Страница 31 от 48
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:20 pm
от Nikss
Хубаво държи на 1500, а до 1650 дали ще издържи или ще буфне?
То Тошко, да ти кажа сигурно и на 130 са сложили Краун какъвто сложиха и на 44 100 и защо да не става нищо като сложиха и там чисто нов? Вярно, 3 години минаха вече, ама да се е скапал... На 198 оригиналния не знам дали работи, но засега не съм видял на някоя Шкода останал работещ, дори и на русенска.
Иначе типично по български, бай Ганьо си е написал на стената до Хаслера номера на лок, докато хората са се постарали да го изпишат между джамовете на машиниста и помощника, заедно с макс скорост.

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 12:14 pm
от 42 072.9
Щом чехите са разграфили уреда до 2кА ...

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 3:20 pm
от n0_aLoNe
Аз до колкото знам, това да изключва на 1500 А е направено от нас, с цел да се запазят за по-дълго време машините.
Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 7:26 pm
от vesko7
Поредната българска простотия, както и са разбазикани и минимално напреженовите защити които изключват при около 19 kV. Гледах един клип на унгарските V43 000 които са около 2000 kW/h и човечеца при потегляне обърна амперметрите - вдигна над 2000 А моментно и после продължи да си ускорява с около 1200 - 1300 А.
Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 7:31 pm
от bdz46
Nikss написа:на 44 100 и защо да не става нищо като сложиха и там чисто нов? Вярно, 3 години минаха вече, ама да се е скапал... На 198 оригиналния не знам дали работи, но засега не съм видял на някоя Шкода останал работещ, дори и на русенска.
На 44 100 е нов, лъскав, с хубава лампичка, но не е студен.
На 44 198 е оригинален и работи чудесно.
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 6:50 am
от Nikss
vesko7 написа:Поредната българска простотия, както и са разбазикани и минимално напреженовите защити които изключват при около 19 kV. Гледах един клип на унгарските V43 000 които са около 2000 kW/h и човечеца при потегляне обърна амперметрите - вдигна над 2000 А моментно и после продължи да си ускорява с около 1200 - 1300 А.
Нали трябва да се проявим пред целия свят като големи специалисти, нищо, че не умеем да пазим и само съсипваме съграденото от другите.
Токовият диапазон 1500-1650А попада в 5 минутният максималнотоков режим. Е какво пречи тези стойности да бъдат достигани независимо какъв влак се обслужва? При бързите това ще е от полза за ускорението, при товарните - за теглителната сила. Но ако поради лоша поддръжка на ТД са ги скопили на 1,5 кА, не знам...
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 9:10 am
от stankos
А дали не е направено за да се ограничи възможността от пробоксуване и от там до появата на кръгов огън в ТЕД ?
Не знам малко лаишки си разсъждавам така !
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 9:34 am
от bdz46
Максималният тягов ток е 1500 А, но теоретично теглителната сила е ограничена по сцепление и този ток е достижим само при отлични условия.
Защитата е на 1650 А, за да има толеранс и да е сигурно, че няма да изключи на 1500.
5-минутният режим е до 1500 А, при което на 32-ра позиция се достига мощност над 4500 kW.
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 1:14 pm
от pipo
Обаче е със слаби батерий(44-130).
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 3:49 pm
от 07
bdz46 написа:
5-минутният режим е до 1500 А, при което на 32-ра позиция се достига мощност над 4500 kW.
Как я мериш тая мощност? Тока по напрежението или теглителната сила по скоростта....
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 8:25 pm
от nagi
Днес 43 310 беше на влак 2610.
Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 8:49 pm
от vesko7
Най-вероятно 750V * 4 * 1500А.
При ток 1650А=5мин.
При ток 1500А=10мин.
При ток 1125А=60мин.
При ток 1087А=∞
Междинните стойности не си ги спомням

Публикувано на: Пет Дек 10, 2010 9:46 pm
от bdz46
1640 А - 5 мин;
1500 А - 10 мин;
1400 А - 14 мин;
1300 А - 18 мин;
1200 А - 35 мин.
Кой знае защо съм останал с впечатление, че часовия ток е 1250, а трайния - 1125.
При 1500 А и нагоре ограничението е по прегряване на изправителите.
750 V върху двигателите обаче е недостижимо напрежение при 1500 А. Има голям пад върху намотките на трансформатора, изправителите и възбудителната намотка.
Публикувано на: Съб Дек 11, 2010 12:50 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Дек 11, 2010 1:34 pm
от 07
Остави напрежението и тока - това е мощноста която дърпаш от КМ, мощноста която реализираш по релсите (тоест върши полезна работа) се пресмята като умножиш теглителната сила по скоростта....