Страница 31 от 102
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:50 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 30-ти януари:
- локомотиви:
07123-3 с 1672 от Първомай до Пловдив.
43309-4 чака да заминава за Огняново.
44058-6 
1622;
44060-2 с 1672 от Пловдив до София;
44074-3 
тов.влак;
44105-5 
4641;
44128-7 
8613.
Един до друг стоят 61014-7 , правещ маневра и 43539-6 , теглещ 10114.
- мотриси:
31001-5+31002-3 
10112;
Тук виждате 31005-6+31006-4 , обслужваща 82208 и 10037-3+10038-1 с 81204.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 10:02 pm
от mutagen
Супер,значи Стоянчо Динков се е изкефил на 07123.3,спомена,че заедно ще ходите в Първомай:)
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 5:04 pm
от Nikss
Вчера:
2636 с 44138
70102 с 45 171
10203 с 45 149
1621 с 44 074
2640 с 45 205, на Сф -3'

населеност задоволителна, места се намираха въпреки, че съставът е орязан до скромните 3 второкласни и 1 първокласен
20621 с 44 115 + 45 201
3621 с 44 185
2611 с 44 137 и състав от 4 второкласни, 1 първокласен, бистро-ресторант и 3 допълнителни първокласни Сф-ГО
20202/20103/20104/20105 с 43 550
7621 с 45 173
20203 с 44 174
5620 с 45 165
7621 с 45 159
2613 с 44 065 и бюфета
1620 с 44 060 и -3' на Сф
7631 с 45 182
8613 с 44 128, абсолютно точен от Сф до По
4640/4641 с 44 105
8612 с 45 153, няколко минути на "+" на По, но до Сф изби всичко и разцепи секундата
8610 с 44 082
1627 с 44 058
8641 с 45 169
382 с 44 106
292 с 44 198
7630 с 45 199
Днес:
20202/20103/20104/20105 с 45 158
7622 с 45 160
2615 с 44138, навреме и без забележки от Сф до Чб
360 с 44078
20110 с 45 180 и 20 мин вътре, а като причина беше оповестено "повреда на жп инфраструктура"
4611 с 44 106 и 10 мин вътре, по същата причина като вл.20110
20233/20234 с 32 081-082
врачанските цикалки днес се обслужваха от лъскавата 32 077-078
Освен всичко, на Вакарел братята роми грабеха като невиждали изпадналите от вагоните на някой товарен влак между коловозите въглища и подхвърляха в чували.

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 7:50 pm
от vkakachev
Нещо БДЖ пак се издънило? В един от влаковете София- Варна валяло сняг
http://www.btv.bg/az-reporterut/novini/ ... a_BDJ.html
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 7:53 pm
от bobara_e_tuk
струва ми се направо невъзможно, това за мен е злоупотреба с железницата

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 8:02 pm
от desiro_94
МБВ 293 с 44 089
БВ 1621 с 44 151
БВ 1622 с 43 309
БВ 8610 с 46 012 до някоя гара, предполагам Септември, понеже към 15 часа вече беше с товарен влак на гара Пловдив, като пред 46 012 беше 45 169
БВ 8612 с 44 128
ПВ 10114 с 43 539 + 43 532
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:06 pm
от Vancho
Никаква злоупотреба. Абсолютно възможно си е и се случва дори в отоплен вагон. Пердето в БВ 4612 замръзва и залепва поради количеството сняг, което впоследствие се превръща в лед. По междувагонните пространства си нахлува сняг при висока скорост. От вратите колкото и добре да са затворени, а често те не са... също си влиза сняг, който се навява много сериозно от високата скорост /100 + км/ Съвсем нормални явления са това. Вече неотоплените вагони са друг въпрос.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:20 pm
от minitek
БВ9620/23- 45 188
ПВ90101- 44 202
БВ9621/22- 44 067
Особености: БВ9620 след Провадия амортисьорът на 2 колоос на 188 се откачи и висна като дъждовен червей на кука. По време на движение в първи вагон камъните "заоравани" от машината се блъскаха по механиката отдолу. Чак на Хитрино прелезопазачът забеляза и съобщи на деж.ръководител. В крайна сметка му сложиха скоба. От Хитрино се изнесохме долу-горе +10. До Русе се изби даже стигнахме -3. После в депото са показали отново майсторлък и са оправили положението.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:22 pm
от Vancho
Състав 9620 ? 43 ки, тва онова

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:24 pm
от minitek
3 X 50B и 1 47A. Може би вече знаете за телеграмата гласяща, че от 1.02.11г. поради изтекъл ресурс доста ДМВ Desiro се спират. И нещо чат-пат хубаво- 44 120 е с нови бандажи.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:33 pm
от VESO
9620 / 9623 ползва композицията на 8636 , която се върти с тази на 8637 , а те от своя страна се дублират с 4641 / 4640.При един от съставите е намерено оригинално решение - понеже пътуващите в първа класа са малко , един от вагоните е смесена 43-ка и така 2/3 от вагона се използва като останалите второкласни.
Това е 4641 от вчера.Съставът - 50-ка , смесеното exDB и още две 50-ки.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 1:25 pm
от Vancho
Ха, доста 50 ки са се навъдили в Пловдив

По добре от 47 ци. Може би тях ги вадят за сертификати. Пловдив компенсира, но Русе няма с какво и лангърка дву вагонни композиции в съботни дни

, които на Търново става... АД... А за Дезирата не знам да се радвам ли или не... Колко коня ще трябва още Русе да прати в Левски... Отвартително препълнените мотриси ще бъдат заменени от едновагонни компзоции... Хич не е за радост това

предвид големия пътникопоток спрямо съставите, които ще се пускат

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 1:38 pm
от evrokoma
Това окончателно ще изгони хората от железницата освен ако умните глави не се замислят и да пуснат двувагонни композиции понеже мотрисите са по 130места а вагоните 70

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 4:26 pm
от VESO
По мнението на Ванчо - в ПО има доста 50-ки , 4 от тях (една "Ame" и три "Bmz") се пускат на "Родопи".Отделно от тях има няколко , които циркулират на 8636 / 8637 , съответно на 4641 / 4640 , една част от второкласните са с червена тапицерия като
тази , други са със
синя , а първокласните изглеждат
така.Общо взето , ако забележеш някоя от тях в Русе , можеш да я разгледаш.
По мнението на evrokoma - ако се пуснат две 47-ци , те събират 80 пътника единия , т.е. 160 души.При серия 43 е същото - едно "Ву" събира 80 пътника , при "АВу" са 73 , при 17-ките пак са 80.Първокласната 40-ка , която често може да се види на влаковете за Пещера е с 54 места.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 4:52 pm
от Vancho
О, тази със синята е много добра. Не изглежда като вагон на БДЖ. Спомням си че със Сашо и Саруман се возихме в такава на път от Димитровград за Русе през Варна

Целият влак бе пълен, а този вагон празен, защото хората го смятаха за първа класа

Мисълта ми беше че гледам и Хебъра вече се движи с композиции от 50 ки без 47 ци, и към Русе ги има, а преди освен Родопи, по другите влакове бяха щастлива случайност
