Страница 33 от 42

Публикувано на: Пон Май 16, 2011 10:09 pm
от Nikss
Каквото и да говорим, високите цени за БВЗР не са изобщо оправдани, при положение, че някои БВ са по-добри в някои отношения. Пример давам веднага - 2640 спира на Рм заради няколко човека, V=100 km/h, а БВ 4611 не спира, V=120 km/h 8-) е ясно е какво ще избера - хем по-евтино, хем и по-бързо... когато се налага естествено обаче няма на къде да мърдам и пътувам с Янтрата. Преимуществото й през лятото е климатикът, но само до там... :evil:

Публикувано на: Пон Май 16, 2011 11:14 pm
от Vancho
Дали Дунава е по-бърз като обходи :roll: Янтрата е 4 ч 05 мин, Дунава 4 ч 07 мин :lol: , почти винаги е повече щото хваща човърканията по дефилето. И спира къде ли не :) извънредно разбира се. Може и наистина да е до 120, щото само с лок 45 не влиза преди време в ГО / БВ 4612/

Публикувано на: Пон Май 16, 2011 11:44 pm
от VESO
Vancho написа:....Янтрата е 4 ч 05 мин, Дунава 4 ч 07 мин :lol: ,
Което в нормалните държави никога не може да се случи.Забележете - "експресен" влак е по - бръз от бързия само с 2 минути , което е абсолютен резил.Там , където ние се стремим да отидем , ако бръз влак взема дадено разстояние за 4 часа и 7 минути , експресния следва да го взема за около 3 часа и половина.Но нали у нас всичко трябва да е наопаки.Преимуществото във времепътуването на експреса не следва да се корени само в спирането на по - малките гари , а се основава предимно на по - високата средна скорост , с която се движи.Съревнованието с бързия е най - очевидно в гара , на която бързия спира , а експреса не.Освен 3 минути (например) престой , се спестяват поне още 3 от транзита на влизане и излизане от гарата (бързият намалява значително скоростта на влизане и я увеличава на излизане - тоест не се движи със скоростта , с която експресният влак преминава през гарата).5 такива гари и ето ви 15 минути.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 11:51 am
от VESO
Някой може ли да каже защо 4641 спира на сп. Тракия , малко преди Шумен? Толкова ли пътници има?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 12:52 pm
от dobo
В случай, че става за онова недоразумение дето обикаля половин България за да стигне от Варна до Пловдив и дето се нарича БЪРЗ влак, а си е чист ПЪТНИК, защо се учудваш ?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 1:11 pm
от VESO
А за да е пълен резила , в участъците Горна - Шумен и Царева ливада - Дъбово , 4640 и 4641 са почти пътнически влакове.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 1:33 pm
от dobo
@VESO абе извинявай, сравнително отскоро посещавам форума, и имаше вид, че си навътре с нещата свързани по един или друг начин с БДЖ-то.
И не, че нещо обаче ме озадачи с това твое питане.Нима не знаеше за тази адска издънка, дето на 90 % е нерентабилна наречена 4640 и 4641 ?

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 2:51 pm
от todor plamenov
Малко съм изненадан да науча,че БВ 4640/4641 се "квалифицират като нерентабилни". За да се дава подобна експертна оценка човек или трябва да е много "навътре" с финансовите резултати на въпроснит влакове или поне да пътува ежедневно. Влаковете се движат в удобни часови пояси сутрин рано и вечер късно. Връзките във възловите гари няма смисъл да ги коментирам,както се казва емпирично са се доказали във времето. Най-малкото връзката 4612-4640 е последния дневен вариант за всички жители на Североизточна България, прибиращи се от София и Южна България. Единственото което трябва да се промени е да се редуцират спиранията на влаковете в двете посоки тъй като са прекалено много и това е една от причините 4640 да пристига във Варна в 23:35.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 3:39 pm
от Saruman
VESO написа:А за да е пълен резила , в участъците Горна - Шумен и Царева ливада - Дъбово , 4640 и 4641 са почти пътнически влакове.
ЦЛ - ГО не е ли бе Весо, спира ми на Соколово, Дебелец, Самоводене и Г. Оряховица - разпределителна!!!

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 4:24 pm
от todor plamenov
За да не се налага да спира по многобройни гари и спирки 4640/4641 трябва да се дублира от някакъв ПВ, движещ се между Дъбово и Г.Оряховица. Добре знаете, че за момента политиката на БДЖ е след като може БВ да спира по селата и паланките няма смисъл от излишни разходи по пускането на нов пътнически влак. Това упорито се налага поне от десетина години. Свиквайте с тази мисъл.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 5:27 pm
от VESO
dobo написа:@VESO абе извинявай, сравнително отскоро посещавам форума, и имаше вид, че си навътре с нещата свързани по един или друг начин с БДЖ-то.
И не, че нещо обаче ме озадачи с това твое питане.Нима не знаеше за тази адска издънка, дето на 90 % е нерентабилна наречена 4640 и 4641 ?
Ами аз съм от оптимистите , затова все си вярвам , че един ден може желзницата да се оправи.И толкова ли никой не се сеща да корегира разписанията и премахне излишните спирки , че ние тук трябва да пишем писма до Дирекцията.Е , ръцете ме заболяха от писане , но вече съвсем ясно виждам , че в твое лице имам неотменим и твърд заместник , който да продължи да занимава Дирекцията с болните въпроси на родната железница.
И какво толкова те озадачава това питане , че не мога да си обясня? Прегледах цялата тема и никой никъде не е поставил този въпрос.Аз не бях обърнал внимание в пътеводителя при закупуването му и съвсем случайно като правих справки за участъка Варна - Горна открих това спиране и споделих учудването си.Ти , ако си знаел , че въпросният влак спира там , защо не си писал.Това е все едно някой от бързите влакове по 1-ва да спира на Мокрище , понеже въпросното село е квартал на Пазарджик? Именно това ме учуди.В миналото разписание 4641 не спираше на сп. Тракия.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 5:35 pm
от Saruman
Ти остей ами с увеличените си спирания, Хебъра е избил няколко минутки по-малко в сравнение със стария график. Добре защо в участъка Търговище - Горна Оряховица 4641 спира на паланки при положение, че има 20130 1 час по рано? Още примери: 4640 в участъка По - СЗ при наличието на 80115 50 мин по-късно!

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 5:47 pm
от VESO
За 4640 в участъка Пловдив - Стара Загора не е оправдано спирането единствено в Черна гора и Михайлово.Другите - Тракия е най - многолюдният квартал на Пловдив и е редно спирането , на Белозем спират всички бързи влакове (че дори вече и такива със задължителна резервация :D ) , на Оризово 4640 чака 8612.На Чирпан е редно да спира , тъй като има хора за качване.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:06 pm
от todor plamenov
В миналото разписание 4641 беше с начална гара Шумен и тогава нямаше как да спира влака на въпросната сп.Тракия. Жилищният комплекс отстои от гарата на 15 мин. ходене пеша и 3-4 мин. с влака. Иначе отдавна писах за дублирането на 20130 и 4641 сутринта,но от БДЖ ме осведомиха, че разписанието е направено веднъж и няма да го променят поне до новия ГДВ. Другият проблем е,че предпочитат вечер да няма ПВ след 4640 ,който да обира пътниците и да намали спиранията в участъка Г.Оряховица - Шумен.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 6:29 pm
от Saruman
Това отдавна сме го мляли вместо сутрин рано да има ТСВ, да е вечерен КПВ даже и до Шумен, че да има къде да спят машинистите.