Страница 33 от 48
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 6:35 pm
от VESO
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 6:52 pm
от Georgi Dimitrov
Втората снимка на кой локомотив е?
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 7:06 pm
от VESO
45167-4 , който се запали с Чайката при Стамболийски.
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 8:48 pm
от 44142
43534 е бракуван. 45167 ще има с коша на 44097. 44097 се бракува и неговия кош ще стане 45167.
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 9:00 pm
от VESO
Това , което напоследък се говори из депото е , че от Fighter-ите 527 , 529 и 534 са предложени за брак.
Публикувано на: Чет Дек 30, 2010 9:24 pm
от 44142
527, 529 и 534 са бракувани вече.
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 12:59 am
от DamianKanev
Жалко за 43.534

беше добра машина... кога са ги бракували?
Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 7:49 am
от Nikss
Преди няколко месеца...

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 12:25 am
от VESO
Актуална снимка на
45155-9 , която на 5-ти януари теглеше 8615.А защо влакът се приема на 2-ри коловоз е дискутирано вече и няма смисъл да пиша.
Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 9:26 pm
от mitaka
Малко уточнение за ел.возите на депо Пловдив-44 135,44 131и45 154 са в дълготрайна изолация,без особени изгледи за голям ремонт и вече са доста разграбени-трафа на 45 154 например вече отиде на 43 517.В изолация вече е и 44 064-въпрос на време е и от нея да започне демонтаж на основни части.Що се отнася до 45 167-това беше най-голямата глупост да се ремонтира машина от нулата при липсата на почти всякакви ЧАСТИ-тази машина,ако изобщо някога нещо стане от нея ще влезе в експлоатация след години...
Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 8:37 pm
от Nikss
Че са изолация - то се знае, но 154 при последното ми минаване през гара По погледнах към депото и я видях паркирана пред ел. халето и ако не я подготвят за вкарване за ремонт, явно положението с донорството става все по-тежко. За 064 се чуваше, че ще ходи по Русе за голям ремонт, но и там положението не е цветущо, ама хич. За 167 се очаква тази година да тръгне.
Иначе проблемът с трафовете става все по-хроничен и е редно да се помисли по тоя въпрос, преди да осъмнем с огради по депата от електровози, чакащи трафове.

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 9:03 pm
от mitaka
45 154 подадена за сваляне на части от нея,а 45 167 няма шансове да стане дори и догодина.Работим по нея и положението с части и кабелаж е точно никакво!
Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 12:19 am
от Nikss
Лоша, ама много лоша работа. Не знам дали е било глупост да се възстанови 167, но явно кошът е бил бая деформиран. Все пак в първите месеци след пожара, докато се разкомплектова всичко, имаше надежди за възстановяване, но после се опря до коша на 44 097.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 10:31 am
от mitaka
Кошът на 45 167 е провиснал,не става наистина за нищо и е брак.Аз лично съм ,,за,,възстановяването на всяка една машина,но нека сме реалисти.В условията на безпаричие и липса на рез.части,трябва да се възстан.най-малко обраните локомотиви.От коша на 167 бяха свалени само няколко части ,които са годни за употреба.Шини,реверсори -изправители-всичко е брак.44 097 е с изрязан кабелаж,без шини и с празни изправители и реверсори.В същото време 131 и135 са по-малко пипани и ако бяха подадени те за КР ,имаше мн.по-голям шанс да станат.Сега ще се стигне до ситуация,в която тези двете ще бъдат разкомплектовани,за да ,,живее,,167.Ето го абсурда в случая-неточната преценка на обема на ремонт и неговата значителна продължителност!
Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 7:48 pm
от dido73
mitaka написа:Кошът на 45 167 е провиснал,не става наистина за нищо и е брак.Аз лично съм ,,за,,възстановяването на всяка една машина,но нека сме реалисти.В условията на безпаричие и липса на рез.части,трябва да се възстан.най-малко обраните локомотиви.От коша на 167 бяха свалени само няколко части ,които са годни за употреба.Шини,реверсори -изправители-всичко е брак.44 097 е с изрязан кабелаж,без шини и с празни изправители и реверсори.В същото време 131 и135 са по-малко пипани и ако бяха подадени те за КР ,имаше мн.по-голям шанс да станат.Сега ще се стигне до ситуация,в която тези двете ще бъдат разкомплектовани,за да ,,живее,,167.Ето го абсурда в случая-неточната преценка на обема на ремонт и неговата значителна продължителност!
Абсурда е повсеместен. Ние в Сф по абсурд ви бием вас майните.

Нижга не мое ни стигнете. Само не знам кой от кого копира. Ще вземем да ви вземем такса за лиценз абсурд.
Управниците дето ги определят тия работи коя машина да се възстановява нямат представа какво е състоянието на машината. Те си гледат документчетата и бумагите какво им пише там и според вида ремонт и евентуално малко хвърлен боб взимат решенията. Въобще не им дреме на **** колко ще е обема работа или прехвърлянето на оборудване.
Така че майни, добре дошли в отбора на абсурдистите.