Страница 32 от 40
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 7:52 pm
от Nikss
Днес на опашката на
ПВ 20111 имаше 2 запечатени вагона-един първокласен русенски серия 19 40 и един варненски фургон.Напоследък почти всеки ден на опашката на този влак има запечатени вагони...

Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 9:16 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 9:18 pm
от VESO
Явно този влак го използват редовно за транспортиране на такива вагони.

Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 5:41 pm
от rexkos
5611 в състав 4B, без A
5623 в състав 1D, 4B, 2AB
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 6:01 pm
от Labros
И вчера 5611 беше без А вагон.
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 6:13 pm
от Labros
Преди около две седмици в състава на влак 1620 видях ЕхDB серия 33.Номерът на вагона беше изписан ниско долу, близо до надписа гара на домуване. Замислих се дали не е грешка при изписването на номера...А нямах и фотоапарат да заснема номера.Някой да знае нещо по въпроса...?
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 6:14 pm
от rexkos
И вчера 5611 беше без А вагон.
Той сега като е до Гълъбник, не му е и нужен такъв. Примерно пътуваш от София до Сандански и си взимаш 1-ва класа. От ГН до ДЦА те превозват с автобус, а оттам нататък с влакче с две второкласни вагончета и ще бъдеш малко ощетен, защото ще платиш повече отколкото трябва.

Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 6:42 pm
от VESO
Labros написа:Преди около две седмици в състава на влак 1620 видях ЕхDB серия 33.Номерът на вагона беше изписан ниско долу, близо до надписа гара на домуване. Замислих се дали не е грешка при изписването на номера...А нямах и фотоапарат да заснема номера.Някой да знае нещо по въпроса...?
"Модерното" изписване на номерата вече е долу , а не както досега бяха малко под прозорците.Попитах един човек , той ми каза , че в Европа било така , понеже надписите не стоели естетически добре под прозореца , затова вече и у нас този начин на изписване се прилага.Според мен старият начин бе много по - добър , сега ме болят очите , докато се взирам да разбера номера на вагона.
Не само 33 , но и при други вагони съм забелязвал такъв начин на изписване - при серии 43 (някои от тях) , 45 , 80 и 97.
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 7:04 pm
от Nikss
Миналата нощ докато траеше престоя на
БВ 2627 в Мездра,който беше малко по-дълъг от предвидения по разписание (тъй като
44 114.7 изяде 2 минути и така на Мездра престоя общо 4)забелязах,че на 4-ти коловоз бяха наблъскани един до друг поне 17 вагона като преобладаваха EX-DB вагоните серия 2145 от които имаше поне 10 броя.Имаше също вагони 17 серия,47 серия.А точно в източната част на 4-ти коловоз зад вагоните беше паркирана
ЕМВ 32 037.4 + 32 038.2 която е закарала вл.
20136 до Чб и после се е придвижила изл до М и на сутринта да поеме врачанските камби.Интересно толкова много вагони къде вървят..."сякаш няма къде" ще ми отговорите вие.Друго интересно нещо е,че днес
КПВ 20233/20234 беше изцяло с EX-DB вагони(общо 4 броя)-3 х серия 2145 (Byu) и 1 х серия 2133 (Byz).Явно вече и мазовирските влакчета ще намажат с модерните вагони.

Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 7:52 pm
от VESO
Понеже не съм от Мездра , за да видя кое от какво се обслужва , нека логично да помислим за влаковете , нощуващи там , пък ти ще ми кажеш за къде са били вагоните.
На гарата нощуват само три влака - 20200 , 70101 и 70223.Доколкото знам , 70101 отива до Видин , след което като 70102 се връща към София.Някой спомена преди време , че го засякъл с 3 exDB вагона.Крайградският 70223 до Враца предполагам се обслужва с 32-00-ка , така че остава 20200.Той с какво е - композиция или мотриса?Ако е по първия начин , следователно вагоните са били за него.Този влак се връща обратно в Мездра като 20209.
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 7:56 pm
от bdz46
20200 е с ЕМВ 32, която връща 20101. 20209 също е с ЕМВ 32.
Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 8:18 pm
от Nikss
VESO написа:Значи понеже не съм от Мездра , за да видя кое от какво се обслужва , нека логично да помислим за влаковете , нощуващи там , пък ти ще ми кажеш за къде са били вагоните.
На гарата нощуват само три влака - 20200 , 70101 и 70223.Доколкото знам , 70101 отива до Видин , след което като 70102 се връща към София.Някой спомена преди време , че го засякъл с 3 exDB вагона.Крайградският 70223 до Враца предполагам се обслужва с 32-00-ка , така че остава 20200.Той с какво е - композиция или мотриса?Ако е по първия начин , следователно вагоните са били за него.Този влак се връща обратно в Мездра като 20209.
rexkos спомена тук преди около седмица,че
70102 е бил с 3 EX-DB вагона.Обаче тва са доста вагони...все пак аз ги преброих 17.За
70101 да са 4-5 вагона...останалите може да са за
КПВ 20202 което значи,че и той е вече с обновен състав заедно със
70101/70102.
20202 съм го засичал с по 5-6 вагона.Определено доста хора пътуват с него.Ако например и двата са с по 5 вагона (
20202 и
70101) то тогава къде ходят останалите 7 вагона?Аз си мисля,че може би 4 прикачват на
70101 и на Вц ги сечат и от там поемат
20133/20132 и следобяд
20233/20234.Останалите 3...не знам къде вървят.

Публикувано на: Пет Апр 18, 2008 8:47 pm
от VESO
Според мен има и друг вариант - 70101 заминава с повече от 3 вагона - може би 5 или 6.Същата композиция като 70102 пристига в Мездра , от където заминава за София.Вероятно в М откачат вагони и за столицата влакът потегля само с 3 от тях.Още повече , че Rexkos е видял влака в дефилето , където съставът вече е бил намален.
И друго - престоят на 70102 на Мездра е 15 минути.Освен смяната на посоката на електровоза , може би се разкачат и вагони.
Публикувано на: Съб Апр 19, 2008 11:52 am
от Nikss
По принцип
70101 миналата година заминаваше от М в състав от 5-6 вагона,обаче сега понеже врачанските камби минаха на ЕМВ и за
20133/20132 няма как да стигнат вагони във Вц и затова си мисля,че на
70101 закачват допълнително 4 вагона и на Вц ги сечат.А за електровоза теглещ
20133/20132 не знам как се придвижва до Вц,но определено вече не върви
70101-ІІ.Но напоследък
70101/70102 си вървят с по 3 вагона.Лично съм погледнал пътният лист на баща ми когато беше наскоро
70101/70102.

Публикувано на: Съб Апр 19, 2008 5:38 pm
от VESO
Днес имах време да разгледам композицията на заминаващия 5611 и установих следното - всички второкласни вагони бяха варненски от серия 74 , а първокласния серия 40 бе с гара на домуване "Русе" в сравнително добро състояние , цялостна
снимка и
една на номера.Nikks по горе бе споменал за този тип русенски вагони.