
Модератор
Въпросният влак съфорумеца Весо го нарича "северната тристранна схема" и е част от обвръзката 20200/20101/20232. Аз поне колкото пъти съм пътувал за София рано сутрин с 2626 винаги съм го засичал с ЕМВ 32-ра серия. Извънредни обстоятелства - липса на читава мездренска електричка са налагали появата на ЕМВ"Дезиро" за този влак,както отбеляза desiro_94.
Въпросният влак идва в София като 20200 и е пълен на 100 % , тъй като обира работниците и учениците от дефилето и ги изсипва в удобен час в столицата.Обслужва се от електричка серия 32-00 , която после заминава за Червен бряг като 20101 (престоят на гара Мездра е за надминаването от "Зл.пясъци" 2611).След пристигането му в Червен бряг , потегля като 20232 обратно за Мездра.Ето няколко фотографии на влака от различните периоди - тук е през 2009 г. , тази снимка е от 12-ти юни 2010 г. ; отново мотрисата , само че на 26-ти юни 2010 г. , а тази фотография е правена на 13-ти ноември 2010 г.
Само веднъж засякох "Схемата" , обслужвана с DESIRO и това се случи на 21-ви ноември 2009 г.Снимки в тази насока:
- на гара София;
- надминаване от "Златни пясъци" на Мездра;
- на Червен бряг.
След пристигането на 20232 в Мездра , няколко пъти съм виждал същата мотриса да обслужва 70202 за Монтана.
Само веднъж засякох "Схемата" , обслужвана с DESIRO и това се случи на 21-ви ноември 2009 г.Снимки в тази насока:
- на гара София;
- надминаване от "Златни пясъци" на Мездра;
- на Червен бряг.
След пристигането на 20232 в Мездра , няколко пъти съм виждал същата мотриса да обслужва 70202 за Монтана.
Вярно е но беше за кратко аз лично сам пътувал с него 70202VESO написа:Въпросният влак идва в София като 20200 и е пълен на 100 % , тъй като обира работниците и учениците от дефилето и ги изсипва в удобен час в столицата.Обслужва се от електричка серия 32-00 , която после заминава за Червен бряг като 20101 (престоят на гара Мездра е за надминаването от "Зл.пясъци" 2611).След пристигането му в Червен бряг , потегля като 20232 обратно за Мездра.Ето няколко фотографии на влака от различните периоди - тук е през 2009 г. , тази снимка е от 12-ти юни 2010 г. ; отново мотрисата , само че на 26-ти юни 2010 г. , а тази фотография е правена на 13-ти ноември 2010 г.
Само веднъж засякох "Схемата" , обслужвана с DESIRO и това се случи на 21-ви ноември 2009 г.Снимки в тази насока:
- на гара София;
- надминаване от "Златни пясъци" на Мездра;
- на Червен бряг.
След пристигането на 20232 в Мездра , няколко пъти съм виждал същата мотриса да обслужва 70202 за Монтана.
От 18.05.2011 БВЗР 8631 ще спира на гара Белозем за "подобряване на транспортното обслужване", пардон - голямо влошаване на транспортното обслужване на пътниците, пътуващи с този влак.... Е*ати "подобряването". С това обслужване ептен във влаковете ще пътуват само пенсионери с един тон торби... Направо предлагам да се премахна тази меко казано тъпа и безсмислена категория влакове, а именно БВЗР! Хем спират като БВ, по времепътуването като БВ, като комфорт на пътуване по нищо не се различават от обикновен БВ, а напротив - в някои влакове положението е крайно отчайващо!
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор

Ето за това говорим - просто БДЖ мислят обратно по пътя на логиката. Все едно да живия в Студентски град и всеки ден да ходя на лекции в университета в Костинброд...svd90 написа:По-добре Дианата да е транзит..
Къде е логиката от По към Белозем да спира там заради учениците. Логиката е от Белозем за Пловдив да се придвижват в ранни утрини,не наобратно

Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Пътнически влак има - 80113 върви плътно след него....todor plamenov написа:Най-добрият вариант е пътнически влак да обира пътниците, за да не се налага експресите и бързите влакове да спират по малките населени места,но уви - политика на предприятието!
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Нормално, през последните години не помня да е имало корекции заради отменено спиране, а все се добавят нови...
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор

Информация
Модератори