Акредитиран фотограф
Преди пожара:

И това е краят....

И това е краят....
Един вагон, ама пълен! (4627)
Ужас, сега гледах по телевизията за пожара. Много ме е яд, че са изгорели машината и два от любимата ми серия вагони.

Последно промяна от stani_46001 на Сря Юли 20, 2011 9:23 pm, променено общо 1 път.
И от мен за спомен.Последната ми среща наживо с този локомотив бе на 29-ти май 2011 г. , когато докара Чайката 3620 в София.
BTW , в тази криза за вагони и повсеместно намаляване , да изгорят целия два купейни е равносилно на ужас.Коя ли композиция ще пострада?
Последно промяна от VESO на Сря Юли 20, 2011 10:30 pm, променено общо 2 пъти.
За вагони не се притеснявай чак толкова, сигурен съм, че Надежда ще намери все някаква алтернатива за спряване със ситуацията. В най-лошия случай да резнат допълнителен вагон от състава на някой влак.
Един вагон, ама пълен! (4627)
И аз днес бях на път , на СЗ засякох Сл.бряг и бях също изненадан от супер ниската населеност на влака... за това времеVESO написа:Скромна информация от днес , 20-ти юли.
Сутринта на гара Пазарджик се разминаха два влака като взаимно се изчакаха.Първи пристигна 10260 , обслужван от 31019-7+31020-5.От мотрисата слязоха доста хора и като стана време за потегляне , нач. влака попита дежурния рък. движение какво чакат.Отговорът който получи , бе че докато не дойде "Сл.бряг" , DESIRO-то няма да потегли.След 6-7 минути се зададе 8611 , теглен от 46242-4 и композиция в състав: инвалидната 80-ка за превоз на велосипеди , следвана от 97-ца , бистрото , две първокласни 74-ки с номера 003 и 005 и още четири 97-ци (техните номера ще ги подам в съответната тема).Изненада ме ниската населеност във влака - като за такъв сезон , вагоните би следвало да се пукат по шевовете , а се забелязваха дори празни купета.От Пзк се качиха не повече от 10-тина души.Докато не замина мотрисата , "Сл.бряг" не бе пуснат и стоя на гарата около 7-8 минути.
Дианата 8640 начело с 45155-9 пристигна навреме и композицията и бе съставена от 74-ка , две първокласни 63-ки , едната от които играеше ролята на "С" вагон и още две 74-ки.Населеността беше около 100 %-ова , като в последния вагон имаше пълна заетост от 8 души във всяко едно от 10-те купета.Единственото нормално свободно място , което намерих , бе симпатична единична седалка в "С" вагона.
Други по - интересни неща - на Септември имахме двойно разминаване - на 3-ти коловоз чакаше 10111 , обслужван от 30009-9+30010-7 , а на 4-ти - товарният влак "Тръбите" , теглен от 44082-6 и бутаща 45187-2.
На центр. СФ забелязах 8613 начело с 46229-1.
8615 се теглеше от 44128-7.До Ихтиман беше навреме (8610 беше закъснял и вместо на Искър , срещата между двата стана на Елин Пелин).Точно на Ихтиман имахме доста дълъг престой от около 15-тина минути и с това закъснение влакът потегли.На Вакарел имаше товарен влак , теглен от 43539-6 и бутан от същата 45187-2 , която видях сутринта на "Тръбите".За финал - 46208-5 стоеше изолирана на Искър.
8615 потегли от Пзк с 12 минутно закъснение.
Вечерта ползвах Дианата и вече "Ц" беше 44-ка Дряновска. Явно пак са я сменили.
Иначе ми се наложи да пътувам до Търново ,не бях пътувал никога до сега, не съм особено очарован особено с тези автобуси Дъбово- Радунци. Някой знае ли до кога няма да работи линията в този участък ?
Между другото от ПЗК за Дианата издават ли запазени места ?
В понеделник пък пътувах с 8626 от Бургас...95% населен
Последно промяна от svd90 на Сря Юли 20, 2011 10:58 pm, променено общо 1 път.
Днес ми издадоха.Но предишните години , както и през периода , в който се движаше с 97-ци , не даваха.Мотивът им бе , че за този влак от гарата имали само едно купе на 97-ца (5 места) и те свършвали веднага.Това обаче даваше поводи да си пишеш с химикал каквито си цифри искаш - вагон и място по избор. 
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори