Страница 32 от 60
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:38 am
от stani_46001
Преди малко БВ 9621 мина от тук само с два вагона. Една второкласна 74-ка и един първокласен вагон!
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 12:43 pm
от Vancho
Чак ме е страх да попитам : БВ 9621 имаше ли 50 човека населеност

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 2:05 pm
от VESO
По - добре не питай.

Защото с ужас ще ти припомня как се движеше 921 през зимата на 1999-та: фургон и 5 (4 В и 1 А) вагона за Варна + 5 (4 В и 1 А) за Бургас.Естествено всички пълни с хора.
Сега този влак е жалко подобие на славния си предшественик.Че движещият се след него 90101 е с два вагона.И какво излиза - че БВ и ПВ имат еднакъв брой вагони в съставите си.Доживяхме.....
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 2:08 pm
от Vancho
90101 е с два вагона много рядко. В момента най-често е с по 1

, който също му е много

90106 се пълни до Самуил, нагоре ако няма студенти от Дезирото е много зле. Повечето пътници към Русе слизат на спирка Товарна гара и на разпределителна. До централна да има 2-3-ма нежелезничари и още 10-тина железничари. В общи линии е последен за деня влак, т.е. въпреки че не е особено населен, не бива да се пипа. В протиевн случай 9622 ще стане хептен Пътник и после що нямало хора за него ...
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 2:20 pm
от VESO
То и сега 9622 е някаква пародия по 9-та линия - спира на един куп ненужни гари , като Плиска , Велино , Хитрино , Висока Поляна и Просторно - от всички тези само Хитрино трябва да остане , но нали 9622 е последен за деня влак , затова и спира.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 2:45 pm
от Vancho
То и по втора - на 20 минути след 2654 а спира на Синдел, Белослав, Повеляново - все гари на които спира и 2654. Според мен най-добре да ги обединяват двата, защото са на много близък интервал
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 2:58 pm
от mutagen
Дори е на 15мин.след него,а не на 20.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 3:09 pm
от semafor4o
Малко е встрани от темата,но....Гледах,че тук има мнения за 47-ците дето ще ходят в Румъния.Сега последно - само за ревизия ли ще ходят там или ще има и някаква модернизация както пише във електронния вариант на " Железопътен вестник " ? Мой съсед,който работи в Надежда каза,че там ще ходят и 74-ки,но и той каза че става въпрос само за ревизия та мисълта ми е кое е вярното в случая ревизия за 47 и 74 или модернизация пък макар и частична?

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 3:49 pm
от VESO
Виж
тази тема от другия форум.Има доста неща , даващи отговор на въпроса ти.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 4:35 pm
от semafor4o
Благодаря за линка,страшно интересна информация има

Обаче английският език на румънците на заводския сайт е умопомрачително зле
П.С. Между Мездра и Враца наистина се движат една 55-ца и една 32-ка в комплект.Мисля,че са така от около седмица понеже миналата събота към обяд видях подобен "влак" да заминава за Враца.Най-вероятно са прибегнали до тази схема поради липсата на вагони и локомотиви.Жалко,много жалко.

Едно време имаше вагони пък макар и да бяха раздрънкани.Още си спомням преди години как сутрешното влакче от Червен бряг до Бойчиновци беше със сини 47-ци и вътре така навяваше сняг,че между Руска бяла и Моравица вече се замеряхме в купето

Иначе какво става с информацията за онзи вагон за който питах онзи ден и бях дал грешен линк?

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 4:44 pm
от Vancho
Недейте разчита на модернизация. Просто ще излязат 186 вагона с надпис БДЖ-ПП и най-много сменена тапицерия

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 4:45 pm
от bdz46
И така да са, дано ги направят добре. 74 са си добри и в оригиналния вид.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 4:58 pm
от Saruman
Румънците яко се пулят на нашата инженерна мисъл наречена 74.
Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 5:07 pm
от Vancho
bdz46 написа:И така да са, дано ги направят добре. 74 са си добри и в оригиналния вид.
Добри, ама поне дограмата да им сменят, че сега зимата е ужас, а и лятото ако прозорецът не стои отворен или пък обратното. То това с дограмата май важи за всички вагони почти

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 6:31 pm
от Nikss
Не е виновна дограмата, а икономиите на уплътнения и некачественото ремонтиране на механизмите.
