Страница 31 от 42
Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 5:13 pm
от ghtmht
VESO написа:Не знам каква е причината , но от както влезе в сила новия график , всички бързи влакове пристигащи в Пловдив откъм 8-ма линия закъсняват.В рамките на месец нито един бръз не е дошъл навреме , закъсненията варират средно от 5 до 15 минути (и нагоре).Обходите ли са свити , или има нещо друго? 8612 - влакът , който на секундата пристигаше в ПО и се сочеше за пример , от декември насам нито един път , когато съм го засичал или бил в него не е дошъл навреме.
В момента има много гадно намаление в междугарието Скутаре-Тракия. Строят някакъв мост и за това е намалението. За това и вчера уикенда е спирал на Скутаре - за образец. Намалението е или 15 или 25 км/ч , но влаковете не минават с повече от 10 км/ч. А влаковете по 8-ма линия закъсняват по няколко причини: 1) сбъркани обходи ; 2) малко време за смяна на бригади ; 3) връзка с влаковете от Балкана които често закъсняват ; 4) слаб път и намаления ...
Днес обаче 8610 (45-187) пристигна на време в По, въпреки че стоя на 3 гари по входните светофори , спира в Хан Аспарух за среща с Родопи , спира в междугарието Чирпан - Черна гора, спира в Скутаре за образец , премина намалението описано по-горе и премина 1 прелез с намалена скорост - неработещо АПС.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 5:15 pm
от Nikss
Вчера последният вагон на БВ 8612 беше ледено студен. Проверка установи, че същият е с изгорял термостат, но въпреки това след пристигане в крайна гара не бе сечен и закаран в депо, а подаден на влак 292, днес е върнал 10203 и след това вероятно 8613.

Номерът му е 5052 2974 148-1, последно е минавал ревизия в Септември през 2008 г. Напук на него, побратимът му с номер 5052 2974 232-3 грееше до скъсване.

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 11:42 am
от Nikss
Напоследък се забелязва тенденция за завръщане на 50-ките към бързите влакове с купейни вагони. Вчера вл.2615 беше както обичайно с 4 второкласни и 1 първокласен, като от цялата тази композиция единствено единият от второкласните беше 74-ка, а останалите 3+1 - 50-ки. Аналогична беше ситуацията и при вл.2614. Там обаче 50-ките бяха само 2 - една второкласна и първокласна. Другите бяха 74.

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 12:48 pm
от VESO
При тази тревожна тенденция на намаляване на съставите ще се радваме дори и на 50-ки , вместо да попаднем на орязана до неузнаваемост композиция.Още помня форумското пътуване и 2654 , който от постоянен 6 вагонен състав пристигна за всеобща изненада на Шумен с 4 парчета.А населеността като цяло за този влак е доста висока.
Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 12:50 pm
от Vancho
По скоро пет обичайни и някой друг допълнителен или времето в което се движеше с фургон. Аз лично не се сещам за БВ с постоянен състав от 6 седящи нормални вагона

от няколко години насам. Може би тези БВ които возят вагони от някъде другаде, но те не се броят

Публикувано на: Пет Фев 04, 2011 1:03 pm
от VESO
Дори и след като му извадиха фургона , пак го пускаха с 6 седящи.
Помня и времето , когато 9620 / 9623 след фургона возеше 5 лъснати , спретнати и чисти варненски 74-ки , но вероятно поради ниската населеност намалиха композицията на 4 седящи.
Най - дългите състави от преди няколко години бяха на сегашния 8613 (фургон и 10) , а в славните времена 9621 / 9622 през лятото беше истинско чудо - за Варна вървяха фургон , 5 седящи и 5-6 чуждестранни (чешки , словашки и унгарски) , за Бургас - 5 седящи и международна група , която бе с променлив състав (
тук я виждате на гара Карнобат , като в дъното бялото е последният вагон от нашите седящи) , която никога не падаше под 6 или 7 вагона.В резлтат на това при потегляне и пристигане в Русе се получаваше грандиозен състав от около 20 вагона (само 11 бяха нашите) , теглени най - често от един - единствен Fighter.
Ще си спомняме тези времена.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 9:49 pm
от stani_46001
Днес останах приятно изненадан, като видях, че БВ 3660 Каспичан-Бургас отново е с 3 вагона 74-та серия.
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 9:51 pm
от plastikat
Той още от вчера е така ,ония ден запоследно беше с 2 пъвокласни 40-ки и второкласна 74-ка
Публикувано на: Съб Фев 12, 2011 10:39 pm
от VESO
Жалко , авантата свърши.

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 8:30 pm
от Nikss
По темата - в последно време почти не съм засякъл вагон серия 74 с нормално отопление... или грее твърде слабо, или твърде силно. Термостатите изобщо никой не си прави труда да ги настройва. Резултатът е налице. Онзи ден пътувайки в вл.2655 установих, че единствено последният вагон грееше що годе малко по-добре, но първокласният (50 52 19 74 006-3, минал ревизия преди 2 г. в Дряново) едвам-едвам грееше. На 2627 също не бяха от най-добрите, на вторият нагревателите се включваха през 2 мин - 2 грееха, 2 студеха. Изобщо трагедия пълна са нашите вагони!

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:23 am
от bdz_bg
Вчера 08,03,2011 като пътувах за София с Дианата първивя вагон 74-ка имаше проблем с отоплението.На връщане пътувах с Чайката до Карлово отново парното беше слабо.Тези вагони имат сериозен проблем с отоплението, но определено ги предпочитам за пътуване.Радвам се, че се движат на Дината и Чайката.Чудя се, Чайката, Родопито са ограничени на 100 като возят вагони за 140 и 160 км?
За Дианата е разбираемо, поради наличието на 2-63 ки в състава си.
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 12:08 pm
от choveka_vlak
bdz_bg написа:Вчера 08,03,2011 като пътувах за София с Дианата първивя вагон 74-ка имаше проблем с отоплението.На връщане пътувах с Чайката до Карлово отново парното беше слабо.Тези вагони имат сериозен проблем с отоплението, но определено ги предпочитам за пътуване.Радвам се, че се движат на Дината и Чайката.Чудя се, Чайката, Родопито са ограничени на 100 като возят вагони за 140 и 160 км?
За Дианата е разбираемо, поради наличието на 2-63 ки в състава си.
Има л-тив, има проблем, няма локомотив, никакъв проблем влака може и да е до 0/км.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 6:53 pm
от VESO
Днес 8612 пристигна на Пловдив със син фургон зад локомотива.Разгледах фургона и установих , че бе с номер 51 52 92 57 003 - 0 с гара на домуване "Русе".Направих една
снимка на номера , а
тук влакът се готви да замине към София.Фургонът се вижда ясно след локомотива.
Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 12:48 pm
от stani_46001
Някой знае ли с каква машина е днес БВ 8613?
Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 8:09 pm
от DamianKanev
Диана експрес колко км/ч развива през междугарието Пловдив - София (говоря за макс км/ч) Дано има 120.
