Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

Днес отмениха влакове 20291/20292 по повреда на лок. 42-81.

20160/20165 с 44 130
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

при това се движеше с мотриса :evil:
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Туко-що чух МБВ 382 с шкода със странен тифон. Ако някой може да го види и да каже коя е шкодата или някой да сподели, след МБВ 382 кой влак ще поеме за да я видя. :arrow:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Чакай утре БВ 4611. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

desiro_94 написа:Туко-що чух МБВ 382 с шкода със странен тифон. Ако някой може да го види и да каже коя е шкодата или някой да сподели, след МБВ 382 кой влак ще поеме за да я видя. :arrow:
44.091.7 Тя има такъв тифон.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така е, но дали наистина е била тя? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Много машини имат "странни" тифони.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно, защото днес 44 107 е била на 4611, а тя е само на 2 месеца от СР, но тифонът й не съм го чувал... причината за странното свирене са мембраните.
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу... :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

[quote="Nikss"]Интересно, защото днес 44 107 е била на 4611, а тя е само на 2 месеца от СР, но тифонът й не съм го чувал... причината за странното свирене са мембраните.
А някой може ли да каже каква е причината да отпада предпазителят на тифоните когато се натисне клаксонът? Дали накъсява някъде веригата... чувал съм, че ако си сложиш пръста на предпазителя и го държиш насила, за да не отпада, а натиснеш клаксона, направо излизат свитки отдолу... :D[/quote
>>>>>>>>>>
Повредата се дължи на опиране на пружината в металната част на волана. Предпазителят отпада само ако се задейства бутонът на контролера. Иначе с педала и бутона на помощника си свирят нормално тифоните.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Днес (03.05.2011 г) влаковете 2655/2654 бяха в състав от 2Б и 1 А, което породи особена голяма лудница, както между Шумен и Варна, така и следобеда по обратното направление. 2655 с 44.115, а 2654 се подвизаваше с дошлата от 2611 - 44.067. Със също толкова скромни тривагонни състави се движеха и двойките 9620/9623 и 9621/9622.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тошко , ако помниш на форумската среща от 28-ми декември , когато се видяхме на Шумен , 2654 беше с 4-вагонен състав - при това необичайно за Коледните и Новогодишните празници.В интерес на истината 2655 / 2654 беше единственият влак , който през годините се запази с 6 седящи вагона и не намали състава си на 5 , които станаха обичайна гледка на бързите влакове поне до 2008 г.От тогава за някои от бързите , а вече и RБВ-тата обикновено са 4 седящи вагона , а някой влакове бяха сериозно орязани.Лично считам , че пускането на 3 вагона точно на 2655 / 2654 е голяма глупост , тъй като населеността в него е сравнително висока.
9621 / 9622 от край време се движат с 6 вагона в участъка Русе - Каспичан.Варненската и бургаската група са равни съответно 3 на 3 вагона.Интересно обаче защо така се е получило с 9620 / 9623 , той ползва композицията на 8637 / 8636 , която е 4 вагонна.Вероятно някой вагон на нощния от Пловдив се е повредил.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, за да е още по-пълна идилията единия от второкласните вагони на 2655/2654 днес беше всъщност първокласен, което означаваше още по-малко места. И като добавиш едно купе за нач.влака и превозната бригада се заформи здраво меле в коридорите.Впрочем интересна подробност пак от днешния ден е,че 9620/9623 имаха в състава си един вагон 43-та серия. Начело беше старозагорската 43.310, която теглеше както отбеляза Весо със състава на нощния 8637 към Русе.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тази нощ от гара Чб:
ПВ 20131 с ЕМВ 32 037/038
ПВ 70104 с ЕЛ 45 159
БВ 2627 с ЕЛ 44 115 - 4 второкласни, първокласен и спален серия 80
БВ 2655 с ЕЛ 44 139 (предоставено)
БВ 2636 с ЕЛ 44 185 и общо 7 вагона - спален 80, второкласна 50 от Крд (номер 100), следвана от първокласен, 2 екс ДБ-та и 2 второкл. 50-ки от Си :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В кои дни се движи спалният за и от Силистра? Май беше два пъти в седмицата.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вече не се движи изобщо спалният от Силистра, но поне седящите вагони са купейни 50-ки.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация