Страница 4 от 16
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:45 pm
от Nikss
Климатиците на модернизираните маш не се ли проверяват/ремонтират при ремонти/прегледи и т.н.?
А за климатиците на оригиналните 44 и 45 доколкото знам на повечето се поддържат и си работят...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:54 pm
от 44142
За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 2:56 pm
от Ghost
44142 написа:За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
Не е редно за всеки ремонт да се търси външна фирма. Конкретно за климатиците просто няма пари за зареждане с фреон.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 3:03 pm
от Nikss
44142 написа:За да се подържат трябва фирма която да ги зарежда. СФ лок не се зареждат.
И на оригиналните Р-ки и на модернизираните ли не се зарежда с фреон? Не ми се вярва да поглъщат галони от тази ценна за климатиците течност, все пак те са малки, а не съм чувал толкова бързо да го изразходват... а филтри, нещо друго поддържа ли се... ама какво питам... то щом с фреон не зареждат... ясна му работата...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 4:53 pm
от Labros
Депото не е сервиз за поддръжка/ремонт на климатиците. Има си специализирани фирми за това. Като има пари- викат се техници и се пълни.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 7:07 pm
от Mario Evstatiev
На някои машини пък почнаха да текат, явно си плачат за по - сериозна поддръжка.
Публикувано на: Съб Сеп 26, 2009 3:58 pm
от lok06
На 01.10.2009г ще спират 44001 за ПР
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:23 am
от Mario Evstatiev
lok06 написа:На 01.10.2009г ще спират 44001 за ПР
Предполага се, че ремонта ще ес прави в "Кончар"

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 8:36 am
от Labros
Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:07 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:Естествено. Хърватските търгаши трябва да цунат някоя и друга пара в тая криза. Интересно дали ПР влиза в договора като безплатен (все пак машината е правена там) или БДЖ ще кихне някой кинт... който уж го няма... за заплати... но за шуробаджанаците от хърватската шайка обирджии със сигурност ще се намери.
Ремонтите се заплащат и то на доста висока цена. Един подемен ремонт беше някъде към 100 000 лева ако не ме лъже паметта. Обикновено ремонтите се плащат по банков път и със закъснение както всичко в БДЖ, ако не греша дори може да се окаже, че за ремонта пари няма и машината да седи в депото на ограда известно време.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:36 am
от БДЖ
Тук е момента да си зададем въпроса "Само Кончар и хърватите ли могат да модернизират машини ?" и не може ли някой друг да поеме това реновиране, ако мога така да го нарека ? Някъде бях гледал снимка на модернизирана 40-ка на CFR, сега не си спомням точно къде, но на външен вид изглеждаше 100 пъти по-добре отколкото нашите "модернизирани" 46-ци, не мислите ли ?
ПП - За това говоря:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... 078-9a.jpg
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 9:37 am
от Mario Evstatiev
Не разбира се. Модернизации правят много заводи, но нашите са избрали "Кончар". Освен това 44 001/002 бяха прототипи, заради които "ШКОДА" заведе дело и "Кончар" вече нямат право да правят модернизации на базата на чешкия кош и талиги.
Публикувано на: Чет Окт 01, 2009 9:00 am
от Mario Evstatiev
Вчера 44 002.4 щъкаше на 8601/8602. На връщане, влакът се движеше с около 5 мин. закъснение. Локомотива доста тресе, но все пак скоро е за подемен ремонт. Има проблеми обаче с втора талига. Удря на отбивачки. Колегите казаха, че не е боксувала обаче, а и по ускорението може да се съди за това. За феновете на V над 120, прилагам следната
СНИМКА
п.п.: Добре, че на 8601/2 няма вече 63-ки, че иначе тая снимка нямаше да я има

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 9:25 pm
от lok43r
Това че поблъсква на отбивачки далеч не и е най-големия проблем

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 9:56 pm
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Това че поблъсква на отбивачки далеч не и е най-големия проблем

Проблемите са много, дано като я спрат за ремонт, да ги изчистят. Въпреки, че има много неизчистваеми такива.