Страница 4 от 40

Публикувано на: Нед Окт 14, 2007 4:48 pm
от 44-134
Има разлика естествено. В цената :lol:

Публикувано на: Нед Окт 14, 2007 6:57 pm
от Nikss
Днес успях да надникна през прозореца на единия EX-DB вагон,който беше на опашката на ПВ 20111 и отиваше за ревизия в Дряново и видях какви са седалките.Истината е,че са точно такива като на снимката,която rexkos пусна само,че цвета им е зелен като на седалките 2 класа в нашите 43-ки.Обзавеждането им е точно като на нашите 17-ки,само,че EX-DB вагоните са разделени на 3 части.

Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 4:48 pm
от rexkos
Днес на 7-ми коловоз на ЦГ София видях още 8 от новодоставените 43-ки. Този път типът им е Byz. Отдалече бегло погледнах към интериора и доколкото видях са същите като Byu, разлики не видях, но сигурно има някакви.

Публикувано на: Вто Окт 16, 2007 8:39 pm
от Labros
БДЖ сериозно май се стяга да подмени старите вагони - 15,17,47 серия.И дано да са осъзнали,че тия вагони са за ПВ и КПВ...
Едно въпросче имам: каква е разликата между Byu и Byz...

Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 8:23 am
от RWman
Вчера в състава на БВ 1651 имаше от ремонтираните (а може да са били от скородоставените) вагони 43.Придаваха много хубав облик на влака. :D

Публикувано на: Чет Окт 18, 2007 11:56 am
от Labros
Да видим колко време ще се запазят в този си вид.През делничните дни влака е пълен с цигани работещи в София и пътуващи до Ихтиман.Сутринта пък да не говорим каква тъпканица е във 1650.Всички мангали от Пазарджик,Септември и Ихтиман се тварят вътре.

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 12:59 pm
от VESO
Ето какви вагони се пускат на някои локални влакове по 3-та:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... arlovo.jpg
Снимката е от гара Карлово.

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 1:14 pm
от rexkos
VESO написа:Ето какви вагони се пускат на някои локални влакове по 3-та:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/ele ... arlovo.jpg
Снимката е от гара Карлово.
Това е редовна практика навсякъде, където вагонният състав на влаковете е на депо Надежда.

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 7:38 pm
от Labros
Добре е за пътниците,че пътническите влакове нямат първа класа.Тогава пък ептен ще избягат и малкото пътници на тия влакове.

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 9:52 pm
от Nikss
Днес БВ 2610 беше със доста интересен състав.След локомотива беше една 2-класна 63-ка,после 2-класна 74-ка,1-класна 50-ка,2-класна 17-ка :!: :shock: :o ,още 2 74-ки 2 класа и на опашката беше фургона.Въпреки това във влака беше жива касапница.Дори и в тоалетните имаше хора.Най-много ме учуди това,че в състава на влака имаше 17-ка. :shock:

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 9:57 pm
от rexkos
Nikss написа:Днес БВ 2610Най-много ме учуди това,че в състава на влака имаше 17-ка. :shock:
Eто тук вече съм KNOCK OUT!!! :shock: :shock: :shock: Преди да дойдат Дезирата съм виждал 17-ки на кюстендилските бързаци, ама на 2610 с 543-километровата дестинация Варна-София да се пусне вагон кокошарник? Да беше 47-ца поне. Просто нямам думи...

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 10:03 pm
от 43.309
8615 беше само с 4 вагона така, че не се оплаквайте.

Публикувано на: Нед Окт 21, 2007 10:25 pm
от 44-134
Toй от 2 седмици върви с 4 вагона и без фургон

Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 12:06 am
от VESO
В четвъртък 8610 беше с фургон,лично го видях от градския автобус по линия 116.Зад фургона бяха 4 второкласни вагона.

Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 7:55 am
от aizi
не се шокирайте за 2610,2611,2612,2613 от известно време вървят с доста шарен състав,дори и с по един вагон по-малко.
вероятно се очаква да се подновят съставите има много 74 за ремонт и пребоядисване.те са добри вагончета за тези влакове,а ограничението на скоростта им е единствено заради макия спирачен товар 56 тона.пътувам от 14 години с тях и единствено 2150 ги конкурират,но те са много занемарени вътрешно и се нуждаят от радикално преобзавеждане.
та вероятно се готви промяна от новото разписание :wink: