при това се движеше с мотриса 



Акредитиран фотограф


Интересно, защото днес 44 107 е била на 4611, а тя е само на 2 месеца от СР, но тифонът й не съм го чувал... причината за странното свирене са мембраните.
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу...
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу...

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
[quote="Nikss"]Интересно, защото днес 44 107 е била на 4611, а тя е само на 2 месеца от СР, но тифонът й не съм го чувал... причината за странното свирене са мембраните.
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу...
[/quote
>>>>>>>>>>
Повредата се дължи на опиране на пружината в металната част на волана. Предпазителят отпада само ако се задейства бутонът на контролера. Иначе с педала и бутона на помощника си свирят нормално тифоните.
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу...

>>>>>>>>>>
Повредата се дължи на опиране на пружината в металната част на волана. Предпазителят отпада само ако се задейства бутонът на контролера. Иначе с педала и бутона на помощника си свирят нормално тифоните.

Модератор
Днес (03.05.2011 г) влаковете 2655/2654 бяха в състав от 2Б и 1 А, което породи особена голяма лудница, както между Шумен и Варна, така и следобеда по обратното направление. 2655 с 44.115, а 2654 се подвизаваше с дошлата от 2611 - 44.067. Със също толкова скромни тривагонни състави се движеха и двойките 9620/9623 и 9621/9622.
Тошко , ако помниш на форумската среща от 28-ми декември , когато се видяхме на Шумен , 2654 беше с 4-вагонен състав - при това необичайно за Коледните и Новогодишните празници.В интерес на истината 2655 / 2654 беше единственият влак , който през годините се запази с 6 седящи вагона и не намали състава си на 5 , които станаха обичайна гледка на бързите влакове поне до 2008 г.От тогава за някои от бързите , а вече и RБВ-тата обикновено са 4 седящи вагона , а някой влакове бяха сериозно орязани.Лично считам , че пускането на 3 вагона точно на 2655 / 2654 е голяма глупост , тъй като населеността в него е сравнително висока.
9621 / 9622 от край време се движат с 6 вагона в участъка Русе - Каспичан.Варненската и бургаската група са равни съответно 3 на 3 вагона.Интересно обаче защо така се е получило с 9620 / 9623 , той ползва композицията на 8637 / 8636 , която е 4 вагонна.Вероятно някой вагон на нощния от Пловдив се е повредил.
9621 / 9622 от край време се движат с 6 вагона в участъка Русе - Каспичан.Варненската и бургаската група са равни съответно 3 на 3 вагона.Интересно обаче защо така се е получило с 9620 / 9623 , той ползва композицията на 8637 / 8636 , която е 4 вагонна.Вероятно някой вагон на нощния от Пловдив се е повредил.

Модератор
Весо, за да е още по-пълна идилията единия от второкласните вагони на 2655/2654 днес беше всъщност първокласен, което означаваше още по-малко места. И като добавиш едно купе за нач.влака и превозната бригада се заформи здраво меле в коридорите.Впрочем интересна подробност пак от днешния ден е,че 9620/9623 имаха в състава си един вагон 43-та серия. Начело беше старозагорската 43.310, която теглеше както отбеляза Весо със състава на нощния 8637 към Русе.

Тази нощ от гара Чб:
ПВ 20131 с ЕМВ 32 037/038
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159
БВ 2627 с ЕЛ 44 115 - 4 второкласни, първокласен и спален серия 80
БВ 2655 с ЕЛ 44 139 (предоставено)
БВ 2636 с ЕЛ 44 185 и общо 7 вагона - спален 80, второкласна 50 от Крд (номер 100), следвана от първокласен, 2 екс ДБ-та и 2 второкл. 50-ки от Си
ПВ 20131 с ЕМВ 32 037/038
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159
БВ 2627 с ЕЛ 44 115 - 4 второкласни, първокласен и спален серия 80
БВ 2655 с ЕЛ 44 139 (предоставено)
БВ 2636 с ЕЛ 44 185 и общо 7 вагона - спален 80, второкласна 50 от Крд (номер 100), следвана от първокласен, 2 екс ДБ-та и 2 второкл. 50-ки от Си

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори