Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Колко междурелсия има тук?

Изображение
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Три.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Като че ли са 7.... :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Четири.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Три :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Две според мен - две нормални линии и широк коловоз :roll:
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Залагам на две нормални и две теснопътни линии ? Демек две междурелсия ! :twisted:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

1 междурелсие има - 1435 ;) Това е т.нар. gauntlet, който се използва при стеснени габарити.
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Какви са ползите спрямо единичен коловоз? При това и без друго не могат да се разминат два влака.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

NiGhtPiSH написа:1 междурелсие има - 1435 ;)
8) Наистина е само едно, а коловозите са три.
Има двойна стрелка, която разтроява единичния коловоз.
Смисъла не знам какъв е.
Изображение
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Габаритите!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тежък влак с две машини начело се движи в нагорнище.
На челната машина се пръсва камерата на ГВП.
Влакът спира, а другата машина сама не може да го помръдне.
Как ще изкарате влака напред без помощна машина, без да го раздвоявате (или разделяте изобщо), без да го връщате обратно и без да се катерите по покривите?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Тежък влак с две машини начело се движи в нагорнище.
На челната машина се пръсва камерата на ГВП.
Влакът спира, а другата машина сама не може да го помръдне.
Как ще изкарате влака напред без помощна машина, без да го раздвоявате (или разделяте изобщо), без да го връщате обратно и без да се катерите по покривите?
Е това нали вече го бяхме коментирали някъде из темите - viewtopic.php?p=32107#32107 и там мисля, че си отговорил сам на въпроса си в следващото мнение - viewtopic.php?p=32108#32108 Колега забравяш старите постове в старите теми. :wink:
п.п. Пределното набиране на позиции на челния (този без ГВП) зависи от допустимото натоварване на ВО, а то за ерка е 450А - следи се уреда на пулта за ВО на челната машина, като позициите се набират до ток на ВО ≈ 400А÷450А. Като се има предвид, че и вентилацията ще глътне бая ток + тока на ЗУ и оперативните вериги, за тягови нужди не остава кой-знае колко ток от наличния от ВО 450А. :?

:!: Има и една особеност:
  • - режимните ножове 700 и на двата локомотива за превключване изводите на ВО да са в еднакви положение - примерно 1500V/1500V в единия случай или 1000V/1000V в другия.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Дидо, сега не ми се мисли (за това питам теб) но ако се подаде 1500 V oт захранващия лок. към изводите за 1000 на "приемника" няма ли да може да се изцеди малко допълнителна мощност?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Пичове забравяте,че на локмомотива с изключеното ГВП,автотрансформаторната намотка ще бъде заземена от разединителя на ГВП и всякакви трансформации на напрежение от единия към другия локомотив ще бъде невъзможна.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация