Страница 32 от 46
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:38 pm
от VESO
Пловдивските 50-ки по подхождат на описанието , дадено от Ванчо.Идете и вижте "Родопи" с какви е в момента.За чудо и приказ.Добре , че върнаха тези вагони , които бяха спрени доста време.
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:40 pm
от Nikss
rexkos написа:Vancho написа:В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна.
Уцелил си не десятката, а стотака направо! Изключително трудно ще намериш в (БЕЗ)Надежда 50-ка отговаряща на това описание.
Наистина е така! На повечето талигите така блъскат, тракат и тресат, че се чудиш дали ще стигнеш до крайната си цел и возията в сравнение със 74 или 63 е просто ужасна. Не знам как е при ревизирана 50-ка (ако случайно Ванчо е попаднал на такава, но едва ли). А иначе седалките наистина са малко твърдички, но се ядва.

А пловдивските 50 са друга порода... те не може да се сравняват със софийска 50.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:42 pm
от Vancho
Ми, не знам. Той Весо бе заедно с мен като пътувахме в споменатия МБВ при връщането ни от срещата във Велинград

Не съм видял със сигурност да е софийска, но щом е на МБВ, би трябвало такава да е. Запознатите нека кажат

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 11:20 pm
от bdz_bg
Потвърждавам,че беше софийска,но беше излязла скоро от ревизия.Вътре направо блестеше от чистота.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 11:33 pm
от Nikss
bdz_bg написа:Потвърждавам,че беше софийска,но беше излязла скоро от ревизия.Вътре направо блестеше от чистота.

Така може, но ако е някоя от сорта на "Аз пътувам с мир" забравете за такова явление.

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 1:19 am
от VESO
Беше със синя тапицерия и доста спретната и чиста. Сега на международния влак се подмята едно exDB на мястото на 50-ката , при това от серия 45 , а не от 43.
Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 8:39 pm
от Nikss
Вчера пътувайки с вл.462 за Плевен, забелязах, че по път 2 между входните стрелки и ПС-то на Чб имаше работна група, която затягаше болтове, а на моста с междината дори сменяше траверси. Днес реших да проверя какво реално е свършено като се разходих малко по участъка и спотнах позакъсняли влакове. По път 1 не е пипано нищо, но наистина път 2 е по-зле. Освен на моста, по-нагоре траверси не са сменяни, а има доста усукани и изобщо не служещи за нищо (буквално потънали в баластовата призма). Общо 72 нови траверси са сложени на моста. Освен това в посоченият участък са махнати контрарелсите и на 3-те моста по път 2 - този с междината, този без загражденията отстрани (минаващ над 22-ра линия) и още един, минаващ над път за МПС. Много още има какво да се дооправя в този участък. Някои стълбове за КМ около ПС-то са започнали да се накланят. Да не говорим пък какви вибрации има във влаковете - едвам се издържа до Хм, а ако си в бистро или бюфет, може и кафето да ти се разлее.
Иначе:
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 196.3 и 2 х 21 33 (Byz) 005 и 008
БВ 2612 с
ЕЛ 44 113.9 на Чб 16:31-16:33
БВ 4612 "ДУНАВ" с
ЕЛ 44 117.0 мина покрай ПС-то в 18:05
БВ 2614 с
ЕЛ 44 065.1 мина на ПС-то в 18:04
ДТВ 20622 с
ЕЛ 45 205.2 начело
+ ЕЛ 45 189.8 зад него и общо 30 вагона от които 9 зърновоза, 1 платформен, 1 вертушен и 19 цистерни, сред които и такива на OMV, премина на ПС-то в 18:29
ПВ 20136 с
ЕМВ 32 127/128 на входния в 19:09
ПВ 20111 с
ЕЛ 45 177.3 (не съм 100% сигурен, утре ще проверя
20110 с какво ще дойде), мина в 19:10 покрай входния
МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с
ЕЛ 44 125.3 мина на входния в 19:18, което е похвално за лок до 100 км/ч и ГО бригада
Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 6:54 pm
от elektrovoz46
Значи незнам да ли е тук местото,но искам да попитам нещо...?След 3 дена заминавам за Лондон и съм решил да поснимам техните железници,та въпроса ми е има ли някаква забрана там по тоя въпрос?Благодаря предварително!

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 8:29 pm
от Nikss
Вчера
БВ 2612 возеше на опашката си вагон 22 97 005-3 като допълнителен, а днес цели 3 63-ки (2 първокласни и една инвалидна).
Иначе днес, гара Чб:
БВ 4611 "ДУНАВ" с
ЕЛ 44102.2 пристигна в 10:10 ч. и чака време
ПВ 20130 с
ЕМВ 32 057/058
КПВ 20203 с
ЕЛ 45 160.9
КПВ 20233 с
ЕЛ 45 196.3 пристигна в 16:17 ч.
БВ 2612 с
ЕЛ 44 127.9 16:38-16:39 ч.
БВ 4612 "ДУНАВ" 17:57-17:58 ч.
БВ 2614 на входния в 18:03 ч.
Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 10:32 pm
от rexkos
Малко нетипично гарово наблюдение - да проследим движението на влак
8611 "Слънчев бряг" от София до Стара Загора.
* Придружителният лист НЕ Е официален документ!

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:03 am
от 46 242
Интересно. Някои обходи ми изглеждат повече от спортни. Според написаното излиза че от Пловдив до Скутарето са карали като на спирачно скоростни проби.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:05 am
от rexkos
46 242 написа:Интересно. Някои обходи ми изглеждат повече от спортни. Според написаното излиза че от Пловдив до Скутарето са карали като на спирачно скоростни проби.
Е нали до Скутарето се движи по път 2 все пак.

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:12 am
от 46 242
8,5 км за 4 минути,средната е над 125. После ми говорете че 46200 се разчекват.

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:16 am
от rexkos
46 242 написа:8,5 км за 4 минути,средната е над 125. После ми говорете че 46200 се разчекват.

Е може да са били и 4 и половина, не съм засичал до секунди.
П.П. Начело с лок. 46 231.
Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:20 am
от 46 242
Между другото скоростта по път 2 между Тракия и Скутарето трябва да е 130 и в двете посоки,а не 125. Диспечера знае защо.
