Страница 31 от 46
Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 3:07 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 3:15 pm
от Ghost
Това се казва информация. Благодарности.
Малка забележка лок. 55-039 не мисля, че е в експлоатация.
Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 4:18 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 8:18 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 8:23 pm
от n0_aLoNe
Супер е, а 8614 се е разписал най-добре май.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 8:27 pm
от rexkos
Поздравления за интересната информация.

8611/8614 днес имаше ли бистро в състава си?
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 9:05 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 9:21 pm
от Nikss
gonzo8611 написа:Днес май нямаше бистро и другото , което ми направи впечатление е отвратителния първокласен вагон (не знам серията ама беше от ония с калодковите спирачки)
Серия 19 40.

Днес
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 162.5
ПВ 20111 с
ЕЛ 45 175.7 на Чб 18:19-18:23
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:05 pm
от bdz_bg
На 13,03,2010 беше 74-ката първокласния,но съм отвратен от мръсотията в нея както и в целия влак.Мисля,че трябва да пратят г-н Миндов шефа на РЦПЕ Пловдив командировка в Сф да им разкаже играта на чистачките в БЕЗ(Надежда).

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:13 pm
от Vancho
О, по чист ПС от пловдивския едва ли има. Евала, просто перфектна поддръжка. Жалко само че освен някое и друго ex db и дезирата имате все таралясници 47 и 50 серия
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:15 pm
от Nikss
Vancho написа:О, по чист ПС от пловдивския едва ли има. Евала, просто перфектна поддръжка. Жалко само че освен някое и друго ex db и дезирата имате все таралясници 47 и 50 серия
И какво им е? Поддържат се => вървят и не са чак такива таралясници каквито мислиш. Знам, че покрай конските серията 47 ти е кошмарна, но попътувай малко в пловдивския регион и пак ще говорим.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:32 pm
от VESO
Попътувайте в пловдивски 47-ци и тотално ще си смените мнението за тези вагони.
Първокласният вагон в композицията на "Сл.бряг" по принцип е 74-ка , но напоследък взеха да пускат възможно най - отвратителни 40-ки , които явно с конкурс ги избират.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:34 pm
от Vancho
В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна. Иначе, доколкото знам немските 50 ки возят твърдо, а и седалките им били малко неудобни

Против 47 нямам нищо, стига да не е прекалено горещо и да не се пълнеше половината коридор барабар с купетата със сняг или дъжд
Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:36 pm
от Nikss
Пълнят се защото алуминиевите рамки на прозорците са изгнили... на възраст са все пак тия вагони. Познато ми е това не от 1 или 2 пътувания със 47-ци.

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 10:37 pm
от rexkos
Vancho написа:В 50 серия на Пловдив не съм пътувал, но за сметка на това в 50 на МБВ софийска при изключителен порой навън, вътре нито една капчица, а и возията при 120 е просто перфектна.
Уцелил си не десятката, а стотака направо! Изключително трудно ще намериш в (БЕЗ)Надежда 50-ка отговаряща на това описание.