Страница 31 от 147
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:36 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:44 074 - 130 km/h
Днес си отива в Дупница за рекламация с 37 точки за отстраняване.
То направо цял опис за ГПР. Явно дупничани не са се старали много при ремонта на машината. Те не че и техните добре си правят. Още помним 45 163, която две седмици вися в Подуяне да и оправят оперативните вериги.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:46 am
от bdz46
И пак не са съвсем оправени...
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:49 am
от 44142
То механиката да е наред, компресорите и тн. Електрическата част явно в ПД ще я доправи.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:51 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:И пак не са оправени...
За 45 163 мога да кажа доста. Когато отидох в ПД докато я мъчеха, се оказа, че и двата ключа за управление са оплетени и неправилно свързани. Теглени са "+"-ове от някъде за някъде, имаше "-" на места, където не трябва да го има. Липсваха основни плюсови проводници, беше премоствано доста. Освен това никой не знаеше дали 163 е с преустройство "Лепавцов" или не е. Върза се по лепавцовата система и проработи. Но не е бъзикано друго, освен това да я накарат да набира, сваля, включва и толкоз. А със сигурност някъде има и други объркани работи.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:53 am
от bdz46
Точно с набирането и свалянето не е съвсем наред.
Ама пък аномалията ми беше удобна, така че не се оплаквам.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 10:55 am
от 44142
Дано се сетят да пратят и 44076 но невярвам.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 11:22 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Точно с набирането и свалянето не е съвсем наред.
Ама пък аномалията ми беше удобна, така че не се оплаквам.
Какви аномалии дава машината? Ако се знае в подробности, може пък като мине през Пд да вземат да ги оправят.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 11:29 am
от 44142
На 44076 контролера във 2-ра кабина не е пипан. Полусекторния волан е някакъв счупен и кърпен и е много не удобен. Отделно не се фиксира на положение минус.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 11:30 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:На 44076 контролера във 2-ра кабина не е пипан. Полусекторния волан е някакъв счупен и кърпен и е много не удобен. Отделно не се фиксира на положение минус.
Вземаш контролера, влизаш в Ел. цеха в Пд, намираш отделение "Апаратно", намираш там един дъргокос педер, удраш му го в главата и да се оправя. Ако не се впечатли от намека ти, пробвай пак

Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 11:31 am
от bdz46
На +1 и -1 набира и сваля на автомат от втора кабина.
Програмата на контролера е наред.
Предвид че са правили ключа за управление в същата кабина, предполагам късо на пр. 363 или 370 с 390 или 391, всичките ги има на 372.
Това за 45 163.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 1:20 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:На +1 и -1 набира и сваля на автомат от втора кабина.
Програмата на контролера е наред.
Предвид че са правили ключа за управление в същата кабина, предполагам късо на пр. 363 или 370 с 390 или 391, всичките ги има на 372.
Това за 45 163.
Ще се види какво и е на машината. Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372. Може да има някакъв паразитен "+" от някъде, а нищо чудно да е премоствано още нещо из пианата.
lok43r, за 44 074 ще дадеш ли информация за точките? Явно доста неща са се съсипали. Аз разбрах за неизправното реле So1, което буквално е било на парчета, но то е една от 37-те посочени точки. Нещо се дърпали шефовете да я връщат рекламация, но най - накрая е върната.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 2:46 pm
от bdz46
lok45111 написа:Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372.
Дори да има В пакет, посочените проводници са на А пакета, а на пияната изобщо ги няма.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 2:54 pm
от amon
На Б-рейката са. Пакет А е именно тя.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 2:54 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:lok45111 написа:Вероятно нещо объркано по "В" рейката на 372.
Дори да има В пакет, посочените проводници са на А пакета, а на пияната изобщо ги няма.
Нормално да. На 163 дефакто не се знае кое къде е. Всичко беше тотално сбъркано като дойде в Пд. Имаше проводници, които трябва да са на "А" пакета, но в същото време бяха на "В" и обратното. Освен това имаше и други ядове главно с паразитни плюсове.
Публикувано на: Пон Фев 01, 2010 2:58 pm
от bdz46
Ок
