Страница 33 от 42
Публикувано на: Вто Май 10, 2011 8:25 pm
от emoboi95
така е но в 7622/7623 има пътници в 1класа

Публикувано на: Вто Май 10, 2011 8:37 pm
от bobara_e_tuk
emoboi95 написа:така е но в 7622/7623 има пътници в 1класа

за 7622 съм съгласен но за 7623 малко са пътниците, за 7625 има доста хора
Публикувано на: Вто Май 10, 2011 9:00 pm
от desiro_94
Сега забелязах, че вече БВ 7621/4 спират на Мездра юг. Не знам колко хора ще слезнат там за да ходят пеша до Мездра при условие, че малко по-късно има директен влак "Янтра". Също така се замислям, има ли кой да се качи от там за 7-ма линия. Това е голямо неудобство за пътниците, да ходят пеша от Мездра до Мездра юг или да хванат КПВ 20206 и да си почакат на гарата.
Публикувано на: Вто Май 10, 2011 9:05 pm
от emoboi95
така е съгласен съм последно когато пътувах с 7624 спря на мездра-юг и слезнаха около 10човека

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 11:35 pm
от VESO
Бургаската група на 8613 (8661) , която се връща като 8626 все още не е увеличена и е с 4 вагона.Кога ли и на нея ще и дойде реда по подобие на 8627 - 8660?
Снимката е от 29-ти май.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 7:38 pm
от rexkos
Истина ли е, че от скоро БВ 2655/2654 се движи се 6 вагона (5Б+1A), при положение че до преди месец-два беше само с 4 вагона, а понякога даже и 3... Направо не мога да повярвам на фона на орязването на влаковите състави тук наблюдаваме увеличаване, че и с 2 вагона даже.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 8:21 pm
от VESO
Всъщност така се възстановява съставът му от преди няколко години.Резонната композиция винаги е била 6 вагонна (5 второкласни и един първокласен) , като влакът возеше фургон.Така в този си вид се запази дори и когато на повечето бързи влакове седящите вагони в края на 90-те години и началото на 2000 г. бяха стандартните 5 ( за този влак стандартните не са 5 , а 6).Първо премахнаха фургона , след това направиха часът на тръгване от Плевен изключително неудобен с това изтегляне цял час по - късно (да напомня , че точно в 7:00 има автобус до Варна , а автогарата е зад гарата) , а после се сетиха да режат от състава.Стана с 5 вагона , после с 4 (точно на форумското декемврийско пътуване случихме така) , затова пускането отново на 6 вагона не е никакво чудо , а възвръщане на резонния състав , движещ се до преди няколко години.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 8:25 pm
от rexkos
Намерих ето този клип като за доказателство, че влакът наистина е с увеличен състав:
http://vbox7.com/play:m8536819
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 8:39 pm
от nagi
2654 беше с 3В+1А а, 2613 с цели 9 вагона - фургон,бюфет,1А и 6В вагона.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 8:49 pm
от gonzo8611
Вече мина половин година, а все още никой не знае защо "Родопи" е до 100 км/ч. Чайката обаче обра точките - в корекциите свързани с прекъсването по 4-та линия е дадена до 130 км/ч и редовно се движи преди време

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 10:09 pm
от Nikss
От влаковете по 2-ра линия, орязани по отношение на максималната скорост са 460/461 - също по неизвестни причини... по 3-та линия прави впечатление, че ПВ между Сф и Кв с лок + вагони са до 80 км/ч при положение, че има участъци и възможности за движение със 100. Подготвям разписания, които смятам да изпратя в писмо със съотвените предложения и запитвания относно скопените влаци.

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 4:54 pm
от n0_aLoNe
Затягайте коланите, Чайката е до 130 пак.
Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 6:12 pm
от 46 242
Един галфон на два пъти се обажда да писка защо майката е още с ограничение. Бате Гонзо да погледне броячката от вчера

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 7:58 pm
от bobara_e_tuk
n0_aLoNe написа:Затягайте коланите, Чайката е до 130 пак.
отлично, сега остава и Дианата и Родопите

Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 8:01 pm
от n0_aLoNe
До 130 е само в едната посока обаче.