Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 9:36 pm
Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите... 

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Новото 20 от следобяда е, че Сребрев наредил машината да се прави в Подуяне. Дупница и София били едно депоchoveka_vlak написа:Без коментар!, От това по-голямо подиграване със техниката не бях виждал!, тежко на колегите...
Барабар и кошовете да взимат. И без това от 142 в момента има точно цял гол кош, от 079 малко повече. Тея кошове трябваше отдавна да идат за възстановяване на някоя машина, вместо да събират циганите в Подуяне.44142 написа:Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.
Само дето трябва да намерят талиги и ТОС на 142, за да я замъкнат до СЗ. Коша е качен на временни талиги и е без ТОС.44142 написа:Те кошовете ще вземат понеже друго налично от тези машини няма.
А тогаз 44 140 от де ще види колооси? Или на нея ще сложат само нови оси?44142 написа:Май ще се окаже, че 44074 е с колоосите на 44140.
Как се очаква да бъде примерно се сваля всичко от 44.161 и се качва на 44.079 и се преименува 44.161 по същият начин и другият така ли се очаква да станат нещата.44142 написа:Останките на лок 44079 и 44142 ще заминат за Стара Загора за да послужат като донори за възтановяването на 44161 и 45188.
С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
Преди да спре 44140 беше пред последна стружка. Искаха да пускат лок с протокол та да износи бандажите и после да чака КР.Nikss написа:Ако ще и със изтребител съмнява ме да е имало такъв бартер.44-134 написа:С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?
Това е ясно. Редовно виждам натоварени в "КамАз" колооси от и за Мездра и Дупница. Напълно възможно е да са сложени 130 км/ч колооси на 074, които обаче не виждам за чии са качени след като са пред изчерпване на ресурса на бандажите и трябва ускоре да се развързва машината отново за смяна на колооси. Казвам колооси, тъй като в Пд, от известно време има добрата практика, когато локомотив влезе за бандажи, на него да се качат оборотни колооси с готови набити бандажи, а неговите да се снемат, набива им се и на тях нов комплект бандажи и остават пак оборотни.44-134 написа:С камион, брате, с камион. Близко е до акълаNikss написа:Е, при положение, че двете машини бяха на разстояние 200 км една от друга (074 в Дца) как така колоосите от едната ще отидат на другата и обратно?