Страница 32 от 78
Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 11:35 pm
от 46 242
E,ти пъ ебати. чак -10 ! Не става. До Мз с -3,5. Ако някой я вкара с -10 e направо за затвора.
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 12:01 pm
от mitkodiablo
46 242 написа:E,ти пъ ебати. чак -10 ! Не става. До Мз с -3,5. Ако някой я вкара с -10 e направо за затвора.
Съвсем сериозно говоря те всички се учудиха ка стана това но е самата истина!!!!
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 6:15 pm
от minitek
Практически невъзможно е. Дори и машината да е дебела. Той трябва да ускорява като ракета

. Това даже и по силите на "херцовските" машини не е. От плътно каране също не може да е -10. Машиниста трябва да кара с около +10 км/ч повече от макс.допустимата. А това наистина е до затвора...

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 6:20 pm
от mitkodiablo
minitek написа:Практически невъзможно е. Дори и машината да е дебела. Той трябва да ускорява като ракета

. Това даже и по силите на "херцовските" машини не е. От плътно каране също не може да е -10. Машиниста трябва да кара с около +10 км/ч повече от макс.допустимата. А това наистина е до затвора...

И аз бях доста учуден но това е истината караше като луд след Лакатник
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 6:54 pm
от 46 242
Беше възможно когато Север-Курило и Бов-Лакатник бяха респективно 90 и 50. Сега 1:48 Сф-Мз е изключено ако ще и да кара постояно с 72-74 км/час.Митьо просто е сбъркал в меренето.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 6:50 am
от bdz46
10121/10263/10114 - 46 231.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 8:31 am
от Nikss
bdz46 написа:10121/10263/10114 - 46 231.
205 също се е разписвала на тях преди година мисля.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:01 pm
от VESO
То да беше само тя , на "Тристранната схема" са се разписвали 208 , 211 , 234 , че и 238.На 1621 пък съм виждал и 235.
Принципно машината за 10121 идва от 383 и след като изкара 10114 до СФ , заминава за 382.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:18 pm
от 42 072.9
Днес отново не е имало машини и 231 са я завъртяли от 50260.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:43 pm
от 43.309
8626 закъсня, поради дерайлирането по 8-ма. Ккато знаем част от състава на 8626 отива на 10121. Днес ми се стори, че 10121 беше със състава на 50260.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:45 pm
от 43.309
Поради дерайлиране на влак 80521 вчера, е въведено намаление 5 км/ч с фронт 400м, преди входните стрелки на гара Св, страна По.
(Информацията е от нашият съфорумец lz1tee). В учасъка влаковете закъсняват средно с 30-40 мин.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 1:18 pm
от VESO
43.309 написа:8626 закъсня, поради дерайлирането по 8-ма. Ккато знаем част от състава на 8626 отива на 10121. Днес ми се стори, че 10121 беше със състава на 50260.
Точно. "Схемата" е с exDB вагоните.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 2:44 pm
от bdz46
10121 замина с обичайния състав.
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 2:49 pm
от VESO
"Тристранната схема" бе съставена от 4 второкласни вагона , от които последния надраскан и един първокласен между тях.Доколкото ги видях , бяха 50-ки , а снимки и клип ще има по - късно.
Кажете "Уикенда" как изглежда днес?

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 2:55 pm
от stani_46001
Някой знае ли, дали с прекъсването на 3-та линия сярната киселина на БЖК ще се движи по 2-ра, както беше през, ако не греша годината 2007 или 2008? Май се подведох, защото прекъсването е било на запад от Пирдоп и не засяга киселината.