Страница 4 от 6
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:45 pm
от 43.309
63 серия изпадат в резонанс и под 100 км/ч.Има нещо сбъркано в тези вагони.Чувал съм, че проблемите идват именно от прословутото барникане с цел намаляване износването на ребордите.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:48 pm
от 07
Никс, не се зяждам ама как баба ти е измерила скоростта? Случила е на раздрънкан вагон, аз бях попаднал на окопан бандаж (влака беше 2611) и още до Мездра ми изпадаха пломбите,
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:49 pm
от 07
43.309 написа:63 серия изпадат в резонанс и под 100 км/ч.Има нещо сбъркано в тези вагони.Чувал съм, че проблемите идват именно от прословутото барникане с цел намаляване износването на ребордите.
Е дано поне са намалили износването на ребордите, другите прблеми ще ги решават други......
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:57 pm
от bdz46
Nikss написа:...наистина отоплението на 74 е железно отвсякъде.

Чак железно... Топли добре, но в първото купе има термодвойка, която много често дава фира. Проблемът понякога се решава с отворяне на прозореца в купето посред зима, за да са топли другите купета.
Но темата е за серия 63.
В петък с 8601 на няколко пъти изпадаха в подобен резонанс при 110 - 130км/ч.
VESO написа:Аз се чудя на едно нещо - ако се свалят талиги от спрените вагони серия 97 , които се намират на входа на СФ откъм Пд и се монтират на няколко 63-ки , ще има ли ефект?
И да има ефект това не е възможно, защото не могат да се разкомплектоват просто така новозакупени вагони.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:59 pm
от Mario Evstatiev
Проблема се решава и по друг начин... Един хубавичък шунт и вагона става сауна. А що се касае до топлото на 63-та серия, има нещо куцо там. За климатичната инсталация на вагона знаем, че не става, но и отоплението им не става за нищо. Недостатъчно е да топли тоя хамбар.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 10:37 pm
от VESO
Аз вече съм разказвал как преди години ми се случи да се пържа във вагоните на "Сл.бряг" и добре че беше отзад пловдивската група на "Родопи" , за да отида там.Климатиците не работеха и кондукторите се принудиха да отворят горната част на прозорците.Най - лошото бе , че 63-ките бяха измити и когато водата по коридора взе да се изпарява , стана непоносимо , поне докато излезем от Бургас.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 10:40 pm
от Mario Evstatiev
Общото ми мнение за тези вагони е, че в много отношения са недомислени и недоизпипани. Що се касае до ограничаването на скоростта им, проблемът ще се реши само с подмяна на талигите. Друг начин поне за сега не виждам. Остават обаче проблемите с отоплението и климатизацията.
Публикувано на: Пон Окт 06, 2008 6:02 pm
от Labros
Овреме да се усетят и лека-полека да се започне планомерно отстраняване на проблемите в 63-ките. Явно е, че управлението на БДЖ има твърдо убеждение да се използват максимално тия вагони.
Публикувано на: Пон Окт 06, 2008 9:00 pm
от VESO
То и без това , вагоните от тази серия не са кой знае колко много - експлоатират се на няколко ускорени влака ("Сл. бряг" , "Зл. пясъци" - 2 бр. , "Янтра" , "Чайка") + по някой да се случи на "Диана".
Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.
Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 5:41 pm
от RWman
VESO написа:Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.
Само развалят вагоните...Старият си е по-добър.

Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 6:07 pm
от 46 242
Два въпроса към bdz46 i lok45111 :
1. 130 или по-скоро 110 km/h ? От локомотивите обслужващи 8601/2 само 46 026,46 125 са със сигурност разрешени за 130.
2. Нa кой км се развихрят танците ?
Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 6:29 pm
от Mario Evstatiev
Отговори:
1. 46 125.1 беше на чело на 8601
2. Във всички участъци за скорост над 100 км/ч
Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 6:46 pm
от 46 242
Ок, с 46 125 може наистина да сте били с над 110.
Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 7:16 pm
от Nikss
RWman написа:VESO написа:Прави впечатление , че 63-ките с реновирания интериор (сини седалки) досега съм виждал само и единствено на Дианата , по другите влакове с вагоните от тази серия на участък "София" не съм мяркал.
Само развалят вагоните...Старият си е по-добър.

Че е по-добър-по-добър е...спор няма,ама поддръжката не е на ниво и с времето тапицерията се захабява и това налага претапицирането на седалките... за какво мислиш,че при ревизии на вагоните серия 2974 им смениха тапицерията със същата на 63-ките?Към VESO:На
2601/2602 също има 2 вагона със новата тапицерия.Вече са поне 5 такива.

Публикувано на: Вто Окт 07, 2008 8:52 pm
от bdz46
46 242 написа:1. 130 или по-скоро 110 km/h ? От локомотивите обслужващи 8601/2 само 46 026,46 125 са със сигурност разрешени за 130.
2. Нa кой км се развихрят танците ?
8601 с 46 125 на няколко места, сред които със сигурност си спомням Звъничево - Пазарджик при 123км/ч, Стамболииски - Тодор Каблешков при около 120км/ч и Тодор Каблешков - Пловдив при 115км/ч. Вагонът изпада в гореописания резонанс понякога и над 10-20сек.