Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Някой знае ли какво се случва с 44.138.6?
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

На 23/24.04 беше влакова на 20623
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Ок,благодаря за отговора. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44202 е сгъстила соса прекалено много и затова утре отново е на товарна проба - този път втора на 40131 до Па. 8)

Между другото, не съм толкова запознат с правилниците и нормативите за провеждане на пробите на локомотиви след ремонт, ама бърза машина на товарна проба (макар, че реално влакът е пътнически) сякаш ще кара товарни влакове след като я изпишат... някакси не се връзва... :? :x :roll: Скоростна й е достатъчна и хайде да печели. 8) :idea: :twisted: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Товарната проба е задължителна и с нея се удостоверява, че локомотива може в нормални параметри да вози норма влак без загрявания, гърмежи и претоварвания!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:Товарната проба е задължителна и с нея се удостоверява, че локомотива може в нормални параметри да вози норма влак без загрявания, гърмежи и претоварвания!
Благодаря за разяснението. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Nikss написа:(макар, че реално влакът е пътнически)
40131 като пристигне на Плачковци след това локомотива е помощен да изкачи товарните влакове до Кръстец докато дойде часът на тръгване обратно с 40210 и затова също го използват на този влак.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Да дори на връщане от Плачковци сме слизали с товарен влак,за да се използва трасето. Доколкото знам пробата е излязла успешна, но не се бяха върнали до 16 часа, за да разбера точно.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Бориславе гледай като се завърти 44.113 за някакъв ремонт да и регулирате поне малко скоростомерите , че е абсолюто не само куц , ами и инвалиден кон , все бях виждал локомотиви да "вървят на място" казано на машинистки жаргон, но все пак си спазваха обходите дори и когато са с тънки бандажи , ама като този не бях и чувал , направо прави крачки назад :( , едва едва с 300 000 (не с 300 , ами триста хиляди зора успява тук там да спази обходите ) , язък , че е с двигател 1,3 пълна инжекция :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

disell написа:Бориславе гледай като се завърти 44.113 за някакъв ремонт да и регулирате поне малко скоростомерите , че е абсолюто не само куц , ами и инвалиден кон , все бях виждал локомотиви да "вървят на място" казано на машинистки жаргон, но все пак си спазваха обходите дори и когато са с тънки бандажи , ама като този не бях и чувал , направо прави крачки назад :( , едва едва с 300 000 (не с 300 , ами триста хиляди зора успява тук там да спази обходите ) , язък , че е с двигател 1,3 пълна инжекция :D
За 45 191 се носят легенди, че е същият кон. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре 44-67 е на проба. 8) :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Най-първа от всички стартира 44 121, другите я превариха..Дали ще я видим тази година да печели ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Най-първа от всички стартира 44 121, другите я превариха..Дали ще я видим тази година да печели ?
121 е КР, а другите (не знам кои визираш) са за по-малки и затова чакането е голямо. По-интересното е какво става със 44-110. :roll: :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Лошо и се пише според мен. Над пробега на локомотивите е това, което ще унищожи структурата БДЖ.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Мнение от ProFoRManCe »

44-110 си дреме с зелена лепенка на вратата в Русе.Сумати и работи няма по машината.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация