
Наистина е така! На повечето талигите така блъскат, тракат и тресат, че се чудиш дали ще стигнеш до крайната си цел и возията в сравнение със 74 или 63 е просто ужасна. Не знам как е при ревизирана 50-ка (ако случайно Ванчо е попаднал на такава, но едва ли). А иначе седалките наистина са малко твърдички, но се ядва.rexkos написа:Уцелил си не десятката, а стотака направо! Изключително трудно ще намериш в (БЕЗ)Надежда 50-ка отговаряща на това описание.Vancho написа:В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна.

А пловдивските 50 са друга порода... те не може да се сравняват със софийска 50.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Вчера пътувайки с вл.462 за Плевен, забелязах, че по път 2 между входните стрелки и ПС-то на Чб имаше работна група, която затягаше болтове, а на моста с междината дори сменяше траверси. Днес реших да проверя какво реално е свършено като се разходих малко по участъка и спотнах позакъсняли влакове. По път 1 не е пипано нищо, но наистина път 2 е по-зле. Освен на моста, по-нагоре траверси не са сменяни, а има доста усукани и изобщо не служещи за нищо (буквално потънали в баластовата призма). Общо 72 нови траверси са сложени на моста. Освен това в посоченият участък са махнати контрарелсите и на 3-те моста по път 2 - този с междината, този без загражденията отстрани (минаващ над 22-ра линия) и още един, минаващ над път за МПС. Много още има какво да се дооправя в този участък. Някои стълбове за КМ около ПС-то са започнали да се накланят. Да не говорим пък какви вибрации има във влаковете - едвам се издържа до Хм, а ако си в бистро или бюфет, може и кафето да ти се разлее.
Иначе:
КПВ 20233/20234 с ЕЛ 45 196.3 и 2 х 21 33 (Byz) 005 и 008
БВ 2612 с ЕЛ 44 113.9 на Чб 16:31-16:33
БВ 4612 "ДУНАВ" с ЕЛ 44 117.0 мина покрай ПС-то в 18:05
БВ 2614 с ЕЛ 44 065.1 мина на ПС-то в 18:04
ДТВ 20622 с ЕЛ 45 205.2 начело + ЕЛ 45 189.8 зад него и общо 30 вагона от които 9 зърновоза, 1 платформен, 1 вертушен и 19 цистерни, сред които и такива на OMV, премина на ПС-то в 18:29
ПВ 20136 с ЕМВ 32 127/128 на входния в 19:09
ПВ 20111 с ЕЛ 45 177.3 (не съм 100% сигурен, утре ще проверя 20110 с какво ще дойде), мина в 19:10 покрай входния
МБВ 463 "РУМЪНИЯ" с ЕЛ 44 125.3 мина на входния в 19:18, което е похвално за лок до 100 км/ч и ГО бригада
Иначе:








Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Вчера БВ 2612 возеше на опашката си вагон 22 97 005-3 като допълнителен, а днес цели 3 63-ки (2 първокласни и една инвалидна).
Иначе днес, гара Чб:
БВ 4611 "ДУНАВ" с ЕЛ 44102.2 пристигна в 10:10 ч. и чака време
ПВ 20130 с ЕМВ 32 057/058
КПВ 20203 с ЕЛ 45 160.9
КПВ 20233 с ЕЛ 45 196.3 пристигна в 16:17 ч.
БВ 2612 с ЕЛ 44 127.9 16:38-16:39 ч.
БВ 4612 "ДУНАВ" 17:57-17:58 ч.
БВ 2614 на входния в 18:03 ч.
Иначе днес, гара Чб:







Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Малко нетипично гарово наблюдение - да проследим движението на влак 8611 "Слънчев бряг" от София до Стара Загора.
* Придружителният лист НЕ Е официален документ!

* Придружителният лист НЕ Е официален документ!


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори