По - добре не питай.
Защото с ужас ще ти припомня как се движеше 921 през зимата на 1999-та: фургон и 5 (4 В и 1 А) вагона за Варна + 5 (4 В и 1 А) за Бургас.Естествено всички пълни с хора.
Сега този влак е жалко подобие на славния си предшественик.Че движещият се след него 90101 е с два вагона.И какво излиза - че БВ и ПВ имат еднакъв брой вагони в съставите си.Доживяхме.....

Сега този влак е жалко подобие на славния си предшественик.Че движещият се след него 90101 е с два вагона.И какво излиза - че БВ и ПВ имат еднакъв брой вагони в съставите си.Доживяхме.....
90101 е с два вагона много рядко. В момента най-често е с по 1
, който също му е много
90106 се пълни до Самуил, нагоре ако няма студенти от Дезирото е много зле. Повечето пътници към Русе слизат на спирка Товарна гара и на разпределителна. До централна да има 2-3-ма нежелезничари и още 10-тина железничари. В общи линии е последен за деня влак, т.е. въпреки че не е особено населен, не бива да се пипа. В протиевн случай 9622 ще стане хептен Пътник и после що нямало хора за него ...


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

То и по втора - на 20 минути след 2654 а спира на Синдел, Белослав, Повеляново - все гари на които спира и 2654. Според мен най-добре да ги обединяват двата, защото са на много близък интервал
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Малко е встрани от темата,но....Гледах,че тук има мнения за 47-ците дето ще ходят в Румъния.Сега последно - само за ревизия ли ще ходят там или ще има и някаква модернизация както пише във електронния вариант на " Железопътен вестник " ? Мой съсед,който работи в Надежда каза,че там ще ходят и 74-ки,но и той каза че става въпрос само за ревизия та мисълта ми е кое е вярното в случая ревизия за 47 и 74 или модернизация пък макар и частична? 

Виж тази тема от другия форум.Има доста неща , даващи отговор на въпроса ти. 


Благодаря за линка,страшно интересна информация има
Обаче английският език на румънците на заводския сайт е умопомрачително зле
П.С. Между Мездра и Враца наистина се движат една 55-ца и една 32-ка в комплект.Мисля,че са така от около седмица понеже миналата събота към обяд видях подобен "влак" да заминава за Враца.Най-вероятно са прибегнали до тази схема поради липсата на вагони и локомотиви.Жалко,много жалко.
Едно време имаше вагони пък макар и да бяха раздрънкани.Още си спомням преди години как сутрешното влакче от Червен бряг до Бойчиновци беше със сини 47-ци и вътре така навяваше сняг,че между Руска бяла и Моравица вече се замеряхме в купето
Иначе какво става с информацията за онзи вагон за който питах онзи ден и бях дал грешен линк? 


П.С. Между Мездра и Враца наистина се движат една 55-ца и една 32-ка в комплект.Мисля,че са така от около седмица понеже миналата събота към обяд видях подобен "влак" да заминава за Враца.Най-вероятно са прибегнали до тази схема поради липсата на вагони и локомотиви.Жалко,много жалко.




Румънците яко се пулят на нашата инженерна мисъл наречена 74.
Добри, ама поне дограмата да им сменят, че сега зимата е ужас, а и лятото ако прозорецът не стои отворен или пък обратното. То това с дограмата май важи за всички вагони почтиbdz46 написа:И така да са, дано ги направят добре. 74 са си добри и в оригиналния вид.

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Информация
Модератори