Страница 32 от 50

Публикувано на: Нед Май 22, 2011 9:43 am
от VESO
Да , тях поне ги оправиха.Да очакваме сега да увеличат силистренската група с първокласен вагон. :D

Публикувано на: Нед Май 22, 2011 8:21 pm
от Nikss
Няма смисъл от това. :wink:

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 4:47 pm
от Nikss
В момента БВ 2612 се движи с 80' закъснение... :o :? :roll:

няма

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 4:57 pm
от RAILWAYSTATION
това си е ясно ние го засякохме малко преди Мътница. Този влак понякога е с две машини, както и в момента- може би на ГО-лямата гара откачат едната. Пише си и причина за закъснението- повреда на подвижен състав- локомотив. Тук беше на 13:50, вместо на 12:30.

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 8:09 pm
от Nikss
Тази вечер МБВ 461 е +40'. :?

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 8:53 pm
от 44142
Вчера 2612 се движеше с голямо закъснение поради повреда на лок 44118.

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 9:33 pm
от svd90
Малко да се затопли времето и локомотивите започват да се развалят по пътя..
Вчера Бургас Уикенд, днес 8613 , бургаската група след Карнобат (+60 мин) и тн.

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 9:41 pm
от disell
Като почнат пък и намаленията заради високите температури на релсите цирка ще е пълен.

Публикувано на: Сря Май 25, 2011 9:49 pm
от Nikss
44142 написа:Вчера 2612 се движеше с голямо закъснение поради повреда на лок 44118.
Дори не сме разбрали кога са я пуснали тъз мръсница, че успяла вече и да се развали... нещо откакто излезе от ГПР не й върви хич... :roll:

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 4:52 pm
от 44.123
Без паника стои си на сигурно място до деломайстора в ГОлямото депо до колоната от седмаци.

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 7:59 pm
от Nikss
Днес:
БВ 4611 пристигна по път 1 на Чб и замина +5'
оригинална - 44 089
втора / за 2671 - 44 106
Рм-Мит също по път 1, при положение, че 460 ни чакаше в М - много глупаво бих казал - отново влизане в преразход - износване на накладките на инак калпавите по спирачка вагони серия 74 за намаляване от 100 до 40 км/ч и повторно ускорение до 100 км/ч (разход на ел. енергия) - няма какво да се коментира изобщо, явно на никой не му пука, че от ден на ден се затъва все повече и повече, работни групи (прозорец) нямаше по път 2, че да ни пускат по 1, а ако попитаме някой висшестоящ защо и с каква цел е направено това - отговорът ще е някакво много просто нелогично оправдание, но както и да е
460 с 44 113
20621 с 44 137 и смесен състав от 10-15 вагона
2613 с 44108 доколкото видях, без бюфет, отново благодарение на мъдри решения от висшестоящите
2641 с 44 126
20136 с 44 118 и 2 второкласни 47-ци - едната със синя, а другата с кожена тапицерия
461 замина +10' от Чб

Публикувано на: Пет Май 27, 2011 8:18 pm
от desiro_94
Вчера БВ 2612 имаше бюфет. :arrow:

Публикувано на: Съб Май 28, 2011 2:51 pm
от VESO
Информация от днес , 28-ми май:
- локомотиви:
43539-6 :arrow: 30111.

44062-8 :arrow: 3636 с 20 минутно закъснение;
44067-7 първо докара 383 в столицата (+10 минути) , след което се гарира за "Златни пясъци" 2611 (с бюфет).
44085-9 :arrow: 10203;
44088-3 :arrow: 2636;
44132-9 първо докара 10120 в София , след което отиде на "Южната тристранна схема" 10121 / 10265 / 10114;
44164-2 :arrow: 5621;

Лъскавата 45176-5 се гарира за 7620 , а тук вече е закачена начело.Влакът бе както следва: видинска група - exDB "By" , 74-ка "Bm" , смесено exDB "ABy" , exDB "By" , 50-ка "Bmz" (допълнителен вагон с номер "21"); ломска група - exDB "By" и 50-ка "Bmz".
45182-3 :arrow: 20220;
45189-8 първо докара 2626 в София , след което отиде за 460.

46211-9 :arrow: "Слънчев бряг" 8611 с бистро.
46234-1 докара в София 8626 , след което отиде на 3621.За съставите на двата влака - в нощния се отчете рекордна населеност и вече мисля сериозно да пиша писмо до Дирекцията за увеличаване на композицията с поне още един вагон.Съставът: 74-ка "Bm" , 50-ка "Ame" , 50-ка "Bmz" , 74-ка "Bm" и 71-ца "WLABmz".В първокласния вагон бяхме 4-ма души в купето , докато във второкласните вагони резонна гледка бе пълна населеност от 8 пътника.Освен всичко друго , не успях дори да спя , тъй като хъркането от съседното купе бе оглушително.3621 бе с резонната 4 вагонна композиция "By" , "By" , "ABy" , By" , но като видях колко пътници се стичаха към него , мисля , че населеността няма да е била от най - ниските.
46242-4 :arrow: 50260;
46243-2 самотна в ранните часове на центр. София.

- мотриси:
10023-3+10024-1 :arrow: 13204.

30013-1+30014-9 :arrow: 10204;
30019-8+30020-6 :arrow: 10111;
30023-0+30024-8 :arrow: 50201;

32119-0+32120-8 :arrow: "Северната тристранна схема" 20200 / 20101 / 20232;

Публикувано на: Съб Май 28, 2011 3:50 pm
от gonzo8611
8626 и 8627 бяха страшно пълни снощи. 8671 и Чайката също бяха пълни. И двата преминаха по-рано 4 минути. 8)

Публикувано на: Съб Май 28, 2011 4:13 pm
от VESO
За влаковете към морето приемам , че трябва да са с увеличени състави.Освен за дискутирания 8626 , сега се загледах в снимката , която съм направил на 2626 - композицията е с 6 седящи вагона.Но за какво днес увеличават състава на 7620 например , в който пътниците за Видин спокойно се побират в 4 вагона?
На 3621 / 3622 също са им нужни 5.