Страница 33 от 78

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 4:31 pm
от VESO
Ето и обещаното инфо - 10114 навреме на Пзк , теглен от 46231-7:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

Клип при заминаването.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 8:30 pm
от Nikss
Весо, по принцип подават СФ машина на тристранната ако 383 е закъснял повече от 80 минути. Странно, че днес е бил само +15 и се пита къде е отишла неговата машина.
А Стани, 2007 г. беше прекъсването на Синдел - Карнобат и затова влаците на БЖК вървяха по 2-ра през ГО, Пл и М. При миналогодишното прекъсване на 3-та не обикаляха. :wink: :arrow:

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 8:36 pm
от bdz46
Днес всичко беше омешано заради прекъсването по 8-ма.
462 замина с 44 062.
2613 замина с ГО машина, вероятно тази от 383.
Вчера пък 361/362 с 44 088.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 9:11 pm
от VESO
8627 с резонната засега композиция от 12 вагона се готви да заминава от центр. СФ.Първият е инвалидна 80-ка за превоз на велосипеди , а състава се разнообразява от 50-ки , 74-ки , едно exDB от серия 45 и два спални.Интересното е , че първокласният е само един - неугледна 40-ка и излиза по - добре да се пътува във втора класа , още повече , че сега тълпите пътници за морето намаляват , а влаковете в обратна страна са по- пълни.Начело - 46205-1.
Поради липса на варненска машина , 3637 се тегли от 44202-0.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 1:31 pm
от Nikss
bdz46 написа:Днес всичко беше омешано заради прекъсването по 8-ма.
462 замина с 44 062.
2613 замина с ГО машина, вероятно тази от 383.
Вчера пък 361/362 с 44 088.
Тази от 383 (44 139) се установи, че е отишла на 3621 понеже машината от 8626 не е могла да отиде на него, та сигурно затова 231 беше на тристранната - вероятно защото тя е докарала закъснелия 8626. А изминалата нощ 8626 с 44 139, която след това отиде 2611, на Ва +15. :roll: :D :evil:

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 4:04 pm
от bdz46
231 докара 50260.
Тази сутрин 46 231 от 50260 замина 3621 +10`.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 4:12 pm
от svd90
Защо СЛ.бряг на 26.08 е пристигнал +140 в софия :o

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 4:13 pm
от bdz46
Защото беше прекъсната 8-ма линия и е обикалял през Тулово и Карлово.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 7:23 pm
от 46 242
В случая каква правим ако машинистите не познават Ст Загора-Тулово-Карлово-По? Не знаят участъковите скорости,намаления,профили,обходи и часове на транзити. Карат на интуиция ?

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 7:43 pm
от bdz46
Какво значи не знаят скорости и часове?! Всичко е написано в измененото разписание.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 8:51 pm
от 46 242
Говорим принципно.Да предположим че прекъсването става кожата 8614 е вече заминал от Нова Загора и решеват веднага да го пратят през Тулово. Е,измененото му разписание кой ще напише за 10 мин?!

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 8:53 pm
от bdz46
Ще спре и ще чака телеграма за изменението.
Влак без разписание не може да се движи.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 8:59 pm
от 46 242
Е точно това ми е въпроса.Като знаем диспечерите какви уместни реактивни действия имат,особено в еднопътни участъци...трай коньо за зелена тревица. Уикенда редовно го спират на Свобода за 8615 и после на Чирпан за електричката.Егати овчепреценката! После защо закъснявал..

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 9:03 pm
от bdz46
Телеграмите идват веднага. Обикновено само дават скоростите или пишат "да се движи със скоростите на влак ХХХХ". За часовете няма голямо значение, защото така и така ще закъснее 60+.
Дори да направи някой някакво разписание, движението е омазано отвсякъде и всякакви разписания отиват в небитието.

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 9:10 pm
от 46 242
Трябва максимално да се ограничат закъсненията. Да се проверяват диспечерските решения и по един голям туц ако са малоумни. А на тез дето на времето са премахнали бай-пасовете във възловите гари-кокалчетата им да изгният!