от внимание. Крайно време е далаверите от най-ниско до най-високо ниво да спрат.
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 6:15 am
от evrokoma
varg написа:http://www.youtube.com/watch?v=6fXpcXtrYUo
ХА ха ха запалило се маслото в двигателя тея хабер си нямат от влакове
