Страница 33 от 46
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:21 pm
от Tramway
46 242 написа:8,5 км за 4 минути,средната е над 125. После ми говорете че 46200 се разчекват.

Разчекват са не от скорост, а от буксуване. И то при влак под нормата им и мокри релси.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:01 pm
от gu6terov
И затова 211 прави от място до изходните на Зимница 100км/ч с 3 пълни вагона.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:31 pm
от bdz46
Ама при слънчево време... И с какво са пълни... с хора? 5 т хора при 100 т състав. Машината тежи повече от влака.
Същото е постижимо и с 44.
Колко от тези, дето само ги хвалите сте ги пробвали (примерно) с 6 празни вагона (към 240 т) в дъжд? Не до стрелките, ами до другата гара едвам вдига 100.
А с 1600 т товарен влак?
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:41 pm
от 43.309
Тогава вече стават 5км/ч и ако реши може и да спре

отделно гълта всичкото напрежение и недай Боже да има друг тв в участъка.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:43 pm
от gu6terov
Тръгва от Айтос с 1600т в сняг и до Черноград 80км/ч. И 0-ла и 200 го е правила
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:44 pm
от 43.309
едно е Айтос друго е Вакарел, пък съвсем друго Немирово

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:48 pm
от gu6terov
Говоря ти за виелица и без да е минал влак да почисти. А там стават доста големи преспи.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:49 pm
от bdz46
gu6terov написа:Тръгва от Айтос с 1600т в сняг и до Черноград 80км/ч.
При сухи релси обаче.
А за 0 не се съмнявам, те са по-яки от 200.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:49 pm
от 43.309
Слънчевия го знаете след Пбк на намалението 25 км/ч в 25%о наклон продължителен при мокро време се набира до 65км/ч след 1-2 км

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 2:52 pm
от bdz46
Ясно е, че спора е безкраен, но в дъжд с 6 празни вагона (240 т) Кондофрей - Дрк не можа да вдигне 100, а след кошарите ги вдигна някъде към ПС-то на Радомир (след 3-4 км).
Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 8:13 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 23-ти март , направена на централна гара София.
44060-2 се готви за 1627.
44063-6 начело на Дианата.
44076-8 като бутаща на товарен влак.
44117-0 ще носи поздрави на Ванчо в Русе посредством 4612.
44144-4 , теглещ Чайката се готви да замине с машинист нашият форумец Sredo.
45199-7 със 7624.
46221-8 ще тегли 1625.
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 12:08 pm
от чичко
Днес сутринта минавайки по моста "Чавдар" под мене се изниза един дизел серия 06 без никакви вагони закачени към него.
Не можах да му видя номера. Беше към 9.00 часът.
Към 12.30 през циганската махала се изниза товарна композиция от 14 вагона теглена от черно-жълт локомотив някакъв

(не ги разбирам много още)

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 8:52 pm
от Nikss
Днес:
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 194.8
БВ 4612 "ДУНАВ" с
ЕЛ 44 123.8 на Чб 17:47-17:48 ч.
МБВ 463 "РУМЪНИЯ" на входния в 19:18 ч.
днес разбрах, че отново са чоплили моста на път 2 до входния и отидох да проверя... новите траверси вече са 158, дано скоро сложат и контрарелсите.
Ето и
БВ 4612 днес:
http://www.prikachi.com/files/1457325F.jpg
качвам тази снимка по молба на лок машинист, който позира специално за БЛФ и скоро ще се присъедини към нашето форумно общество
Публикувано на: Пет Мар 26, 2010 7:02 am
от Nikss
25.03.2010 г.
КПВ 20233 с
ЕЛ 45 158
МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с
ЕЛ 44 105.5 на Чб 19:20-19:22
ПВ 20136 с
ЕМВ 32 057/058
Публикувано на: Съб Мар 27, 2010 10:17 pm
от rexkos
Днес, 27.03.2010:
10208 с ДМВ 10 037/038; Кб 16.44-16.45 Сф 17.11
50265 с лок. 45 166
1625 с лок. 46 229; Сф 17.30 Пд 17.35 17.37
10134 с EМВ 31 011/012; Пд 19.09 Сф 19.14-19.29 Кб 19.51