

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Скромна информация от днес , 20-ти юли.
Сутринта на гара Пазарджик се разминаха два влака като взаимно се изчакаха.Първи пристигна 10260 , обслужван от 31019-7+31020-5.От мотрисата слязоха доста хора и като стана време за потегляне , нач. влака попита дежурния рък. движение какво чакат.Отговорът който получи , бе че докато не дойде "Сл.бряг" , DESIRO-то няма да потегли.След 6-7 минути се зададе 8611 , теглен от 46242-4 и композиция в състав: инвалидната 80-ка за превоз на велосипеди , следвана от 97-ца , бистрото , две първокласни 74-ки с номера 003 и 005 и още четири 97-ци (техните номера ще ги подам в съответната тема).Изненада ме ниската населеност във влака - като за такъв сезон , вагоните би следвало да се пукат по шевовете , а се забелязваха дори празни купета.От Пзк се качиха не повече от 10-тина души.Докато не замина мотрисата , "Сл.бряг" не бе пуснат и стоя на гарата около 7-8 минути.
Дианата 8640 начело с 45155-9 пристигна навреме и композицията и бе съставена от 74-ка , две първокласни 63-ки , едната от които играеше ролята на "С" вагон и още две 74-ки.Населеността беше около 100 %-ова , като в последния вагон имаше пълна заетост от 8 души във всяко едно от 10-те купета.Единственото нормално свободно място , което намерих , бе симпатична единична седалка в "С" вагона.
Други по - интересни неща - на Септември имахме двойно разминаване - на 3-ти коловоз чакаше 10111 , обслужван от 30009-9+30010-7 , а на 4-ти - товарният влак "Тръбите" , теглен от 44082-6 и бутаща 45187-2.
На центр. СФ забелязах 8613 начело с 46229-1.
8615 се теглеше от 44128-7.До Ихтиман беше навреме (8610 беше закъснял и вместо на Искър , срещата между двата стана на Елин Пелин).Точно на Ихтиман имахме доста дълъг престой от около 15-тина минути и с това закъснение влакът потегли.На Вакарел имаше товарен влак , теглен от 43539-6 и бутан от същата 45187-2 , която видях сутринта на "Тръбите".За финал - 46208-5 стоеше изолирана на Искър.
8615 потегли от Пзк с 12 минутно закъснение.
Сутринта на гара Пазарджик се разминаха два влака като взаимно се изчакаха.Първи пристигна 10260 , обслужван от 31019-7+31020-5.От мотрисата слязоха доста хора и като стана време за потегляне , нач. влака попита дежурния рък. движение какво чакат.Отговорът който получи , бе че докато не дойде "Сл.бряг" , DESIRO-то няма да потегли.След 6-7 минути се зададе 8611 , теглен от 46242-4 и композиция в състав: инвалидната 80-ка за превоз на велосипеди , следвана от 97-ца , бистрото , две първокласни 74-ки с номера 003 и 005 и още четири 97-ци (техните номера ще ги подам в съответната тема).Изненада ме ниската населеност във влака - като за такъв сезон , вагоните би следвало да се пукат по шевовете , а се забелязваха дори празни купета.От Пзк се качиха не повече от 10-тина души.Докато не замина мотрисата , "Сл.бряг" не бе пуснат и стоя на гарата около 7-8 минути.
Дианата 8640 начело с 45155-9 пристигна навреме и композицията и бе съставена от 74-ка , две първокласни 63-ки , едната от които играеше ролята на "С" вагон и още две 74-ки.Населеността беше около 100 %-ова , като в последния вагон имаше пълна заетост от 8 души във всяко едно от 10-те купета.Единственото нормално свободно място , което намерих , бе симпатична единична седалка в "С" вагона.
Други по - интересни неща - на Септември имахме двойно разминаване - на 3-ти коловоз чакаше 10111 , обслужван от 30009-9+30010-7 , а на 4-ти - товарният влак "Тръбите" , теглен от 44082-6 и бутаща 45187-2.
На центр. СФ забелязах 8613 начело с 46229-1.
8615 се теглеше от 44128-7.До Ихтиман беше навреме (8610 беше закъснял и вместо на Искър , срещата между двата стана на Елин Пелин).Точно на Ихтиман имахме доста дълъг престой от около 15-тина минути и с това закъснение влакът потегли.На Вакарел имаше товарен влак , теглен от 43539-6 и бутан от същата 45187-2 , която видях сутринта на "Тръбите".За финал - 46208-5 стоеше изолирана на Искър.
8615 потегли от Пзк с 12 минутно закъснение.
Опаа още един локомотив отиде в историята - http://www.dnes.bg/obshtestvo/2011/07/2 ... rna.124481
Някакви подробности, ако някой знае....
Някакви подробности, ако някой знае....

Информация
Модератори