Страница 4 от 26
Публикувано на: Нед Окт 28, 2007 3:05 am
от Nikss
Актуална информация за 27-ми октомври:
ДТВ20623
-До Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 45 189.8
-След Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 44 126.1 + ЕЛ 45 189.8
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 127/128 пристигна с 4 минути закъснение
БВ4612 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се навреме
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 43 524 8
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 066.9 движи се навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 179.9 движи се точно навреме
ДТВ20620 се тегли от
ЕЛ 44 127.9
ДТВ70620/70671 се тегли от
ЕЛ 45 163.3
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 193.0 движи се точно навреме
БВ2612 се тегли от
ЕЛ 44 062.8 движи се точно навреме
Публикувано на: Нед Окт 28, 2007 9:10 am
от mitko_pz
УБВ 8601- 46 243.2
БВ 1650/8611- 44 082
ПВ 10122 - 43 309
ПВ 10110- 32 139
Публикувано на: Нед Окт 28, 2007 7:56 pm
от rexkos
Днес в 18.40 лок. 44 074 начело на влак 363 чупи токоснемател в междугарието Делян-Дяково. 50224 е бил задържан известно време на гара Дяково.
Информацията е предоставена от lok45111.
Публикувано на: Нед Окт 28, 2007 10:08 pm
от rexkos
Информация последна ръка. 5610 е заминал за Сф с помощен 07 031, 50224 още е на Дяково и ще се движи след бързия влак. 363 вече пътува към Кулата. lok45111 в момента пътува към София и когато пристигне ще разкаже по-подробно относно днешния инцидент в междугарието Делян-Дяково.
Публикувано на: Нед Окт 28, 2007 10:21 pm
от 44142
Интересно къде е станал инцидента. Принципно каретките на маш. почнаха да закачат по фиксаторите в 1-ви тунел но там пък е 25км скоростта.
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 1:38 am
от Mario Evstatiev
Одисеята бе следната:

ПВ 50224 е приет в гара Дя в отклонение за среща с МБВ 363. 15 мин. след пристигането ни в Дя отпадна напрежението в КМ, поради което телефонирах на влаковия диспечер. Напрежението дойде и около 5-6 мин след това на главния коловоз спря МБВ 363. Като погледнах към машината видях, че причината за спирането на колегите е спучен работен токоснемател, който стърчеше нагоре...

Уведомен е ВД и към мястото е предвидено да се изпрати ремонтна машина по КМ, която да замине от гара Дца след пристигането на МБВ 363. В това време в Дца седи и чака БВ 5610, а в гара Длн чака ПВ 50225.

Часът е 19:50, пантографа на 44 074 е обезопасен и с изправния преден такъв, влакът заминава към Дца. В 20:25 пристига СМ-025 и заминава на междугарието да установи причината за счупване, която се оказва: ЗАКРИЛИ ГАБАРИТ КЛОНИ НА ДЪРВЕТА.

Часът е 21:15, изнервените пътници вече губят търпение, когато с превозната бригада ги уведомяване, че ще бъдат трансбордирани на БВ 5610, който ще спре извънредно на Дя. Благодарение на бързата реакция на присъстващите в ПВ 50224 служители на БДЖ - ЕАД е уведомен и локомотивния диспечер, а в непрекъсната телефонна връзка с влаковия диспечер се уточняват последните промени в ситуацията. От депо Дупница осигуряват ДЛ 07 031 за превозване на БВ 5610 през проблемния участък.

Часът вече е 22:03, изходния светофор на гара Дяково светва и БВ 5610 заминава. Дизеловият локомотив обслужва влака до гара Гълъбник, от където електрическият влаков локомотив 44 095.8 поема обслужването на БВ 5610. Пътниците от 50224, пътуващи за гарите, на които спира 5610 са трансбордирани и пътуват към къщи, а един тежък за железничарите ден е към края си. В 0:21 мин. на днешна дата, БВ 5610 пристига на 6-ти коловоз на гара София.
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 7:34 pm
от rexkos
13208/13207/10210/10211 - EМВ 32 141/142; 13207, 10210 - навреме; впечатление от ЕМВ - слабо ускорение
8610/1623 - 44 134
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 9:05 pm
от Nikss
Актуална информация за 28-ми октомври от гара Червен бряг:
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се точно навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 181.5 движи се точно навреме
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 193.0 пристигна навреме
БВ4613 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се навреме
ПВ20138 се обслужи от
ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
ДТВ20624 се тегли от
ЕЛ 44 137.8 начело и
ЕЛ 44 127.9 бутаща на опашката
Днес:
ПВ20130 днес се обслужи от
ЕМВ 32 113/114 пристигна точно навреме
БВ4612 днес се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се точно навреме
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 9:15 pm
от 44142
Вл 3622 към 20:40 мин. беше обявен с неопределено закъснение.
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 9:17 pm
от rexkos
Напоследък не минава и ден без да стане някакъв инцидент...
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 9:17 pm
от bdz_bg
Явно пак е блъснал човек или кола.

Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 9:46 pm
от VESO
Или инцидент с него , или с горския 40103 , с който 3622 прави връзка на Тулово.Друго не виждам какво може да е.
Някой не разполага ли с някаква информация?Така само гадаем.
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 10:13 pm
от Nikss
По 3 линия всичко става и всичко може да се очаква.Рано или късно ще се разбере какво е станало.

Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 10:14 pm
от 44142
30114 беше навреме.
Публикувано на: Пон Окт 29, 2007 11:04 pm
от Labros
БВ 1651 до Пловдив с
44 099.влакът пристигна в ПО с 35 минути закъснение.Причините: 25 мин. на Ксц поради изчакване на
10 115 да влезе на Сестримо за разминаване.Обяснениеята бяха две:

открадната КМ

поради ремонта на Сестримо,че ставал РП.
Кое от двете твърдения е вярно не успях даразбера.
Натрупването на закъснението след това продължи както следва:

+5 минути на Сп за товарене на колетни пратки

+3 минути на Пзк отново по тая причина

+2 минути на Стм.
ПВ 18212 закъснява с 23 минути поради изчакване за среща с
1651 на Стм.
БВ 8614 начело с
44 082.