Страница 31 от 32

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 10:41 pm
от VESO
REV Sp не е ли "ревизия на спирачката" и датата , на която е правена? А не , че е ревизията е правена в Септември.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 10:57 pm
от Saruman
Мисля че спирачките по друг начин са.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 11:28 pm
от bdz46
Спирачната ревизия е РЕВ СП, но на вагоните няма такива шаблони.
REV Sp е Септември.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 4:34 pm
от stani_46001
Днес отново пътувах с БВ 9621, който закъсна с 90 минути, поради повреда в машината. Ето го второкласния вагон на БВ 9621/9622, за който вчера писах. Доста хора имаше в този вагон, а като трети вагон имаше син приличащ на пощенски.

http://imageshack.us/photo/my-images/341/p1060474w.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/p10604721.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/p10604761.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/696/p10604751.jpg/

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 5:56 pm
от VESO
Отлична работа! =D>
Синият предполагам е фургон.Даже мога да предположа номера му , както и гарата на домуване. :wink:

Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 10:36 pm
от gugu_134
Днес пътувах с МБВ 461 от Горна Оряховица до Плевен и понеже има някакъв ремонт и минахме през разпределителна и се върнахме към 2ра линия при село Ресен. Интересно е,че досега не бях минавал от там, със сигурност линията е за товарните влакове. А от Плевен до ГО пътувах с вагон 47-ма серия с лилавата тапицерия на седалките, такъв вагон през януари се движеше на БВ 9621.

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 8:16 am
от Vancho
47 серия ? :shock: Да не би да искаш да кажеш 74 ? Щото 74 ка с лилавата тапицерия беше на 9621

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 4:17 pm
от gugu_134
Vancho написа:47 серия ? :shock: Да не би да искаш да кажеш 74 ? Щото 74 ка с лилавата тапицерия беше на 9621
74, лявата ми ръка е по-бърза от дясната :lol:

Публикувано на: Вто Апр 17, 2012 1:46 pm
от SaiLeR
Днес се прибрах с 4641 от Го към По, през КВ.Състава беше 47,43,43 и 441хх.Навсякъде ни докара на време.На ГО първото нещо което беше интересно е паркирана на първи коловоз ревизирана(51 52 20 47 276-2) Б 47-ца, лъскава и миришеща на боя туко що обслужила пътника от Стражица.Другото странно беше че 40131 потегли с 2 вагона и 55198 :lol: .

Ех тоя недостиг на локомотиви, въпреки че пътниците по втора тия дни вървяха на 90% с 32-ки, пак не стигат локомотиви и вчера 465 тръгна +50 след като изчака локомотив от 20139.

Публикувано на: Вто Апр 17, 2012 6:35 pm
от Nikss
Как ще стигат като са се натрупали повече от 10 електровоза за ремонт, а пари не се отпускат? Реално се цикли на 1 място. 32 не трябваше да ги спират, особено в ГО! Не е изгодно пускането на цял електровоз за 1 вагон ПВ, ама няма кой да мисли. :evil: :x

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 1:03 pm
от WOLFMX
Според мен спряха електричките заради инцидента с хвърчащия влак. :roll: :shock: :?

Публикувано на: Сря Апр 18, 2012 3:25 pm
от Nikss
Подобно на ограничаването на 44 от 2002 до 2006 г. и последващото вдигане и тук ще си намерят някаква причина, за да ги спрат, но не и да ги пуснат. Освен хвърчащия влак, миналата зима имаше случай ЕМВ да не спре на спирка около Шн, пак поради проблем със спирачките, но въпреки всичко смятам, че в ГО електричките могат да поработят още няколко години, докато се закупят нови - с тия 1-2 вагона нищо не се прави, само се отбива номера. :wink:

Публикувано на: Вто Май 01, 2012 7:02 pm
от stani_46001
Днес пътувах с БВ 2612 от Провадия до Шумен и останах приятно изненадан от състава му. Качих се, в една от лъскавите 50-ки след вагона бистро и вътре беше почти празно, миришещо на боя и доста чисто. Приятеля Varg, снима влака в Шумен. Предполагам, че по-късния БВ 2614 вече е бил доста пълен.

Публикувано на: Вто Май 01, 2012 8:34 pm
от Nikss
2612/13 не возят бистро, а бюфет. :wink:

Публикувано на: Вто Май 01, 2012 8:36 pm
от stani_46001
Да, неволно се обърках! :)