



това си е ясно ние го засякохме малко преди Мътница. Този влак понякога е с две машини, както и в момента- може би на ГО-лямата гара откачат едната. Пише си и причина за закъснението- повреда на подвижен състав- локомотив. Тук беше на 13:50, вместо на 12:30.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm



Акредитиран фотограф

Днес:
БВ 4611 пристигна по път 1 на Чб и замина +5'
оригинална - 44 089
втора / за 2671 - 44 106
Рм-Мит също по път 1, при положение, че 460 ни чакаше в М - много глупаво бих казал - отново влизане в преразход - износване на накладките на инак калпавите по спирачка вагони серия 74 за намаляване от 100 до 40 км/ч и повторно ускорение до 100 км/ч (разход на ел. енергия) - няма какво да се коментира изобщо, явно на никой не му пука, че от ден на ден се затъва все повече и повече, работни групи (прозорец) нямаше по път 2, че да ни пускат по 1, а ако попитаме някой висшестоящ защо и с каква цел е направено това - отговорът ще е някакво много просто нелогично оправдание, но както и да е
460 с 44 113
20621 с 44 137 и смесен състав от 10-15 вагона
2613 с 44108 доколкото видях, без бюфет, отново благодарение на мъдри решения от висшестоящите
2641 с 44 126
20136 с 44 118 и 2 второкласни 47-ци - едната със синя, а другата с кожена тапицерия
461 замина +10' от Чб
БВ 4611 пристигна по път 1 на Чб и замина +5'
оригинална - 44 089
втора / за 2671 - 44 106
Рм-Мит също по път 1, при положение, че 460 ни чакаше в М - много глупаво бих казал - отново влизане в преразход - износване на накладките на инак калпавите по спирачка вагони серия 74 за намаляване от 100 до 40 км/ч и повторно ускорение до 100 км/ч (разход на ел. енергия) - няма какво да се коментира изобщо, явно на никой не му пука, че от ден на ден се затъва все повече и повече, работни групи (прозорец) нямаше по път 2, че да ни пускат по 1, а ако попитаме някой висшестоящ защо и с каква цел е направено това - отговорът ще е някакво много просто нелогично оправдание, но както и да е
460 с 44 113
20621 с 44 137 и смесен състав от 10-15 вагона
2613 с 44108 доколкото видях, без бюфет, отново благодарение на мъдри решения от висшестоящите
2641 с 44 126
20136 с 44 118 и 2 второкласни 47-ци - едната със синя, а другата с кожена тапицерия
461 замина +10' от Чб
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация от днес , 28-ми май:
- локомотиви:
43539-6
30111.
44062-8
3636 с 20 минутно закъснение;
44067-7 първо докара 383 в столицата (+10 минути) , след което се гарира за "Златни пясъци" 2611 (с бюфет).
44085-9
10203;
44088-3
2636;
44132-9 първо докара 10120 в София , след което отиде на "Южната тристранна схема" 10121 / 10265 / 10114;
44164-2
5621;
Лъскавата 45176-5 се гарира за 7620 , а тук вече е закачена начело.Влакът бе както следва: видинска група - exDB "By" , 74-ка "Bm" , смесено exDB "ABy" , exDB "By" , 50-ка "Bmz" (допълнителен вагон с номер "21"); ломска група - exDB "By" и 50-ка "Bmz".
45182-3
20220;
45189-8 първо докара 2626 в София , след което отиде за 460.
46211-9
"Слънчев бряг" 8611 с бистро.
46234-1 докара в София 8626 , след което отиде на 3621.За съставите на двата влака - в нощния се отчете рекордна населеност и вече мисля сериозно да пиша писмо до Дирекцията за увеличаване на композицията с поне още един вагон.Съставът: 74-ка "Bm" , 50-ка "Ame" , 50-ка "Bmz" , 74-ка "Bm" и 71-ца "WLABmz".В първокласния вагон бяхме 4-ма души в купето , докато във второкласните вагони резонна гледка бе пълна населеност от 8 пътника.Освен всичко друго , не успях дори да спя , тъй като хъркането от съседното купе бе оглушително.3621 бе с резонната 4 вагонна композиция "By" , "By" , "ABy" , By" , но като видях колко пътници се стичаха към него , мисля , че населеността няма да е била от най - ниските.
46242-4
50260;
46243-2 самотна в ранните часове на центр. София.
- мотриси:
10023-3+10024-1
13204.
30013-1+30014-9
10204;
30019-8+30020-6
10111;
30023-0+30024-8
50201;
32119-0+32120-8
"Северната тристранна схема" 20200 / 20101 / 20232;
- локомотиви:
43539-6

44062-8

44067-7 първо докара 383 в столицата (+10 минути) , след което се гарира за "Златни пясъци" 2611 (с бюфет).
44085-9

44088-3

44132-9 първо докара 10120 в София , след което отиде на "Южната тристранна схема" 10121 / 10265 / 10114;
44164-2

Лъскавата 45176-5 се гарира за 7620 , а тук вече е закачена начело.Влакът бе както следва: видинска група - exDB "By" , 74-ка "Bm" , смесено exDB "ABy" , exDB "By" , 50-ка "Bmz" (допълнителен вагон с номер "21"); ломска група - exDB "By" и 50-ка "Bmz".
45182-3

45189-8 първо докара 2626 в София , след което отиде за 460.
46211-9

46234-1 докара в София 8626 , след което отиде на 3621.За съставите на двата влака - в нощния се отчете рекордна населеност и вече мисля сериозно да пиша писмо до Дирекцията за увеличаване на композицията с поне още един вагон.Съставът: 74-ка "Bm" , 50-ка "Ame" , 50-ка "Bmz" , 74-ка "Bm" и 71-ца "WLABmz".В първокласния вагон бяхме 4-ма души в купето , докато във второкласните вагони резонна гледка бе пълна населеност от 8 пътника.Освен всичко друго , не успях дори да спя , тъй като хъркането от съседното купе бе оглушително.3621 бе с резонната 4 вагонна композиция "By" , "By" , "ABy" , By" , но като видях колко пътници се стичаха към него , мисля , че населеността няма да е била от най - ниските.
46242-4

46243-2 самотна в ранните часове на центр. София.
- мотриси:
10023-3+10024-1

30013-1+30014-9

30019-8+30020-6

30023-0+30024-8

32119-0+32120-8

Последно промяна от VESO на Съб Май 28, 2011 7:45 pm, променено общо 1 път.
За влаковете към морето приемам , че трябва да са с увеличени състави.Освен за дискутирания 8626 , сега се загледах в снимката , която съм направил на 2626 - композицията е с 6 седящи вагона.Но за какво днес увеличават състава на 7620 например , в който пътниците за Видин спокойно се побират в 4 вагона?
На 3621 / 3622 също са им нужни 5.
На 3621 / 3622 също са им нужни 5.
Последно промяна от VESO на Съб Май 28, 2011 4:18 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори