Страница 32 от 59
Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 3:15 pm
от WOLFMX
Някой знае ли какво се случва с 44.138.6?
Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 7:18 pm
от tsolov69
На 23/24.04 беше влакова на 20623
Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 7:39 pm
от WOLFMX
Ок,благодаря за отговора.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:28 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:45 pm
от Mario Evstatiev
Товарната проба е задължителна и с нея се удостоверява, че локомотива може в нормални параметри да вози норма влак без загрявания, гърмежи и претоварвания!
Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:46 pm
от Nikss
lok45111 написа:Товарната проба е задължителна и с нея се удостоверява, че локомотива може в нормални параметри да вози норма влак без загрявания, гърмежи и претоварвания!
Благодаря за разяснението.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 5:04 pm
от 44.123
Nikss написа:(макар, че реално влакът е пътнически)
40131 като пристигне на Плачковци след това локомотива е помощен да изкачи товарните влакове до Кръстец докато дойде часът на тръгване обратно с 40210 и затова също го използват на този влак.
Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 5:16 pm
от borislaviv
Да дори на връщане от Плачковци сме слизали с товарен влак,за да се използва трасето. Доколкото знам пробата е излязла успешна, но не се бяха върнали до 16 часа, за да разбера точно.
Публикувано на: Сря Апр 28, 2010 2:23 pm
от disell
Бориславе гледай като се завърти
44.113 за някакъв ремонт да и регулирате поне малко скоростомерите , че е абсолюто не само куц , ами и инвалиден кон , все бях виждал локомотиви да "вървят на място" казано на машинистки жаргон, но все пак си спазваха обходите дори и когато са с тънки бандажи , ама като този не бях и чувал , направо прави крачки назад

, едва едва с 300 000 (не с 300 , ами триста хиляди зора успява
тук там да спази обходите ) , язък , че е с двигател 1,3 пълна инжекция

Публикувано на: Сря Апр 28, 2010 5:16 pm
от Nikss
disell написа:Бориславе гледай като се завърти
44.113 за някакъв ремонт да и регулирате поне малко скоростомерите , че е абсолюто не само куц , ами и инвалиден кон , все бях виждал локомотиви да "вървят на място" казано на машинистки жаргон, но все пак си спазваха обходите дори и когато са с тънки бандажи , ама като този не бях и чувал , направо прави крачки назад

, едва едва с 300 000 (не с 300 , ами триста хиляди зора успява
тук там да спази обходите ) , язък , че е с двигател 1,3 пълна инжекция

За 45 191 се носят легенди, че е същият кон.

Публикувано на: Пон Май 03, 2010 7:21 pm
от Nikss
Утре 44-67 е на проба.

Публикувано на: Пон Май 03, 2010 7:34 pm
от 46 242
Най-първа от всички стартира 44 121, другите я превариха..Дали ще я видим тази година да печели ?
Публикувано на: Пон Май 03, 2010 7:50 pm
от Nikss
46 242 написа:Най-първа от всички стартира 44 121, другите я превариха..Дали ще я видим тази година да печели ?
121 е КР, а другите (не знам кои визираш) са за по-малки и затова чакането е голямо. По-интересното е какво става със 44-110.

Публикувано на: Пон Май 03, 2010 8:10 pm
от Иван Иванов
Лошо и се пише според мен. Над пробега на локомотивите е това, което ще унищожи структурата БДЖ.
Публикувано на: Пон Май 03, 2010 8:38 pm
от ProFoRManCe
44-110 си дреме с зелена лепенка на вратата в Русе.Сумати и работи няма по машината.