Страница 4 от 7
Публикувано на: Сря Яну 02, 2008 7:43 pm
от Labros
В гръцките въобще не се усеща.Като пътувах преди няколко месеца 160-те килиметра хич не се усещаха (а имах и чувството,че и беше надвишена тая скорост в някои участъци

).Нашия вагон май отскоро е в състава на 363...хич не искам да съм на мястото на хората вътре с тия високи за нашите стандарти скорости.То вероятно ще е скърцане,шумове,сякаш вагона всеки миг ще се разпадне.

Публикувано на: Чет Яну 03, 2008 8:38 pm
от pavel
Ето днес каква изненада получих, което показва, че в ЕС макар и да са тромави процедурите, работа се върши и ще се свърши до края. Превеждам текста на български, понеже не всички знаете английски:
Жак Баро, заместник-председател на Европейската Комисия, Комисар по транспорт.
Брюксел, 22.12. 2007.
Уважаеми господин..........,
Във връзка с Вашата жалба от 11-ти октомври 2007-а г. и ситуацията, която представихте на нашето внимание, бих искал да Ви информирам, че Комисията е изискала от българските власти подробна информация по случая, заедно с всички подписани съглашения и нормативни документи, отнасящи се до него.
Европейската Комисия напоследък получава нарастващ брой жалби и запитвания, свързани с националностно - базирана дискриминация в обществения транспорт. Изследвани са много и най - различни схеми и съглашения, характерни за страните-членки, като всеки отделен случай бива разглеждан самостоятелно. В момента Комисията не разполага с пълна картина относно всички особени тарифни схеми и условия за превоз на пътници в рамките на ЕС. С оглед да се изяснят особеностите на това явление, Комисията провежда изследване за оценка на общите и специални превозни условия, определяни от транспортните оператори, които предлагат транспортни услуги на територията на Съюза. В тази връзка разпореждания за предоставяне на необходимата информация са дадени на страните-членки през месец август 2007-а г.
Админинистрацията на Европейската Комисия ще предприеме съответстващите последващи действия по отношение на Вашата жалба и ще Ви държи информиран относно взетите разпоредителни и наказателни мерки.
Искрено Ваш:
Жак Баро
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 2:45 pm
от rexkos
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 3:51 pm
от VESO
Това е голямо откритие , успя ли да го снимаш?
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 3:52 pm
от rexkos
VESO написа:Това е голямо откритие , успя ли да го снимаш?
В близките дни ще направя всичко възможно да го снимам.
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 4:03 pm
от VESO
А последно вагоните с автоматични врати и климатици ли бяха , понеже ми е чудно как австрийците си пускат вагоните до нашата страна?
Аз лично единствения що годе модерен вагон , който съм виждал досега на наша територия , бе един
хърватски ресторант на гара ПО в състава на OPTIMA преди години.Той обаче не беше с автоматични врати и климатици.
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 4:58 pm
от 44-134
VESO написа:А последно вагоните с автоматични врати и климатици ли бяха
Май беше ясно написано:
rexkos написа:Беше лъснат и чистичък отвсякъде, червено-бял на цвят, с климатична инсталация
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 6:48 pm
от VESO
Не всички вагони с климатици имат автоматични врати и не всички вагони с автоматични врати имат климатици.Двете понятия нямат нищо общо едно с друго , аз много на място съм задал въпроса , защото по този начин търся връзката между тях , а заяждането не е много уместно.
Rexkos трябва да ми отговори , за да преценя какъв точно тип вагони е видял (тъй като не съм бил там) , понеже снимките , които е подал не са от България.
У нас единствените такива (серия 63) са снабдени и с двете , но това е съвпадение.
Публикувано на: Пон Фев 04, 2008 8:59 pm
от RWman
Дано вземем редовно да виждаме вагон на ÖBB на този влак.

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 8:49 am
от Vladyar
По интересен е въпроса дали БДЖ продава билети за вагона на OBB, ако поискаш, или билет можеш да си купиш само от Виена за този вагон?
Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 10:31 am
от icobdz
Вчера на излизане от сф с 60611 за ву видях точно такъв вагон в моргата в надежда
Публикувано на: Пет Май 16, 2008 10:30 am
от pavel
Понеже лятото мисля (не сам този път) отново да отида до Будапеща и Виена, питам има ли го все още този хубавия австрийски вагон на 490/491. Защото ако го няма, вариантът за пътуване с влак отпада. Не ми се пътува за над 150 лева в едната посока в БДЖ барутарници в ужасно състояние, произведени през 60 те години. И друго - 462/463 и 490/491 продължават ли да се "разписват" с големи числа в последната, "позорна" графа на таблото?
Публикувано на: Пет Май 16, 2008 11:01 am
от rexkos
pavel написа:Понеже лятото мисля (не сам този път) отново да отида до Будапеща и Виена, питам има ли го все още този хубавия австрийски вагон на 490/491.
За съжаление такъв няма. Само веднъж или два пъти се е движил.
pavel написа: И друго - 462/463 и 490/491 продължават ли да се "разписват" с големи числа в последната, "позорна" графа на таблото?
Продължават, продължават и още как. 462 винаги закъснява с най-малко 60 минути и ако случайно някой път е навреме е цяло събитие. 490 поне на Българска територия е горе-долу добре, но 491 ежедневно се излага като кифладжия отново с поне 60 минути. Не помня този влак да е бил навреме поне един единствен път.
Публикувано на: Пет Май 16, 2008 1:08 pm
от pavel
Разбирам....Явно въпросът опира до това, че някой чиновник от UIC, на който се сещате колко му е акъла, е издал сертификат на БДЖ скотовозите да пътуват в международно съобщение, че и чак до Виена да ги пускат. Защото ако не го беше направил, вагоните щяха да бъдат барем унгарски, румънски, а защо не иавстрийски....Човекът едва ли лично е имал възможнжост да види за какво става дума, но ме съмнява, че тези бракми покриват дори минималните изисквания за международни превози. Как са успели да го излъжат не знам. А за закъсненията, по специално тези на 462 съм абсолютно убеден, че вината не е на гранична полиция, защото знаете, че откакто сме в ЕС граничният контрол е практически формален, а митници няма. Определено гръцките магарета нарочно всеки ден изпращат влака закъснял.
Публикувано на: Пет Май 16, 2008 9:04 pm
от GP38
Имам въпрос. Виждал съм влакове, които са с локомотиви на БДЖ, а с вагони за какви ли не градове. Защо е така и дали някъде сменят локомотива, или разтоварват вагоните на съответните гари, защото има договор БДЖ да теглят чуждите вагони, на българска територия?
